barber sig i svømmehal.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Mom skriver:

Jeg kan slet ikke se problemet, hun gjorde noget som mange af os forhåbenligt finder ganske naturligt, altså I tror vel ikke at hårene forsvinder af sig selv? Der kommer hår i afløbet fra al det hår der bliver vasket i svømmehallens omklædningsrum hver dag, så det kan næppe være afløbet i tænker på, det må så være noget andet?

At det at barbere sig er en så privat ting at selv ikke andre kvinder må se det?

Jeg kan faktisk selv blive mere foraget over at I tager jeres jeres drengebørn med i kvindernes omklædningsrum, der har de da intet at lave sammen med min datter....(ovenstående er en kende sarkastisk), men hvorfor er det okay at tage drenge med ind i pigernes omklædningsrum og risikere at gøre det til en ubehagelig oplevelse for de små piger som MÅ være derinde, når det IKKEer okay for en kvinde at barbere sin ben, noget som stort set alle kvinder gør hverdag?

Ej come on!!! Det kan du da overhovedet ikke sammenligne!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2013

Laulund87

Jeg synes det er noget mærkeligt noget at gøre.. Det gør man hjemmefra og der er jo en grund til at det er forbudt..

Tænk at stå ved siden af og så kommer det der barberskum med hår i hen til mine fødder, ad!

Anmeld

11. juli 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mom skriver:

Jeg kan slet ikke se problemet, hun gjorde noget som mange af os forhåbenligt finder ganske naturligt, altså I tror vel ikke at hårene forsvinder af sig selv? Der kommer hår i afløbet fra al det hår der bliver vasket i svømmehallens omklædningsrum hver dag, så det kan næppe være afløbet i tænker på, det må så være noget andet?

At det at barbere sig er en så privat ting at selv ikke andre kvinder må se det?

Jeg kan faktisk selv blive mere foraget over at I tager jeres jeres drengebørn med i kvindernes omklædningsrum, der har de da intet at lave sammen med min datter....(ovenstående er en kende sarkastisk), men hvorfor er det okay at tage drenge med ind i pigernes omklædningsrum og risikere at gøre det til en ubehagelig oplevelse for de små piger som MÅ være derinde, når det IKKEer okay for en kvinde at barbere sin ben, noget som stort set alle kvinder gør hverdag?

haha, sikke en sær sammenligning  Min lille dreng på 20 måneder kan da ganske enkelt ikke selv klare omklædningen i herrerummet  skulle vi så blive væk? 

Jeg kan nu heller ikke se det store problem i at barbere ben offentligt. Synes det ville være over grænsen at barbere fjasen til fuldt skue, men ikke benene.  Har dog aldrig selv haft behovet i svømmeren. plejer da lige at tjekke efter inden vi tager afsted  

Anmeld

11. juli 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Omsorgsgiver skriver:

Ej come on!!! Det kan du da overhovedet ikke sammenligne!!

Det kan da samlignes, og det var lige det jeg gjorde :-)

I den svømmehal jeg kommer i, er der intet skilt med at man ikke må barbere sig, altså er der ingen regler om det... Men på dørene ind til omklædningsrummene står der enten kvinder eller mænd, alstå er der regler for det.

Der findes så heldigvis familierum hvor man kan gå ind hvis man som mor har sønnike med eller far har sin datter med, så der er problemet løst...

Og hvis du havde læst hele mit indlæg grundigt ville du have set at jeg havde skrevet at det var sarkastisk ment, altså ikke dybt seriøst. Men blot fot at sætte tingene lidt på spidsen, om hvor let vi efterhånden lader os forage over andre mennesker :-)

Jeg kan bare ikke se problemet med at en kvinde barbare sine ben i svæmmehallen hvis der ingen regler er om det, imens det tilsyndeladene er iorden at mødre overskrider reglerne for omklædning ved at tage deres sønner med i pigernes omklædningsrum.... 

:-)

Anmeld

11. juli 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Mom skriver:

Det kan da samlignes, og det var lige det jeg gjorde :-)

I den svømmehal jeg kommer i, er der intet skilt med at man ikke må barbere sig, altså er der ingen regler om det... Men på dørene ind til omklædningsrummene står der enten kvinder eller mænd, alstå er der regler for det.

Der findes så heldigvis familierum hvor man kan gå ind hvis man som mor har sønnike med eller far har sin datter med, så der er problemet løst...

Og hvis du havde læst hele mit indlæg grundigt ville du have set at jeg havde skrevet at det var sarkastisk ment, altså ikke dybt seriøst. Men blot fot at sætte tingene lidt på spidsen, om hvor let vi efterhånden lader os forage over andre mennesker :-)

Jeg kan bare ikke se problemet med at en kvinde barbare sine ben i svæmmehallen hvis der ingen regler er om det, imens det tilsyndeladene er iorden at mødre overskrider reglerne for omklædning ved at tage deres sønner med i pigernes omklædningsrum.... 

:-)

Havde godt læst at det skulle være sakastisk men jeg kan overhovedet ikke se det "sjove" i det.
Så du mener at en lille dreng på lad os sige 1 år skal kunne klare sig selv i omklædningsrummet netop fordi han er en dreng og han ikke må komme med ind i dameomklædningsrummet hvor hans mor er??

Anmeld

11. juli 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Nej selvfølgelig skal han ikke det :-)

Men hvorfor lade sig forarge over noget, når man selv er igang med at bryde reglerne ;-)

Det var pointen, hvis du skulle have misset den!

Anmeld

11. juli 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Mom skriver:

Men hvorfor lade sig forarge over noget, når man selv er igang med at bryde reglerne ;-)

Jeg kan godt se din pointe men man bryder jo ingen regler ved at tage sin søn med ind i omklædningsrummet da der ingen steder står at drengebørn ikke må komme med ind til kvinderne. Derimod står der ved flere svømmehaller at barbering er forbudt. Ved barbering bryder man jo en regel.

Anmeld

11. juli 2013

Laulund87

Mom skriver:

Man bryder da ingen regler ved at tage et drengebarn med ind i dame omklædningen og omvendt

Anmeld

11. juli 2013

Benjamins'mor

millesofie skriver:

jeg synes godt nok i er snærpede 

jeg ville ikke selv gøre det men helt ærligt 
hun barberede bare sine ben for den da 

måske man ikke skulle være så forskrækket over ting man gør hver dag 
er det fordi jeres børn ser det? uhhh åh nej da 
de har måske ikke set at i gør det selv 

Nej, jeg barbere sku ikke ben eller lign foran min søn.

Anmeld

11. juli 2013

Benjamins'mor

Mom skriver:

Der er MEGET stor forskel på at barbere sig i en svømmehal, end og tage sin lille dreng med i dame omklædning. Nu er min søn kun 2 1/2, han kan sku da ikke selv gå i herre omklædning og tage badetøj på?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.