Utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Da jeg var gravid med vores første datter, tog en pige kontakte til ham, min mand, en pige som han én gang havde været i seng med og som var en søster til en vens ven noget. Han valgte at holde det skjult for mig, fordi han ikke ville diskutere, jeg fandt dog ud af det, og han lovede at fortælle hvis hun skrev mere. Det var meget mails som: "hvis du bliver træt af din fede, gravide kone så er jeg klar med spredte ben".

Hun endte med at skrive et par gange igen, UDEN at han sagde det til mig . han valgte at lyve, men jeg fandt ud af det og konfronterede ham med det, han gik TOTALT amok og det hele blev drejet til at det nu var min skyld - jeg truede ham dengang med at skride og blive skilt. - mange gange 

Jeg er så total it nørd, og jeg gik én gang for alle ind for at tjekke om hvad der foregik.... Og ja hun havde skrevet ca 5 mails til ham og han havde skrevet én tilbage med: "jeg er lykkelig med verdens bedste kvinde og vi skal ha et barn, så tag lige og hop ud af 5 .sal, for jeg gider dig ikke og kommer aldrig til det" - derefter havde han faktisk været inde og lave en ny mailadresse.

Så... overfor mig virkede han jo TOTALT mistænksom, og hans måde at opfører sig på virkede som om at der var gang i noget, og han havde jo løjet overfor mig.... Men alt dette fordi han var skide bange og han bestemt ikke ville skændes!

Jeg stoppede med at "true ham" med at skide eller gå fra ham, han fandt ud af at hvis han bare var ærlig -også selvom det var negativt, så ville vi sammen kunne løse problemerne. Siden dengang har der INTET været, og jeg vil nærmest sige at vi har det perfekte forhold i dag

Ok, jadet er også en èngangs forestilling mellem de to og han sir det var en fejl...

- Men det lyder da ret opmuntrende det du skriver, altså hvad det endte med Tak for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

FruK

StineW79 skriver:

Ja det ville jeg ha det helt fint med. Jeg stoler 100 procent på min kærste.

I stedet for mit lidt lange svar, ku jeg jo bare har stillet mod spørgsmålet. VILLE DU TÆNKE DET SAMME HVIS HUN HAVDE VÆRET EN MAND???? vh stine

Uanset om det er en mand eller en kvinde, så ville jeg faktisk finde det mærkeligt at min mand snakkede eller sms'ede med en dagligt i så lang tid, uden at jeg overhovedet anede at vedkommende eksisterede. 

Anmeld

14. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Ok, jadet er også en èngangs forestilling mellem de to og han sir det var en fejl...

- Men det lyder da ret opmuntrende det du skriver, altså hvad det endte med Tak for det

ja og det var 5 år før han mødte mig, at de havde "gang i noget".
-jo der findes mænd (og kvinder) der er utro, men der findes også mænd/kvinder som ikke er utro og hvor det for dem ikke har noget med utroskab at gøre, selvom de laver ting der måske virker mistænkeligt.

Anmeld

14. juli 2013

klmf

8 MÅNEDER? Dét er godt nok lang tid at snakke  med en dagligt uden at ens partner ved det. Fair nok at man har sine egne venner som man snakker med, også om ting man ikke indvier sin partner i. Men dagligt i 8 måneder uden at sige et kvæk - så ringer alarmerne hos mig. Om det så er et udtryk for at de har overskredet nogle grænser i den kontakt, det kan vi jo så ikke vide, det ved kun de to. Men noget er der i hvert fald i vejen i forholdet når man holder det hemmeligt i 8 måneder. Hvis det er fordi han bare har fundet en rigtig god ven og ikke tør sige det af frygt for hormonbomben, så er det synd, men altså, så man altså mande sig lidt op og tage bomben som den kommer så at sige...

Anmeld

14. juli 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Ja, det har de... han har været til fester hvor hun har været der..

Jeg tror du bare er nødt til at stole på din mand.. Måske han bare har haft brug for at snakke med en anden om alt muligt.. Min kæreste fester da også med hans veninder osv., men det betyder da ikke at han er utro med dem

Anmeld

14. juli 2013

Benjamins'mor

Jeg ville nok ikke tro han var utro, men ville blive ked af det og skuffet over at han ville holde sådan noget hemmeligt, synes det er respektløst!

Anmeld

14. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville nok have de samme tanker. Jeg ville have svært ved at forstå hvorfor han holder venskabet hemmeligt. Hvis jeg havde fået en ny god ven ville jeg da også fortælle min kæreste det...ganske enkelt fordi jeg er glad for den nye ven, men også fordi der ikke er nogen grund til at gøre det til noget hemmeligt. 

Jeg kan nu heller ikke forstå hvad hun hjælper ham med i alle de måneder? Hvorfor taler/skriver de kun sammen når du ikke er der? 

Jeg kan godt forstå din bekymring. 

Lad os antage det kun er fordi han frygter din reaktion, så har I et problem i jeres forhold, for så er det et uærligt forhold hvor han lyver når han tror noget vil gøre dig sur. jeg ville tænke hvad lyver han ellers om? 8 måneder er lang tid at gå rundt og skjule noget for sin kæreste. Jeg ser det egentlig som at lyve. 

Jeg ved ikke hvad du skal gøre. Du må tage en beslutning. Enten stoler du på ham eller også gør du ikke. 

lad være med at true med at gå fra ham for enten ikke at gøre det eller at komme tilbage et par dage efter. Det får du intet ud af. Så ved han blot at han godt kan gøre det igen, da du nok skal tilgive. 

Anmeld

14. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Martsbaby skriver:

Jeg tror du bare er nødt til at stole på din mand.. Måske han bare har haft brug for at snakke med en anden om alt muligt.. Min kæreste fester da også med hans veninder osv., men det betyder da ikke at han er utro med dem

Men skjuler din kæreste at han gør det? 

Anmeld

14. juli 2013

AnthonsMor

mor:) skriver:

Men skjuler din kæreste at han gør det? 

Til dels.. Han har veninder, som jeg ved hvem er, men som jeg ikke bryder mig om.. Og jeg ved da de kommer til nogle af de fester, hvor min kæreste kommer, eller går i byen samme sted osv., men han siger aldig om de piger jeg ikke bryder mig om har været der, selvom jeg næsten er 100 på de har..
Det irriterer mig egentlig ikke, for det er ikke fordi jeg er bange for han er sammen med dem eller noget, jeg kan bare ikke lide dem
Og det skåner han mig jo så for..

Anmeld

14. juli 2013

Pikku Myy

StineW79 skriver:

Ja det ville jeg ha det helt fint med. Jeg stoler 100 procent på min kærste.

I stedet for mit lidt lange svar, ku jeg jo bare har stillet mod spørgsmålet. VILLE DU TÆNKE DET SAMME HVIS HUN HAVDE VÆRET EN MAND???? vh stine

Det ville jeg. Jeg ville synes det var underligt hvis min mand var blevet nær med en person over længere tid som han ikke nævnte herhjemme. Det ville virke lusket at personen (han eller hun) ikke var begyndt at dukke op i den daglige samtale. Som om der var noget der skulle holdes hemmeligt.

Er det underligt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.