Frk-S skriver:
Er lidt for og imod det, for alle har vel deres grunde & børnene tager ikke skade af at være i institution, istedet for hjemme... - Derimod syntes jeg det er forkert at lade barn starte i DP , hvis man selv først starter slut august/andet! Men hvis man gerne vil have en stabil hverdag op og køre inden så syntes jeg det er helt okay!!
Min datter skal være i institution 15 dage før jeg selv starter, netop for at bygge en ny hverdag op, med nye rutiner osv. Så det ser jeg ikke det forkerte i.... ;-))
Men ja, behold børnene hjemme hvis man kan & hvis lysten er der! 
Men børn har også brug for ferie.
Det er hårdt arbejde at gå i inst.
Og gad godt se de forældre der ville undvære ferie...Prob er jo at nogen forældre mener at de selv har brug for ferie,og det er så åbenbart ikke ferie hvis man er sammen med sine børn...
I forbindelse med mit arbejde snakker jeg jævnligt med ledere i inst rundt omkring og flere af dem udtrykker stigende bekymring for at en del af deres børn aldrig får ferie ,selv om de opfordrer forældrene til det.
Det giver stress ved børn aldrig at få et pusterum.
Men igen der er jo ingen voksne der ville så meget som overveje bare at skippe en uge af deres ferie,så hvorfor skal børnene
Og det var så ikke møntet på dig,bare generel undren 
Anmeld