Jeg forklare gerne min point (igen)..
En kvinde barbere ben i svømmehallen, hvor jeg går udfra at der ikke var skiltet med at det må man ikke, ergo har hun ikke overtrådt nogle regler, hvis der var skiltning omkring dette, er det en helt anden snak.
En mor(mange mødre, inkl. mig selv) tager eller har taget vores små drengebørn med ind kvindernes omklædningsrum, hvor det tydeligt er skiltet med at rummet er til kvinder,ergo har mænd og drenge uanset alder reelt set intet at gøre i det rum, princpielt uanset deres alder, men ene og alene på grund af deres køn. At rigtigt mange så (heldigvis) syntes det er iorden, er dejligt, selvfølgelig... Men ikke destomindre er det en frihed vi mødre tager os, eftersom skiltningen jo er klokkeklar, ingen hankønsvæsner i kvindernes omklædningsrum..
Også lige en sidste bemærkning, for kan næppe skirive det mere tydeligt, jeg syntes det er ok med små drengebørn i omklædningen med deres mødre, og ok med kvinder der barbere ben i badet, eftersom jeg ikke anser det som værende intimbarbering. Ens ben er i min verden ikke en intim kropsdel.
Anmeld