Anonym skriver:
Tak for dit svar, er meget enig med det du siger.
Er heller ikke stolt af mine trusler.. men manden har også selv siddet og sagt at vores forhold ikk holder og han i hvert fald ik gad det længere osv, så sagde jeg "bare" at hvis han havde det sådan ku han da bare fordufte.. heh 
Er også bare såret over at de virkelig har noget sammen, uden jeg på noget tidspunkt har vidst de overhovedet var i kontakt.
Om det er blevet til fysisk utroskab kan jeg nok ikke finde ud af, så ja må enten stole på hvad han sir til mig eller gøre det slut. Synes bare virkelig det er svært. 
Jeg tror altså stadig på at din mand bare har været klog nok til netop ikke at bringe det på banen at han har en veninde han taler med, eftersom Jeres forhold ikke kørte så godt. Han har da helt sikkert tænkt: "jeg kan da godt have venner/veninder", men måske ikke følte at i var i en periode af Jeres forhold hvor han vil dele alt med dig.
Jeg tror ærligt ikke på at mange mænd - eller kvinder, gider dele alt med deres partner hvis forholdet går dårligt, og det er ligemeget om det er småting eller storeting. I sådan en periode taler man jo ikke rigtigt sammen og er tætte.
Personligt hvis jeg havde et forhold med min mand, hvor vi gik og truede hinanden med at skride osv, som du beskriver. Så tror jeg bestemt ikke han ville tale med mig om ting i hans liv, om det så var fordi han havde talt med sin bedste ven/veninde og "sådan og sådan".
Anmeld