Utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2013

MorDk

Utroskab er det værste. Har været igennem det og det gør så pisse ondt indeni. Jeg siger ikke din mand er utro, men han har da et seriøst problem. Hvorfor har han ikke været åben omkring dette "venskab" Har hun virkelig skulle "hjælpe" ham med noget i 8 mdr?? Gennem LAAAAANGE tlf. samtaler, sms'er osv? At han siger du bare kan ringe og spørge hende osv. er INGEN garanti (sorry to say) De kan jo have aftalt at holde tæt (fortælle samme historie) Jeg ved godt jeg ikke er så positiv, men jeg har selv oplevet det. En skriver at du bør få hjælp da du et problem med jalousi. Det sys jeg da er groft at sige, når man ikke kender dig... Men det er dig der kender dig selv bedst og din mavefornemmelse. Ta' en snak med din mand og så må alle kortene blive lagt på bordet!

Knus herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Utroskab er det værste. Har været igennem det og det gør så pisse ondt indeni. Jeg siger ikke din mand er utro, men han har da et seriøst problem. Hvorfor har han ikke været åben omkring dette "venskab" Har hun virkelig skulle "hjælpe" ham med noget i 8 mdr?? Gennem LAAAAANGE tlf. samtaler, sms'er osv? At han siger du bare kan ringe og spørge hende osv. er INGEN garanti (sorry to say) De kan jo have aftalt at holde tæt (fortælle samme historie) Jeg ved godt jeg ikke er så positiv, men jeg har selv oplevet det. En skriver at du bør få hjælp da du et problem med jalousi. Det sys jeg da er groft at sige, når man ikke kender dig... Men det er dig der kender dig selv bedst og din mavefornemmelse. Ta' en snak med din mand og så må alle kortene blive lagt på bordet!

Knus herfra!

Har det præcis som du beskriver.. Det er nemlig ingen garanti at jeg bare kan ringe til hende. Hun er jo heller ikke interesseret i at få smadret hendes ægteskab, hvis der virkelig er foregået noget, så hun kan nemt lyve om det. Føler virkelig han har begået tillidsbrud og har ærlig talt svært ved at stole på ham efter dette her.

Synes heller ikke selv jeg har et jalousi problem, for mig er det meget almindeligt at reagere på sådan noget her.. særligt når han lyver 

Anmeld

15. juli 2013

Hyacinth

Anonym skriver:

Sagen er den, at min kæreste har været i kontakt med en kvinde gennem de sidste 8 mdr. Tlf opkald og sms'er næsten dagligt. Jeg har fundet ud af det for en uge siden. Konfronterede ham og han havde en forklaring om hun hjalp ham med noget-

og der intet mere var i det. Jeg ville så ringe til hende og høre hendes version, og det måtte jeg gerne for ham? Hun er gift og har et barn. Hun svarede så ikke.

Vores forhold har gået dårligt på det sidste, jeg er gravid og har termin om 3 uger. dvs hele min graviditet har han snakket med hende, også når vi har haft det "fint". Skal siges at jeg har bedt ham om at skride et par gange efter skænderier, men så har vi fået snakket ud og jeg har åbenbart troet forholdet var ok efterfølgende, hvor han så fortsat har kontaktet hende.

Jeg er rigtig såret og vred ! og spekulerer meget over hvad de har snakket så meget om og skrevet om. De har haft laaange samtaler! Føler mig bedraget og holdt for nar. Jeg kan slet ikke overskue det og vil bare gerne fokusere på jeg snart skal være mor og føler samtidig at han har "ødelagt" glæden lidt, for selvom hvis jeg vælger at tro på de ikke har lavet noget, så vil mistanken ikke gå væk og mit humør kan skifte lynhurtigt og jeg kan blive sur på ham fordi det kører rundt i mit hoved... 

Er den eneste forklaring utroskab? Hvad tror i? 

Jeg tror ikke, at nogen af os kløgtige kvinder i dette forum, kan svare dig på, om hvorvidt din mand har været dig utro

Men når det så er sagt, så lugter den altså langt væk af noget, der ikke er okay af en eller anden årsag - netop fordi, han holder det skjult.
Ville syntes, det var mærkelig hvis min mand gjorde det samme - uanset køn.
For hvad er årsagen til, at jeg ikke må være en del af hans gode venner?

