Utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

jeg har lige læst hele tråden, stille og roligt, men da du skrev "har termin om en uge" tabte jeg sgu underkæben!!! 

På dine vegne!!!! 

Jeg BEGRIBER ikke hvordan mænd kan finde på at gøre NOGET som helst sårende overfor deres GRAVIDE kæreste! HALLO, for UNDER et år siden sagde han JA til at sætte et barn, den største gave, i verden med lige præcis DENNE kvinde. Fordi det er HENDE han elsker ubetinget højest i hele verden. Og så... Bum, går han ud og pisser hende op a ryggen!!!  Hvor er det sørgeligt og trist, og jeg gad godt vide, om disse mænd overhovedet begriber hvad kærlighed er! 

Min kæreste har masser af veninder, og jeg ved ikke hvad de taler om hele tiden, men jeg ved de er der, jeg har mødt dem, talt med dem osv. Det samme gælder den anden vej rundt med mig og mandlige venner. 

Hvis min kæreste holdt en veninde skjult på den måde, og i så lang tid, og ikkr mindst på den måde (samtaler om natten og kun når du ikk er der) så var jeg blevet fuldstændig ligeså mistænksom som du! ØV for en lortesituation!! Jeg føler SÅ meget med dig, og synes det er dybt uretfærdigt at du overhovedet skal have bekymringer omkring jeres forhold på netop dette tidspunkt!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

jeg har lige læst hele tråden, stille og roligt, men da du skrev "har termin om en uge" tabte jeg sgu underkæben!!! 

På dine vegne!!!! 

Jeg BEGRIBER ikke hvordan mænd kan finde på at gøre NOGET som helst sårende overfor deres GRAVIDE kæreste! HALLO, for UNDER et år siden sagde han JA til at sætte et barn, den største gave, i verden med lige præcis DENNE kvinde. Fordi det er HENDE han elsker ubetinget højest i hele verden. Og så... Bum, går han ud og pisser hende op a ryggen!!!  Hvor er det sørgeligt og trist, og jeg gad godt vide, om disse mænd overhovedet begriber hvad kærlighed er! 

Min kæreste har masser af veninder, og jeg ved ikke hvad de taler om hele tiden, men jeg ved de er der, jeg har mødt dem, talt med dem osv. Det samme gælder den anden vej rundt med mig og mandlige venner. 

Hvis min kæreste holdt en veninde skjult på den måde, og i så lang tid, og ikkr mindst på den måde (samtaler om natten og kun når du ikk er der) så var jeg blevet fuldstændig ligeså mistænksom som du! ØV for en lortesituation!! Jeg føler SÅ meget med dig, og synes det er dybt uretfærdigt at du overhovedet skal have bekymringer omkring jeres forhold på netop dette tidspunkt!  

Tak skal du ha.. 

Har ik engang konfronteret ham med det. Han ved udmærket jeg er sur, for har ikke talt til ham siden han kom hjem og han lader mig bare være.. som om han ved der er ballade men hellere undgår at spørge så han slipper! 

Kan slet ik holde ham ud lige nu!!! 

Anmeld

30. juli 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Tak skal du ha.. 

Har ik engang konfronteret ham med det. Han ved udmærket jeg er sur, for har ikke talt til ham siden han kom hjem og han lader mig bare være.. som om han ved der er ballade men hellere undgår at spørge så han slipper! 

Har lige læst det hele igennem og syntes virkelig det er synd for dig og så lige inden du skal føde!
Vis jeg var dig ville jeg være gået fra ham han viser jo bare at han overhovedet ikke er til at stole på..
Og som jeg læser det skriger det bare utroskab ellers ville han jo ikke kontakte hende igen selv om han lover ikke at gøre det mere det viser jo osse at du ikke kan stole på når han fortæller at de aldrig har lavet noget sammen
Et kæmpe her fra håber stadig du kan nyde bare en smule det sidste af din gravilitet

Anmeld

30. juli 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Tak skal du ha.. 

jeg ville konfronterer ham og blive ved til jeg fik et ordentligt svar.. sådan en idiot 

men som nogle af de andre skriver, vælger du at gå, så gør det inden du føder..... så har du lidt tid til at omstille dig, og så er der ro på når den lille kommer... det er i hvert fald mit råd til dig.

