barber sig i svømmehal.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2013

M (:

Faith skriver:

Personligt synes jeg at et barn skal være ret gammelt før man kan sende det alene i omklædningen og forvente at barnet ved hvordan man bærer sig ad med at få tøjet lagt i skabet og låst det, få vasket sig korrekt og få badetøjet på.

Min nevø bliver 7 og hvis jeg tager udgangspunkt i ham, ville jeg ikke mene det var rimeligt at sende ham alene i omklædningen. Men synes på den anden side heller ikke at en 7 årig dreng hører hjemme i dameomklædningen.

Så den er dælme svær!

Præcis min pointe - det er ikke så sort/hvidt, desværre! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2013

Perla

Mom skriver:

Jeg kan ikke se hvordan du kan læse mine føleser udfra det skrevne ord, og jeg syntes da helt klart du ska lade være med at prøve, dette er en debat, og for mig slet ikke noget jeg indblander mine følelser i, mine følelser er forbeholdt mit virkelig liv... Måske er det også derfor jeg slet ikke kan se problemet i, at en kvinde barbere ben i kvindernes bad i svmmehallen, eftersom jeg ikke ser et ben som en intim kropsdel, som jeg øvrigt også skrev i et af mine øvrige indlæg..

Øh hvor skriver jeg om dine følelser!?? 

Anmeld

16. juli 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Perla skriver:

Ø

Øh hvor skriver jeg om dine følelser!?? 

Øhhh, i det øjeblik du skriver at du bare kan MÆRKE at jeg bare vil holde fast..... Det er da at prøve at beskrive mine følelser i en debat, som for mig overhovedet ikke handler om følelser..

Men mon vi to ikke bare skal erklære os uenige, for udfra dine indlæg, mine indlæg og vores respons deraf, er der vist ikke chance for at vi bliver enige, så jeg ser ingen grund til at vi to debatere videre om dette emne.

God dag til dig :-)

Anmeld

16. juli 2013

Perla

Mom skriver:

Øhhh, i det øjeblik du skriver at du bare kan MÆRKE at jeg bare vil holde fast..... Det er da at prøve at beskrive mine følelser i en debat, som for mig overhovedet ikke handler om følelser..

Men mon vi to ikke bare skal erklære os uenige, for udfra dine indlæg, mine indlæg og vores respons deraf, er der vist ikke chance for at vi bliver enige, så jeg ser ingen grund til at vi to debatere videre om dette emne.

God dag til dig :-)

Hvis jeg kan mærke noget, så er det en følelse jeg har. Men pyt, du tvister debatten hele tiden, så fint hvs vi stopper den her!

Anmeld

16. juli 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
M (: skriver:

Præcis min pointe - det er ikke så sort/hvidt, desværre! 

Tja, kan godt se at når først drengen er 7 år og ikke kan klare sig selv så er det svært. Men hvad gør man så når der f.eks ikke lige er en far?

Anmeld

16. juli 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Omsorgsgiver skriver:

Tja, kan godt se at når først drengen er 7 år og ikke kan klare sig selv så er det svært. Men hvad gør man så når der f.eks ikke lige er en far?

Der findes heldigvis mange svømmehaller med familierum :-)

Anmeld

16. juli 2013

M (:

Omsorgsgiver skriver:

Jeg siger ikke at det ikke er ok, at tage sine børn med, men er bare enig i Mom's pointe (:

Anmeld

16. juli 2013

Muhmi

Sorry, men jeg kan ikke se problemet?

Hvad er det der gør det ulækkert?

Ja, det er da en mere privat ting at gøre, men at det ligefrem er klamt og ulækkert?

Kunne ikke selv finde på det, men ville bestemt heller ikke syntes det var direkte klamt at der stod en kvinde ved siden af mig og barberede ben... Bare kald mig usippet hvad det angår... Men jeg er jo så også én af dem der kunne finde på at pisse i bruseren hvis jeg stod der alene.....

Anmeld

16. juli 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Mom skriver:

me

Der findes heldigvis mange svømmehaller med familierum :-)

Ja men hvad med dem der ikke har det?

Anmeld

16. juli 2013

Muhmi

Faith skriver:

Det er direkte klamt!

I den svømmehal hvor jeg kommer, hænger der skilte med "Barbering forbudt". Det burde skisme ikke være nødvendigt. Man barberer sig dælme da ikke i en offentlig svømmehal!

Hvorfor er det klamt? Hvad er det der gør det klamt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.