Rødhætte skriver:
Nu må jeg altså slå fast (efter diverse debatter i medierne). Jeg fatter simpelthen ikke forældre der sender deres børn afsted i institution i deres ferie! Mange kommer med kommentar "vi kan ikke underholde dem", " børn har godt af at brænde krudt af". Jamen helt ærligt hvad får man børn for hvis man ikke vil være sammen med dem?
Jeg har selvfølgelig forståelse for de forældre som har speciele problemstillinger eller lign. Enlige forældre kan selvfølgelig også få brug for lidt dage for sig selv, men overordnet har jeg svært ved at forstå den.
p.s Er godt klar over min mening er ret stærk
her hjemme plejer børnen kun at holde 2 uger hver, 1 uge sammen og 1 uge hver for sig, det gør vi fordi at vi har en dreng der kræver meget og at Freja bliver til side sat, meget i hverdagen pga at jeg skal være over lucas meget af tiden, også få hun en uge med opmærksomhed for sig selv

men det bliver jo 3 uger for os alligevel

i år har vi så måtte gøre det anderledes da de begge skal begynde i skole så vi har holdt 2 uger alle sammen og den sidste uge bliver så holdt i den uge hvor de begynder i skole (så vi er 2 til at tage os af dem så Freja også har tid til at fortælle om alt det nye) så de ikke skal i sfo bagefter da lucas vil reager en del på at starte i skole.
dog er jeg sygemeldt(har ikke overskud til at have dem hjemme hele sommerferien) så de få min. en fridag om ugen også en dag hvor kun en af dem er i sfo og den anden holder fri

skal lige siges at manden arbejder om aften.
Anmeld