Sagen er den, at min kæreste har været i kontakt med en kvinde gennem de sidste 8 mdr. Tlf opkald og sms'er næsten dagligt. Jeg har fundet ud af det for en uge siden. Konfronterede ham og han havde en forklaring om hun hjalp ham med noget-
og der intet mere var i det. Jeg ville så ringe til hende og høre hendes version, og det måtte jeg gerne for ham? Hun er gift og har et barn. Hun svarede så ikke.
Vores forhold har gået dårligt på det sidste, jeg er gravid og har termin om 3 uger. dvs hele min graviditet har han snakket med hende, også når vi har haft det "fint". Skal siges at jeg har bedt ham om at skride et par gange efter skænderier, men så har vi fået snakket ud og jeg har åbenbart troet forholdet var ok efterfølgende, hvor han så fortsat har kontaktet hende.
Jeg er rigtig såret og vred !
og spekulerer meget over hvad de har snakket så meget om og skrevet om. De har haft laaange samtaler! Føler mig bedraget og holdt for nar. Jeg kan slet ikke overskue det og vil bare gerne fokusere på jeg snart skal være mor og føler samtidig at han har "ødelagt" glæden lidt, for selvom hvis jeg vælger at tro på de ikke har lavet noget, så vil mistanken ikke gå væk og mit humør kan skifte lynhurtigt og jeg kan blive sur på ham fordi det kører rundt i mit hoved... 
Er den eneste forklaring utroskab?
Hvad tror i?
Anmeld