Anmeld

30. juli 2013

l.kjoeller

StineW79 skriver:

At du måske har et seriøst jalusis problem, som du burde få noget hjælp til at komme over!

At han siger at hun er både gift og har børn, og at du er velkommen til at kontakte hende, syntes jeg ik tyder på utroskab. Og at han har en rigtig god ven/ veninde som han snakker rigtigt godt med, syntes jeg lyder som en god ting.

Og det der med at du har bedt ham om at smutte, er bare heller ik ok. Endten så men det, eller lad vær med at sige det. For i længeden så holder det bare ik, hvis du bliver ved med at true med " skilsmisse" og andre ting uden at gøre alvor af det! 

Det var vist min mening, sådan helt firkantet. Vh stine

MEGET firkantet synes jeg. synes ikke det er normal adfærd at man ligger og snakker med en ukendt kvinde hver eneste dag uden først at fortælle det. Jeg er ikke den jaloux type og min mand må gerne have veninder men selv jeg ville finde det mærkeligt. det var så min holdning

Anmeld

30. juli 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Tak skal du ha.. 

Jeg forstår slet ikke, at I ikke snakker sammen?

Så tal dog med manden og lad ham tale med dig...

I kommer jo under ingen omstændigheder videre hvis I som minimum ikke taler sammen...

Anmeld

30. juli 2013

Hyacinth

Ja han er!

Er heller ikk særlig rolig, prøver bare ik at lade det gå ud over den sidste tid inden fødslen. Han ødelægger det bare..

Kan mærke jeg gerne vil ringe til hende og høre hvad hun har at sige.

Jeg sagde jeg ikke ville mere da jeg fandt ud af de 8 mdr, men så sagde han undskyld osv og vi fortsatte-

og nu det her... 

Et er at begå en fejl - det gør vi alle på et tidspunkt, af den ene eller anden slags.

Men når man begår den samme store fejl inden for 1 uges tid, så er det altså et tydeligt mangel på anger fra ham. Der er ikke noget "ups, jeg var fuld" over det!

I'm sorry, men sådan tolker jeg det, desværre. Han har hverken anger eller respekt for jeres lille(kommende) familie.

Øv, et bæ-fjæs

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

Anna111 skriver:

Har lige læst det hele igennem og syntes virkelig det er synd for dig og så lige inden du skal føde!
Vis jeg var dig ville jeg være gået fra ham han viser jo bare at han overhovedet ikke er til at stole på..
Og som jeg læser det skriger det bare utroskab ellers ville han jo ikke kontakte hende igen selv om han lover ikke at gøre det mere det viser jo osse at du ikke kan stole på når han fortæller at de aldrig har lavet noget sammen
Et kæmpe her fra håber stadig du kan nyde bare en smule det sidste af din gravilitet

Tak

Sidder også bare her og overvejer hvad jeg skal gøre...

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

MEGET firkantet synes jeg. synes ikke det er normal adfærd at man ligger og snakker med en ukendt kvinde hver eneste dag uden først at fortælle det. Jeg er ikke den jaloux type og min mand må gerne have veninder men selv jeg ville finde det mærkeligt. det var så min holdning

Ej men det hele er meeget mærkeligt og respektløst!

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Jeg forstår slet ikke, at I ikke snakker sammen?

Så tal dog med manden og lad ham tale med dig...

I kommer jo under ingen omstændigheder videre hvis I som minimum ikke taler sammen...

Ja ved det godt, prøver bare at tænke over hvordan det er bedst at gøre det. Hvis jeg bare var sprunget i luften ville det være endt i skænderi og mig der tudede og ham der ville komme med en lam undskyldning og frem og tilbage.. 

Opkaldet varede under et minut, så han kan nemt sige det var en fejl.. og jeg har stadig ingen beviser på de nogensinde har mødtes alene somewhere?

Skal jeg gå fra ham alligevel? Ja manden lyver og det driver mig til vanvid...

...aaaarrh blir sindsyg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.