jeg har lige læst hele tråden, stille og roligt, men da du skrev "har termin om en uge" tabte jeg sgu underkæben!!!

På dine vegne!!!!
Jeg BEGRIBER ikke hvordan mænd kan finde på at gøre NOGET som helst sårende overfor deres GRAVIDE kæreste! HALLO, for UNDER et år siden sagde han JA til at sætte et barn, den største gave, i verden med lige præcis DENNE kvinde. Fordi det er HENDE han elsker ubetinget højest i hele verden. Og så... Bum, går han ud og pisser hende op a ryggen!!!
Hvor er det sørgeligt og trist, og jeg gad godt vide, om disse mænd overhovedet begriber hvad kærlighed er!
Min kæreste har masser af veninder, og jeg ved ikke hvad de taler om hele tiden, men jeg ved de er der, jeg har mødt dem, talt med dem osv. Det samme gælder den anden vej rundt med mig og mandlige venner.
Hvis min kæreste holdt en veninde skjult på den måde, og i så lang tid, og ikkr mindst på den måde (samtaler om natten og kun når du ikk er der) så var jeg blevet fuldstændig ligeså mistænksom som du! ØV for en lortesituation!! Jeg føler SÅ meget med dig, og synes det er dybt uretfærdigt at du overhovedet skal have bekymringer omkring jeres forhold på netop dette tidspunkt!

Anmeld