barber sig i svømmehal.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2013

christina92

lucas<3 skriver:

hej (:

jeg har længe gåte og tænkt på min oplevelse hvis man kan kalde det det..

jeg var i svømmehal i sidste uge med min søn og da vi skulle til og vaske os stod der en over for os og barberede sine ben, tænkte at det var da mærkeligt og gøre det sådan et sted.  ville mene at man gør det hjemme??

min syn var nys og gik over til hende og spurgte hun lavede og hun grinte lidt og tog noget a sin barberskum på maven a ham..

hva synes i, er det bare mig der synes det er underlig ting og gøre i en svømmehal..?

I vores svømmehal er det også forbudt.

eller, der står at intimbarbering er forbudt, men går vel ud fra det gælder generelt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

lucas<3

Ved faktisk ikk om man må det i den svømmHal. 

Anmeld

10. juli 2013

snøvsen

Jeg har oplevet en kvinde intimbarbere sig selv i motionscentrets bad. Jeg var fuldstændig mundlam. Jeg synes afgjort, at det er noget, der hører hjemme i privaten.....

Anmeld

10. juli 2013

Benjamins'mor

Som også jeg sagde den dag du fortalte det, så synes jeg det er ulækkert og totalt upassende. Sådan noget kan man gøre hjemme hos sig selv. Sådan noget hører bare ikke hjemme sådan et sted, især slet ikke foran børn, så er jeg sådan set ligeglad om det er ben, arme eller andre steder, det gør man bare IKKE.

Anmeld

10. juli 2013

Kofoed.

nielsen80 skriver:

Jeg sidder i chok over, at det tilsyndeladen er så almindeligt, at svømmehaller har set sig nødsaget til at forbyde det

Til TS: NEJ du er ikke mærkelig, det er da en meget besynderlig opførelse.....

Det vil jo stoppe afløbende indrn dagen er omme, hvis alle gjorde det, så jeg forstår dem nu godt.

Anmeld

10. juli 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
snøvsen skriver:

Jeg har oplevet en kvinde intimbarbere sig selv i motionscentrets bad. Jeg var fuldstændig mundlam. Jeg synes afgjort, at det er noget, der hører hjemme i privaten.....

OMG!! Hvor ulækkert!!

Anmeld

10. juli 2013

millesofie

jeg synes godt nok i er snærpede 

jeg ville ikke selv gøre det men helt ærligt 
hun barberede bare sine ben for den da 

måske man ikke skulle være så forskrækket over ting man gør hver dag 
er det fordi jeres børn ser det? uhhh åh nej da 
de har måske ikke set at i gør det selv 

Anmeld

10. juli 2013

dpb

lucas<3 skriver:

hej (:

jeg har længe gåte og tænkt på min oplevelse hvis man kan kalde det det..

jeg var i svømmehal i sidste uge med min søn og da vi skulle til og vaske os stod der en over for os og barberede sine ben, tænkte at det var da mærkeligt og gøre det sådan et sted.  ville mene at man gør det hjemme??

min syn var nys og gik over til hende og spurgte hun lavede og hun grinte lidt og tog noget a sin barberskum på maven a ham..

hva synes i, er det bare mig der synes det er underlig ting og gøre i en svømmehal..?

Det er simpelthen no go, i min verden  Føj.... og det at hun så putter barberskum på din søns mave, syntes jeg ikke gør situationen bedre.. om end hun sikkert har gjort det som en undvige manøvre fordi hun måske blev lidt flov/genert over at din søn kom hen og stillede spørgsmål.... men rent principielt kan hun ikke vide om han har allergi overfor den slags Og lige præcis den del kunne jeg nok ikke lade være med at kommentere på...

Så nej, det er ikke bare dig der syntes det er underligt, for det syntes jeg helt klart også... Det er noget der hører til derhjemme...

Qnuz

Anmeld

10. juli 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
millesofie skriver:

jeg synes godt nok i er snærpede 

jeg ville ikke selv gøre det men helt ærligt 
hun barberede bare sine ben for den da 

måske man ikke skulle være så forskrækket over ting man gør hver dag 
er det fordi jeres børn ser det? uhhh åh nej da 
de har måske ikke set at i gør det selv 

Her er det ikke fordi min datter kan risikere at se det.
Jeg synes bare at det er for privat sådan noget til at gøre det i den offentlige svømmehal eller i træningscenterets baderum. Og så er det hår fra et andet menneske Godt nok bliver det skyllet hurtigt med ned i afløbet men alligevel.
Og så forstår jeg ikke hvorfor pokker man ikke kan vente med at gøre sådan noget til når man er hjemme hos sig selv.

Anmeld

10. juli 2013

millesofie

Omsorgsgiver skriver:

Her er det ikke fordi min datter kan risikere at se det.
Jeg synes bare at det er for privat sådan noget til at gøre det i den offentlige svømmehal eller i træningscenterets baderum. Og så er det hår fra et andet menneske Godt nok bliver det skyllet hurtigt med ned i afløbet men alligevel.
Og så forstår jeg ikke hvorfor pokker man ikke kan vente med at gøre sådan noget til når man er hjemme hos sig selv.

der kommer jo også masser af hår når man vasker hår 
jeg taber i hver fald mange 

jeg forstår det slet ikke, hvordan er det ulækkert at barbere ben 

jeg kunne forstår at man blev lidt paf hvis hun stod og skrabet hår af fjamsen ha ha  men benene helt ærligt 

sidst jeg var i svømmeren var her i mandags og der havde jeg været på shelter-tur i nogle dage og var en kende langhåret enkle steder 

så jeg gik på toilettet og vupti snupti var jeg lige barberet visse steder ( ja jeg gjorde rent efter mig, selvfølgelig) men jeg ku ikke lukke døren helt da jeg havde min datterpå 3 og min bonus datter på 9 med så nogen kan have set mig  

men stod med ryggen til døren 

ej mener bare at alle nok har deres grunde og kan slet ikke se det er ulækkert 
det handler om måden man gør det på og hvor renlig man er ( om man gør rent efter sig, skyller efter) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.