Utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2013

Anonym trådstarter

Hyacinth skriver:

Et er at begå en fejl - det gør vi alle på et tidspunkt, af den ene eller anden slags.

Men når man begår den samme store fejl inden for 1 uges tid, så er det altså et tydeligt mangel på anger fra ham. Der er ikke noget "ups, jeg var fuld" over det!

I'm sorry, men sådan tolker jeg det, desværre. Han har hverken anger eller respekt for jeres lille(kommende) familie.

Øv, et bæ-fjæs

Men altså hva tror du meningen med det opkald kan ha været? Han var jo næsten lige ude foran vores dør?

og enig - bæ-fjæs!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Ej men det hele er meeget mærkeligt og respektløst!

HELT ENIG

Anmeld

30. juli 2013

Hyacinth

Anonym skriver:

Men altså hva tror du meningen med det opkald kan ha været? Han var jo næsten lige ude foran vores dør?

og enig - bæ-fjæs!

Han gør det vel, fordi han kan?

Jeg ved faktisk ikke, hvad jeg ville tænke og tro, andet end det jeg skrev tidligere med lorten der lugter..

Jeg tror nu, du er nødt til at "krydsforhøre" ham ift. det efterfølgende opkald. Jeg ville vente spændt på en utrolig god forklaring fra ham.

Anmeld

30. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Ja ved det godt, prøver bare at tænke over hvordan det er bedst at gøre det. Hvis jeg bare var sprunget i luften ville det være endt i skænderi og mig der tudede og ham der ville komme med en lam undskyldning og frem og tilbage.. 

Opkaldet varede under et minut, så han kan nemt sige det var en fejl.. og jeg har stadig ingen beviser på de nogensinde har mødtes alene somewhere?

Skal jeg gå fra ham alligevel? Ja manden lyver og det driver mig til vanvid...

...aaaarrh blir sindsyg!

Jeg forstår det ikke. Vil du gå rundt og være indebrændt til du har fundet beviser imod ham for så derefter at skride? Det er da at trække pinen ud. 

Hvorfor ikke sige at du kræver en forklaring på hvad hun har hjulpet med, du vil vide adressen så du selv kan se at hun er gift med børn (ikke fordi det behøver betyde noget-kvinder kan også være utro). 

Og tag så stilling til hvorvidt du er tilfreds med forklaringen. Og fortæl ham at du ikke ønsker nogen kontakt imellem de to, da han har skjult det så længe at det gør dig mistroisk. Alternativt må han lade dig lære hende lidt at kende hvis det er et venskab der er vigtig for ham. 

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg forstår det ikke. Vil du gå rundt og være indebrændt til du har fundet beviser imod ham for så derefter at skride? Det er da at trække pinen ud. 

Hvorfor ikke sige at du kræver en forklaring på hvad hun har hjulpet med, du vil vide adressen så du selv kan se at hun er gift med børn (ikke fordi det behøver betyde noget-kvinder kan også være utro). 

Og tag så stilling til hvorvidt du er tilfreds med forklaringen. Og fortæl ham at du ikke ønsker nogen kontakt imellem de to, da han har skjult det så længe at det gør dig mistroisk. Alternativt må han lade dig lære hende lidt at kende hvis det er et venskab der er vigtig for ham. 

Nej ved ikke hva jeg vil....

Jeg har fået en forklaring på hvad det er hun har "hjulpet ham med" og det sku så ha været afsluttet, da jeg fandt ud af deres kontakt, han har så efterfølgende ringet til hende her i weekenden, selvom han havde sagt der ingen grund var til at kontakte hende mere... !

Jeg ved hvem hun er, på den måde at hun er i yderste omgangskreds, så ved hun er gift og har barn...

Anmeld

30. juli 2013

Anonym skriver:

Nej ved ikke hva jeg vil....

Jeg har fået en forklaring på hvad det er hun har "hjulpet ham med" og det sku så ha været afsluttet, da jeg fandt ud af deres kontakt, han har så efterfølgende ringet til hende her i weekenden, selvom han havde sagt der ingen grund var til at kontakte hende mere... !

