er det ikke forbudt i alle svømmehaller?
I min lokale svømmehal er der ingen regler på hjemmesiden eller skiltning i selve svømmehallen om (intim-)barbering.
Min kæreste, som læser med på sidelinjen, fortæller da også, at mændene gladeligt barberer sig i ansigtet i svømmehallen. Er det så også klamt og no-go? 
Og til Mom:
JEG forstår godt din argumentation, og er enig i, at man ikke kan tillade sig at være fortørnet over noget som er lovligt, hvis man teknisk set selv bryder reglerne.
I min svømmehal er kvinde-omklædningen for kvinder, og herre-omklædningen for mænd uanset alder. Der er ingen regler om (hverken i svømmehallen eller på hjemmesiden), hvor længe man må gå med i "den forkerte omklædning", og dermed er det teknisk set forbudt - OGSÅ for den lille baby på 3 mdr.
Derimod er der INGEN regler om barbering, og derfor er det teknisk set lovligt.
Ps. Ovenstående skal ikke læses som at jeg ikke synes det er ok at tage sit lille barn med i den forkerte omklædning, men jeg forstår godt Mom's argumentation, og synes egentlig, at I hidser jer unødigt op..
Og hvis vi skal blive i diskussionen, hvor går så grænsen? Hvor længe må man tage sit lille barn med i den forkerte omklædning, hvis svømmehallen IKKE har regler om dette (andet end, at man BURDE gå i sin egen omklædning UANSET alder)?
Anmeld