Utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Men hva ville du gøre?

Spørge ham igen hvad han har gang i? Ringe til hende? Alle kan jo lyve!

Er bare pissed! 

Har I børn sammen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Har I børn sammen?

Jeg har termin om en uge..................

Anmeld

29. juli 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Jeg har termin om en uge..................

Hold kæft, han er en nar

Tja, er du indstillet på at stoppe her, eller vil du acceptere en undskyldning og så forsætte?

Jeg var stået af.. Fuldstændigt. 8 mdr er ikke bare en uskyldig flirt. Det er muligt de ikke har været fysisk sammen, men mentalt har han nok været dig utro.
Mit bud er de har været ''SMS kærester''.. Det har været hyggeligt, og de har haft noget særligt sammen... Alt imens du har båret hans barn i din mave.

Jeg var stået helt af. Havde sagt stille og roligt til ham, at du bliver hverken sur eller vred, hvis han bare fortæller dig sandheden omkring hende der ''Bertha''.. Så havde jeg hørt på hans forklaring, og herefter helt stille og roligt sagt til ham, at det er slut.

Helt seriøst.. De har snakket sammen i 8(!!!!!) måneder, han ringer til hende midt om natten.. Jeg fatter slet ikke du kan tage det så roligt.

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Hold kæft, han er en nar

Tja, er du indstillet på at stoppe her, eller vil du acceptere en undskyldning og så forsætte?

Jeg var stået af.. Fuldstændigt. 8 mdr er ikke bare en uskyldig flirt. Det er muligt de ikke har været fysisk sammen, men mentalt har han nok været dig utro.
Mit bud er de har været ''SMS kærester''.. Det har været hyggeligt, og de har haft noget særligt sammen... Alt imens du har båret hans barn i din mave.

Jeg var stået helt af. Havde sagt stille og roligt til ham, at du bliver hverken sur eller vred, hvis han bare fortæller dig sandheden omkring hende der ''Bertha''.. Så havde jeg hørt på hans forklaring, og herefter helt stille og roligt sagt til ham, at det er slut.

Helt seriøst.. De har snakket sammen i 8(!!!!!) måneder, han ringer til hende midt om natten.. Jeg fatter slet ikke du kan tage det så roligt.

Ja han er!

Er heller ikk særlig rolig, prøver bare ik at lade det gå ud over den sidste tid inden fødslen. Han ødelægger det bare..

Kan mærke jeg gerne vil ringe til hende og høre hvad hun har at sige.

Jeg sagde jeg ikke ville mere da jeg fandt ud af de 8 mdr, men så sagde han undskyld osv og vi fortsatte-

og nu det her... 

Anmeld

29. juli 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Ja han er!

Er heller ikk særlig rolig, prøver bare ik at lade det gå ud over den sidste tid inden fødslen. Han ødelægger det bare..

Kan mærke jeg gerne vil ringe til hende og høre hvad hun har at sige.

Jeg sagde jeg ikke ville mere da jeg fandt ud af de 8 mdr, men så sagde han undskyld osv og vi fortsatte-

og nu det her... 

Hun giver samme forklaring som ham, og du kan ikke stole på nogen af dem.

Mit bedste råd er at gå fra ham lige med det samme. Det vil ske igen..
Den gik jo første gang, så hvorfor ik os prøve lykken anden gang

Det her burde være SÅ magisk en tid for jer...

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Hun giver samme forklaring som ham, og du kan ikke stole på nogen af dem.

Mit bedste råd er at gå fra ham lige med det samme. Det vil ske igen..
Den gik jo første gang, så hvorfor ik os prøve lykken anden gang

Det her burde være SÅ magisk en tid for jer...

Ja det gør hun nok...

Kan bare ikke overskue at skulle alt det her oven i baby kommer om lidt 

Anmeld

29. juli 2013

Bassemor<3

Jeg havde sat mig ned med ham sagt noget i retningen af "DU har brudt min tillid ligemeget om DU synes det eller ej, så har du brudt min tillid, og ikke bare én gang, men 2!! gange! jeg forlanger at du ikke har kontakt med hende mere, og hvis du ikke kan leve med det, så kan du ikke leve med mig, for der har jo været noget du ville skjule siden du ikke har fortalt mig i har skrevet sammen"

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

Bassemor<3 skriver:

Jeg havde sat mig ned med ham sagt noget i retningen af "DU har brudt min tillid ligemeget om DU synes det eller ej, så har du brudt min tillid, og ikke bare én gang, men 2!! gange! jeg forlanger at du ikke har kontakt med hende mere, og hvis du ikke kan leve med det, så kan du ikke leve med mig, for der har jo været noget du ville skjule siden du ikke har fortalt mig i har skrevet sammen"

Ja men det kunne han jo åbenbart ikk leve med eftersom han kontaktede hende igen... 

Anmeld

29. juli 2013

MorDk

Hvis du venter med at gøre det forbi trækker du det bare i langdrag.

Kan godt forstå du sys det er uoverskuleigt lige nu op til termin... Men du kan jo risikerer at gå 14 dage over... og ventetiden kunne du bruge på alt det praktiske evt? Omkring bruddet? Jeg ved ikke. Kan også godt sætte mig ind i hvor svært det er. Men hold op altså hvor er han bare en røv!

Anmeld

29. juli 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
MorDk skriver:

Hvis du venter med at gøre det forbi trækker du det bare i langdrag.

Kan godt forstå du sys det er uoverskuleigt lige nu op til termin... Men du kan jo risikerer at gå 14 dage over... og ventetiden kunne du bruge på alt det praktiske evt? Omkring bruddet? Jeg ved ikke. Kan også godt sætte mig ind i hvor svært det er. Men hold op altså hvor er han bare en røv!

SÅ enig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.