Jeg ved hvem hun er, på den måde at hun er i yderste omgangskreds, så ved hun er gift og har barn...

Siden du er blevet hos din mand må du tro på den forklaring du har fået. Hvorfor så ikke give ham lov tilsat beholde vendinden men at det ikke må hemmeliggøres for dig og at du godt vil ses med dem i ny og næ? 

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

Ok, her kommer forklaringen -

Jeg spurgte stille og roligt om han havde snakket med hende der siden sidst, og nej det havde han ikke, men han havde ringet til hende, sagde han. Med hemmeligt nr og den gik til tlf svaren. Så ingen kontakt. Grunden til dette var for at finde ud af om jeg tjekkede op på ham  ............... Eller om jeg stolede på ham......... 

Er lidt flov men samtidig lettet. Synes det gir mening, hva synes i?

Anmeld

30. juli 2013

Mor til Ella

Anonym skriver:

Sagen er den, at min kæreste har været i kontakt med en kvinde gennem de sidste 8 mdr. Tlf opkald og sms'er næsten dagligt. Jeg har fundet ud af det for en uge siden. Konfronterede ham og han havde en forklaring om hun hjalp ham med noget-

og der intet mere var i det. Jeg ville så ringe til hende og høre hendes version, og det måtte jeg gerne for ham? Hun er gift og har et barn. Hun svarede så ikke.

Vores forhold har gået dårligt på det sidste, jeg er gravid og har termin om 3 uger. dvs hele min graviditet har han snakket med hende, også når vi har haft det "fint". Skal siges at jeg har bedt ham om at skride et par gange efter skænderier, men så har vi fået snakket ud og jeg har åbenbart troet forholdet var ok efterfølgende, hvor han så fortsat har kontaktet hende.

Jeg er rigtig såret og vred ! og spekulerer meget over hvad de har snakket så meget om og skrevet om. De har haft laaange samtaler! Føler mig bedraget og holdt for nar. Jeg kan slet ikke overskue det og vil bare gerne fokusere på jeg snart skal være mor og føler samtidig at han har "ødelagt" glæden lidt, for selvom hvis jeg vælger at tro på de ikke har lavet noget, så vil mistanken ikke gå væk og mit humør kan skifte lynhurtigt og jeg kan blive sur på ham fordi det kører rundt i mit hoved... 

Er den eneste forklaring utroskab? Hvad tror i? 

Synes det kommer an på hvad der står i de sms'er?

men jeg ville da stille spørgsmålstegn ved at mand/kæreste havde et behov for at have en kontakt dagligt med en anden kvinde?

Anmeld

30. juli 2013

Anonym skriver:

Ok, her kommer forklaringen -

Jeg spurgte stille og roligt om han havde snakket med hende der siden sidst, og nej det havde han ikke, men han havde ringet til hende, sagde han. Med hemmeligt nr og den gik til tlf svaren. Så ingen kontakt. Grunden til dette var for at finde ud af om jeg tjekkede op på ham  ............... Eller om jeg stolede på ham......... 

Er lidt flov men samtidig lettet. Synes det gir mening, hva synes i?

Hvorfor skulle han finde ud af om du tjekkede op på ham? Er det ikke okay du gør det i en lille periode?

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Hvorfor skulle han finde ud af om du tjekkede op på ham? Er det ikke okay du gør det i en lille periode?

Det ville han åbenbart gerne... ? For at se om jeg stolede på ham efter det.

Sagde også at det er da næsten en selvfølge efter sådan en omgang!

Ja ja sagde han så bare.. og hvis han virkelig ville fortsætte kontakten ku han jo bare bruge en anden tlf - men 

Kan jo heller ik lege F.B.I på tlf, e-mail, fb osv osv.... det blir man jo skør af men at tro jeg ik tjekkede disse dage var ret naivt af ham vil jeg sige!

Vælger at tro på det han sir og så koncentrere mig om at gå i fødsel snarest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.