Mettefpigen skriver:
Jo vidst, men næsten hver dag i 8 måneder? Det tror jeg næppe.... Men har så selv haft en eks som gjorde det imod mig, så alle de undskyldninger har jeg hørt ;-)
tjaaaa. hvis ts har været sur på ham og "smidt ham ud" gennem alt den tid, tror jeg da nok det er meget normalt at bruge sin energi et andet sted.... altså uden at man er utro og det har noget med flirt eller sex at gøre.
Personligt har jeg været i sådan et forhold - altså ikke med en gravid mand

, men hvor han bare var sur over alt, alt jeg gjorde var forkert.
Jeg var han aldrig utro eller flirtede med andre fyrer, men jeg savnede da helt klart, helt banalt og almindeligt positivt snak og energi fra et andet menneske. Om det så betød at jeg i stedet for at bruge tid med min daværende kæreste, sad og skrev om alt mellem himmel og jord med en mandlig ven.
Mennesker har brug for at være sociale, på den ene eller anden måde. og nogen mere end andre. Han har nok haft brug for et pusterum for alle hormonerne

at han så vælger at bruge sin opmærksomhed på en veninde er måske at gå planken ud til hajerne

Men hvem ved, måske er han ikke klar over at han istedet skulle tage ud i de 8 måneder og drikke hjernen ud hos gutterne og tale om hvor dumme "kællingerne bliver når de er med rogn"
Anmeld