Jeg har selv haft et par dårlige erfaringer med tidligere kærester der ikke kunne holde sig på måtten og ville blive rigtig vred, hvis jeg oplevede at min mand holdte noget skjult i 8 mdr.
Han behøver ikke at have været utro med hende, men noget har de sammen, som han føler, ikke er okay at dele med dig.

Om årsagen er, at du er meget jaloux el. lign. kan ingen herinde sige. Men uanset om det skulle være årsag til hemmelighedskræmmeriet, er det ikke i orden og blot at puste til ilden.

Personligt har jeg lært, at lugter det af lort, så er det nok lort!

Jeg håber I får det løst

.... Og en lille sidekommentar; jeg tror du bør lægge trusler på hylden overfor ham - det er virkelig ikke fair uanset årsag til skænderi. De fleste mennesker vil på et tidspunkt reelt skride, hvis de får besked på at gøre dette hver anden uge f.eks..
Jeg tror du må beslutte dig for, om du vælger at stole på ham eller lade ham gå.

Anmeld

15. juli 2013

Anonym trådstarter

Hyacinth skriver:

Jeg tror ikke, at nogen af os kløgtige kvinder i dette forum, kan svare dig på, om hvorvidt din mand har været dig utro

Men når det så er sagt, så lugter den altså langt væk af noget, der ikke er okay af en eller anden årsag - netop fordi, han holder det skjult.
Ville syntes, det var mærkelig hvis min mand gjorde det samme - uanset køn.
For hvad er årsagen til, at jeg ikke må være en del af hans gode venner?

Jeg har selv haft et par dårlige erfaringer med tidligere kærester der ikke kunne holde sig på måtten og ville blive rigtig vred, hvis jeg oplevede at min mand holdte noget skjult i 8 mdr.
Han behøver ikke at have været utro med hende, men noget har de sammen, som han føler, ikke er okay at dele med dig.

Om årsagen er, at du er meget jaloux el. lign. kan ingen herinde sige. Men uanset om det skulle være årsag til hemmelighedskræmmeriet, er det ikke i orden og blot at puste til ilden.

Personligt har jeg lært, at lugter det af lort, så er det nok lort!

Jeg håber I får det løst

.... Og en lille sidekommentar; jeg tror du bør lægge trusler på hylden overfor ham - det er virkelig ikke fair uanset årsag til skænderi. De fleste mennesker vil på et tidspunkt reelt skride, hvis de får besked på at gøre dette hver anden uge f.eks..
Jeg tror du må beslutte dig for, om du vælger at stole på ham eller lade ham gå.

Tak for dit svar, er meget enig med det du siger.

Er heller ikke stolt af mine trusler.. men manden har også selv siddet og sagt at vores forhold ikk holder og han i hvert fald ik gad det længere osv, så sagde jeg "bare" at hvis han havde det sådan ku han da bare fordufte.. heh 

Er også bare såret over at de virkelig har noget sammen, uden jeg på noget tidspunkt har vidst de overhovedet var i kontakt.

Om det er blevet til fysisk utroskab kan jeg nok ikke finde ud af, så ja må enten stole på hvad han sir til mig eller gøre det slut. Synes bare virkelig det er svært. 

Anmeld

15. juli 2013

Krussedulle

MorDk skriver:

Knus herfra!

Er meget enig her!

Kender en som var det samme igennem, i 3-4 år!!!! Holdt hendes kæreste flere piger hemmelige! Han skrev også kun hver gang hun ikke var der!

Anmeld

15. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Martsbaby skriver:

Til dels.. Han har veninder, som jeg ved hvem er, men som jeg ikke bryder mig om.. Og jeg ved da de kommer til nogle af de fester, hvor min kæreste kommer, eller går i byen samme sted osv., men han siger aldig om de piger jeg ikke bryder mig om har været der, selvom jeg næsten er 100 på de har..
Det irriterer mig egentlig ikke, for det er ikke fordi jeg er bange for han er sammen med dem eller noget, jeg kan bare ikke lide dem
Og det skåner han mig jo så for..

