pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg ville nok have de samme tanker. Jeg ville have svært ved at forstå hvorfor han holder venskabet hemmeligt. Hvis jeg havde fået en ny god ven ville jeg da også fortælle min kæreste det...ganske enkelt fordi jeg er glad for den nye ven, men også fordi der ikke er nogen grund til at gøre det til noget hemmeligt.
Jeg kan nu heller ikke forstå hvad hun hjælper ham med i alle de måneder? Hvorfor taler/skriver de kun sammen når du ikke er der?
Jeg kan godt forstå din bekymring.
Lad os antage det kun er fordi han frygter din reaktion, så har I et problem i jeres forhold, for så er det et uærligt forhold hvor han lyver når han tror noget vil gøre dig sur. jeg ville tænke hvad lyver han ellers om? 8 måneder er lang tid at gå rundt og skjule noget for sin kæreste. Jeg ser det egentlig som at lyve.
Jeg ved ikke hvad du skal gøre. Du må tage en beslutning. Enten stoler du på ham eller også gør du ikke.
lad være med at true med at gå fra ham for enten ikke at gøre det eller at komme tilbage et par dage efter. Det får du intet ud af. Så ved han blot at han godt kan gøre det igen, da du nok skal tilgive.
Anmeld