Utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2013

Mettefpigen

Jeg synes det lyder underligt at han har veninde som han har smset og ringet med næsten dagligt uden at du ved det! Kan sagtens forstå at du blir bekymret, det havde jeg også været.....

Har i snakket om hvad hun har hjulpet ham med og hvorfor de har snakket så meget sammen uden at du har vidst det?...

Og fordi man har mand og barn, kan man sagtens være utro..... Jeg synes så også at det er utroskab, hvis man snakker med en om alt i ens forhold inkl følelser uden at kæresten ved det.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Sagen er den, at min kæreste har været i kontakt med en kvinde gennem de sidste 8 mdr. Tlf opkald og sms'er næsten dagligt. Jeg har fundet ud af det for en uge siden. Konfronterede ham og han havde en forklaring om hun hjalp ham med noget-

og der intet mere var i det. Jeg ville så ringe til hende og høre hendes version, og det måtte jeg gerne for ham? Hun er gift og har et barn. Hun svarede så ikke.

Vores forhold har gået dårligt på det sidste, jeg er gravid og har termin om 3 uger. dvs hele min graviditet har han snakket med hende, også når vi har haft det "fint". Skal siges at jeg har bedt ham om at skride et par gange efter skænderier, men så har vi fået snakket ud og jeg har åbenbart troet forholdet var ok efterfølgende, hvor han så fortsat har kontaktet hende.

Jeg er rigtig såret og vred ! og spekulerer meget over hvad de har snakket så meget om og skrevet om. De har haft laaange samtaler! Føler mig bedraget og holdt for nar. Jeg kan slet ikke overskue det og vil bare gerne fokusere på jeg snart skal være mor og føler samtidig at han har "ødelagt" glæden lidt, for selvom hvis jeg vælger at tro på de ikke har lavet noget, så vil mistanken ikke gå væk og mit humør kan skifte lynhurtigt og jeg kan blive sur på ham fordi det kører rundt i mit hoved... 

Er den eneste forklaring utroskab? Hvad tror i? 

Altså... jeg tænker lidt at du måske skulle prøve at slappe lidt af
Du er gravid der er sikkert mange hormoner i kroppen, du har truet ham med at smide ham ud et par gange (dette er jeg MEGET modstander af, da jeg af erfaring kan sige det KUN skaber flere problemer i forholdet). Han siger du bare kan tale med hende, jeg tror ærligt ikke at din mand er dig utro.
Nogen gange har folk brug for at tale med andre, når det går skidt på hjemmefronten. Nogle bruger deres "gutter" eller et familiemedlem, andre bruger måske en veninde.

Personligt har jeg også drengevenner, og det sker til tider at de har brug for min opmærksomhed mere end andre gange.
Jeg har f.eks. en rigtig god drengeven som er blevet alvorlig syg, og han skriver og ringer da ret mange gange om dagen.

Jeg synes du skulle prøve at behandle din mand/kæreste som var han det bedste i verden og så skal du se, du får nok en mere glad mand som gerne vil give dig tilbage - håber jeg da... ellers er det en HELT anden sag

Anmeld

14. juli 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

jeg tror hun tænkte lidt mere privat. det er ikke tit man er utro på dansegulvet til en fest.

Ja men det ved jeg så ikke.. 

Anmeld

14. juli 2013

TNBC

Anonym skriver:

Hvis de er så gode venner hvorfor er det så hemmeligt? og de snakker kun sammen når jeg ikke er til stede, sms'er midt om natten når han er i byen?

Og da jeg spurgte ham om det løj han og sagde de havde været i kontakt de sidste 14 dage, men i virkeligheden er det 8 mdr.

Ved godt det er forkert at "smide ham ud", men man kommer jo til at sige ting i vrede, og han er også verbal ubehagelig når vi er uvenner!

Ville du bare helt ok hvis det var din mand der gjorde det? 

fordi han er bange for at du bliver som du er lige nu.. mega sur. Han ved jo hvad der sker, når du bliver sur. Han gør det ikke på den bedste måde, men snak med ham i stedet for at sid og beskyld ham for alt muligt.
han siger at hun hjælper ham med noget, du kan ringe til hende.
måske snakker de når du ikke er der, fordi at det er om dig(ikke negativt) men efter et skænderi, om et godt råd, alt muligt.

Anmeld

14. juli 2013

gonefishing

jydeinden skriver:

min kæreste har haft flere lange samtaler og også korte med andre kvinder og jeg har aldrig nogensinde beskyldt ham for at være utro og agter stadig ikke at gøre det .. hvis det eneste "problem" der er at han snakker godt med en anden tøs end dig, så synes jeg det er noget af en anklage at komme med .. personligt må jeg tage hatten af for at din mand siger at det er okay at du ringer til denne kvinde og forhører dig om hvad de snakker om, jeg havde personligt ALDRIG tilladt det

Helt enig... Ville selv synes det var pinligt, hvis min mand bad om at ringe til min ven som er mand, for at afhører hvad vi taler om..

Anmeld

14. juli 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Jeg synes det lyder underligt at han har veninde som han har smset og ringet med næsten dagligt uden at du ved det! Kan sagtens forstå at du blir bekymret, det havde jeg også været.....

Har i snakket om hvad hun har hjulpet ham med og hvorfor de har snakket så meget sammen uden at du har vidst det?...

Og fordi man har mand og barn, kan man sagtens være utro..... Jeg synes så også at det er utroskab, hvis man snakker med en om alt i ens forhold inkl følelser uden at kæresten ved det.....

Synes jeg også.

Ja, jeg ved godt nu hvad det hjælp sku være, men kan ikke se at det tar så lang tid. og han har ikke sagt noget til mig fordi han sir jeg bare ville blive vred over det. Altså kontakten.. men han har jo fortsat alligevel 

Præcis...

Anmeld

14. juli 2013

gonefishing

Mettefpigen skriver:

han kunne vel også være på grådens rand af at blive smidt ud så meget, at han har siddet til veninden: "hvordan skal jeg gøre min kone lykkelig!" man ved aldrig

Anmeld

14. juli 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

fordi han er bange for at du bliver som du er lige nu.. mega sur. Han ved jo hvad der sker, når du bliver sur. Han gør det ikke på den bedste måde, men snak med ham i stedet for at sid og beskyld ham for alt muligt.
han siger at hun hjælper ham med noget, du kan ringe til hende.
måske snakker de når du ikke er der, fordi at det er om dig(ikke negativt) men efter et skænderi, om et godt råd, alt muligt.

Ja, det har han også sagt, men det er da stadig ufedt at han gør noget, han ved jeg ikke vil bryde mig om? Men ok, det kan være mig der er dramatisk... 

Anmeld

14. juli 2013

Mettefpigen

Flodkilling skriver:

J

han kunne vel også være på grådens rand af at blive smidt ud så meget, at han har siddet til veninden: "hvordan skal jeg gøre min kone lykkelig!" man ved aldrig

Jo vidst, men næsten hver dag i 8 måneder? Det tror jeg næppe.... Men har så selv haft en eks som gjorde det imod mig, så alle de undskyldninger har jeg hørt ;-)

Anmeld

14. juli 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

Synes jeg også.

Ja, jeg ved godt nu hvad det hjælp sku være, men kan ikke se at det tar så lang tid. og han har ikke sagt noget til mig fordi han sir jeg bare ville blive vred over det. Altså kontakten.. men han har jo fortsat alligevel 

Præcis...

Hvis i har snakket det hele igennem, så er der kun tilbage om du føler du kan stole på ham eller ej?.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.