Men det er ikke helt det samme. Du kender til pigernes eksistens. Du ved også de færdes i samme miljø. Hvordan vil u have det hvis han talte i timevis dagligt med en af de piger, og kun når du ikke er i nærheden samt om natten når du sover. 

men det der er underligt i det hele er at denne pige er en person som åbenbart står ham meget nært uden at kæresten aner om pigens eksistens. 

Anmeld

15. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Pikku Myy skriver:

Det ville jeg. Jeg ville synes det var underligt hvis min mand var blevet nær med en person over længere tid som han ikke nævnte herhjemme. Det ville virke lusket at personen (han eller hun) ikke var begyndt at dukke op i den daglige samtale. Som om der var noget der skulle holdes hemmeligt.

Er det underligt?

Ja det ville jeg også, uanset køn. 

Jeg har intet problem med nye bekendtsaber så længe deres eksistens ikke skjules for mig. Ikke dermed sagt at jeg skal vide hvad der tales om. 

Anmeld

15. juli 2013

CroQuis

Har ikke lige læst alle svar, men ville nu også få de værste tanker om min mand, hvis jeg fandt ud af at han har snakket med en anden kvinde i 8 mdr uden jeg vidste det!!!! 

... og hvad er det lige hun har hjulpet ham med 

Hvis jeg stod i den situation, ville jeg ikke selv ringe til hende, selvom han gav mig lov, men ville få ham til at ringe til hende, og have telefonen på medhør... også skulle hun selvfølgelig ikke vide at jeg lyttede med - for at høre/se hvordan hun snakkede til ham, og om hun evt. kom til at sige noget der kunne gøre dig klogere på situationen.. Evt forbered nogle sneeky spørgsmål, som han ville kunne spørge hende om, uden hun gætter at der er noget i gærde... 

Men sådan er jeg 

Anmeld

15. juli 2013

Anonym trådstarter

CroQuis skriver:

Har ikke lige læst alle svar, men ville nu også få de værste tanker om min mand, hvis jeg fandt ud af at han har snakket med en anden kvinde i 8 mdr uden jeg vidste det!!!! 

... og hvad er det lige hun har hjulpet ham med 

Hvis jeg stod i den situation, ville jeg ikke selv ringe til hende, selvom han gav mig lov, men ville få ham til at ringe til hende, og have telefonen på medhør... også skulle hun selvfølgelig ikke vide at jeg lyttede med - for at høre/se hvordan hun snakkede til ham, og om hun evt. kom til at sige noget der kunne gøre dig klogere på situationen.. Evt forbered nogle sneeky spørgsmål, som han ville kunne spørge hende om, uden hun gætter at der er noget i gærde... 

Men sådan er jeg 

Ja, det bad jeg ham også om at gøre,  men det ville han ikke. Eftersom han allerede havde sagt til hende at han ikke skulle bruge hendes hjælp længere, var der jo ingen grund til det, vel?! (Mente han) synes det hele er meget fesent.. og ok, så er kontakten stoppet, men det er jo kun fordi jeg fandt ud af det... hvem ved hvor længe det ville ha fortsat ellers?

Anmeld

15. juli 2013

CroQuis

Anonym skriver:

Ja, det bad jeg ham også om at gøre,  men det ville han ikke. Eftersom han allerede havde sagt til hende at han ikke skulle bruge hendes hjælp længere, var der jo ingen grund til det, vel?! (Mente han) synes det hele er meget fesent.. og ok, så er kontakten stoppet, men det er jo kun fordi jeg fandt ud af det... hvem ved hvor længe det ville ha fortsat ellers?

Ja det var da godt nok ikke meget han gad gøre i den sag..  

At han ikke gider ringe til hende for din skyld, virker igen underligt i mine ører, men jeg er også godt til at tage sorgerne på forskud, og p**** hammer jaloux anlagt, så efter sådan en udmelding, ville jeg have meget svært ved at stole på min mand fremover.. Ville tjekke hans telefon og/eller opkaldsoversigt fra teleselskabet på nettet et par gange om ugen, til jeg fik bekræftet at det virkelig var slut (vores kan man logge på online), og der kan han jo ikke slette de numre fra, som han har haft kontakt med, som han kan på telefonen.)

Hvad er det egentlig hun har hjulpet ham med, har du fået det ud af ham?? .. og som hun ikke skal hjælpe ham med mere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.