Mor og meget mere skriver:
Ville du ikke selv synes, at en uges ferie var meget lidt? Jeg forstår det ikke - I prioriterer at holde 2/3 af ferien uden jeres børn. Det er da meget langt fra, at alt foregår på børnenes præmisser.
Det er bevisligt sundt for børn og voksne - også os, der elsker vores arbejde - at nå at geare helt ned, og jeg forstår nok bare ikke tankegangen, når man igennem årene har kæmpet hårdt for voksnes ret til ferie, at man ikke under børnene det samme.
Jamen du behøver da ikke forstå det? Vi er jo alle forskellige. Jo jeg ville ikke selv synes at en uges ferie var særlig meget, men man kan jo heller ikke sammenligne børn og voksnes hverdag. Mine børn har korte dage i institution, så det er altså ikke nogen voldsom hård hverdag de har. Desuden vil de også blive hentet tidligt hver eneste dag af deres mormor den uge hvor vi er på Kreta.
Jeg kan virkelig ikke se problemet. Og jeg kan love dig for at den uge vi har haft med dem er foregået på deres præmisser! Med ture i Tivoli, Bon-Bon land, Zoo, svømmehal osv., hvilket jeg ved med sikkerhed der også vil blive meget af når de skal passes af deres mormor i næste uge. Så lad venligst vær med at udtale dig om noget du ikke ved noget om.
Anmeld