Utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2013

anitha

Mænd!! Kan jeg sige meget andet??

Lige meget hvad der er i det, så mærk efter i dig selv, hvad føler dit hjerte der er i det? For det er det du føler i dit hjerte du skal bære videre med dig igennem livet. Og selv om din hjerne evt. skulle prøve at give dig en anden tanke, så er det hjertets følelse du vil bære med.

Min kæreste var dygtig til at have gode veninder.

Den ene han havde/har er jeg dog 100% sikker på at han KUN har haft som god veninde (red. no sex)  - men hvis ikke man kan fortælle sin kæreste at man har en god veninde som man deler følelser og tanker med, så er der noget smuds over det.

Man skal ikke have hemmeligheder for hinanden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Tak for dit svar, er meget enig med det du siger.

Er heller ikke stolt af mine trusler.. men manden har også selv siddet og sagt at vores forhold ikk holder og han i hvert fald ik gad det længere osv, så sagde jeg "bare" at hvis han havde det sådan ku han da bare fordufte.. heh 

Er også bare såret over at de virkelig har noget sammen, uden jeg på noget tidspunkt har vidst de overhovedet var i kontakt.

Om det er blevet til fysisk utroskab kan jeg nok ikke finde ud af, så ja må enten stole på hvad han sir til mig eller gøre det slut. Synes bare virkelig det er svært. 

Jeg tror altså stadig på at din mand bare har været klog nok til netop ikke at bringe det på banen at han har en veninde han taler med, eftersom Jeres forhold ikke kørte så godt. Han har da helt sikkert tænkt: "jeg kan da godt have venner/veninder", men måske ikke følte at i var i en periode af Jeres forhold hvor han vil dele alt med dig.

Jeg tror ærligt ikke på at mange mænd - eller kvinder, gider dele alt med deres partner hvis forholdet går dårligt, og det er ligemeget om det er småting eller storeting. I sådan en periode taler man jo ikke rigtigt sammen og er tætte.

Personligt hvis jeg havde et forhold med min mand, hvor vi gik og truede hinanden med at skride osv, som du beskriver. Så tror jeg bestemt ikke han ville tale med mig om ting i hans liv, om det så var fordi han havde talt med sin bedste ven/veninde og "sådan og sådan".

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

Ok nu er der så gået et stykke tid og der har efter hvad jeg ved ik været nogen kontakt-

Men så her i lørdags var han til grill fest sammen med gutterne og det blev så til druk til sent osv, men vi var i kontakt i løbet af natten(han ringede osv) og også på vej hjem kl 5 om morgen ringede  han flere gange for at sige han var på vej.

Jeg finder så ud af han har ringet til hende en gang, indimellem opkald til mig.

Hvad sir i til det??

Anmeld

29. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Ok nu er der så gået et stykke tid og der har efter hvad jeg ved ik været nogen kontakt-

Men så her i lørdags var han til grill fest sammen med gutterne og det blev så til druk til sent osv, men vi var i kontakt i løbet af natten(han ringede osv) og også på vej hjem kl 5 om morgen ringede  han flere gange for at sige han var på vej.

Jeg finder så ud af han har ringet til hende en gang, indimellem opkald til mig.

Hvad sir i til det??

Det lyder lidt som om det er en han ringer til når han er fuld?

Hmmm altså de fyre der ringer til mig når de er fulde -tidligere venner (og jeg er gift og har børn), de er kun ude på et booty call,: "åhhh du er så sød, hvis jeg dog bare var din mand, hvorfor blev det aldrig os, hick"

Anmeld

29. juli 2013

1990h

Anonym skriver:

Hvad sir i til det??

hvis han havde lovet ikke at kontakte hende, og gør det alligevel i lørdags så havde jeg drevet ham ud..så lyver han jo igen

Anmeld

29. juli 2013

Kofoed.

Anonym skriver:

Hvad sir i til det??

det var tideligt han glemte jeres aftale :/ og så ikke engang skjule det bedre, hmmm.

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

ja er enig!

Men hvorfor sige han er på vej hjem og så stadig ringe til hende? 

Vil han så vende om hvis hun sir go for det eller??

Anmeld

29. juli 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Hvis min mand ringede til en anden kvinde, som han havde haft en hemmelig kontakt med i 8 mdr., midt om natten... Så var jeg gået fuldstændig rundt på taget.

Det lugter SÅ langt væk af de har en evigheds flirt.. Det er jo lidt spændende, og de får hver især lidt bekræftigelse..

Følg din mavefornemmelse. Hvis den siger dig, at han laver ballade, så hellere stoppe imens legen er god.

Ved fandme ikke hvad der er med de mænd.. Tror det er en genfejl, at de opfører sig som nossefår

Anmeld

29. juli 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Flodkilling skriver:

Det lyder lidt som om det er en han ringer til når han er fuld?

Hmmm altså de fyre der ringer til mig når de er fulde -tidligere venner (og jeg er gift og har børn), de er kun ude på et booty call,: "åhhh du er så sød, hvis jeg dog bare var din mand, hvorfor blev det aldrig os, hick"

Lige præcis...

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Hvis min mand ringede til en anden kvinde, som han havde haft en hemmelig kontakt med i 8 mdr., midt om natten... Så var jeg gået fuldstændig rundt på taget.

Det lugter SÅ langt væk af de har en evigheds flirt.. Det er jo lidt spændende, og de får hver især lidt bekræftigelse..

Følg din mavefornemmelse. Hvis den siger dig, at han laver ballade, så hellere stoppe imens legen er god.

Ved fandme ikke hvad der er med de mænd.. Tror det er en genfejl, at de opfører sig som nossefår

Men hva ville du gøre?

Spørge ham igen hvad han har gang i? Ringe til hende? Alle kan jo lyve!

Er bare pissed! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.