barber sig i svømmehal.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
millesofie skriver:

der kommer jo også masser af hår når man vasker hår 
jeg taber i hver fald mange 

jeg forstår det slet ikke, hvordan er det ulækkert at barbere ben 

jeg kunne forstår at man blev lidt paf hvis hun stod og skrabet hår af fjamsen ha ha  men benene helt ærligt 

sidst jeg var i svømmeren var her i mandags og der havde jeg været på shelter-tur i nogle dage og var en kende langhåret enkle steder 

så jeg gik på toilettet og vupti snupti var jeg lige barberet visse steder ( ja jeg gjorde rent efter mig, selvfølgelig) men jeg ku ikke lukke døren helt da jeg havde min datterpå 3 og min bonus datter på 9 med så nogen kan have set mig  

men stod med ryggen til døren 

ej mener bare at alle nok har deres grunde og kan slet ikke se det er ulækkert 
det handler om måden man gør det på og hvor renlig man er ( om man gør rent efter sig, skyller efter) 

Ja men for mig er det altså noget andet når det er hår fra benene... Det er bare forkert i mine (og åbenlyst) også i mange andres øjne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
millesofie skriver:

der kommer jo også masser af hår når man vasker hår 
jeg taber i hver fald mange 

jeg forstår det slet ikke, hvordan er det ulækkert at barbere ben 

jeg kunne forstår at man blev lidt paf hvis hun stod og skrabet hår af fjamsen ha ha  men benene helt ærligt 

sidst jeg var i svømmeren var her i mandags og der havde jeg været på shelter-tur i nogle dage og var en kende langhåret enkle steder 

så jeg gik på toilettet og vupti snupti var jeg lige barberet visse steder ( ja jeg gjorde rent efter mig, selvfølgelig) men jeg ku ikke lukke døren helt da jeg havde min datterpå 3 og min bonus datter på 9 med så nogen kan have set mig  

men stod med ryggen til døren 

ej mener bare at alle nok har deres grunde og kan slet ikke se det er ulækkert 
det handler om måden man gør det på og hvor renlig man er ( om man gør rent efter sig, skyller efter) 

Men hvorfor havde du behov for at barbere dig?? Kunne det ikke havde ventet til I var kommet hjem??
Ej undskyld men i mine øjne er det bare for underligt at have behov for at barbere sig offentlige steder....

Anmeld

10. juli 2013

Mettefpigen

Jeg kan ærlig talt ikk se problemet i det :-)

Anmeld

11. juli 2013

grinny

Har godt nok aldrig selv gjort det, men tror hverken jeg ville væmmes eller rynke næse af en der barberede ben i en omklædningsrum/bad.

For mig er hår på benene det samme som hår på armene, og synes intet af det er ulækkert.

Men mellem benene ville også overskride min grænse, tror jeg

Anmeld

11. juli 2013

Trouble

lucas<3 skriver:

hej (:

jeg har længe gåte og tænkt på min oplevelse hvis man kan kalde det det..

jeg var i svømmehal i sidste uge med min søn og da vi skulle til og vaske os stod der en over for os og barberede sine ben, tænkte at det var da mærkeligt og gøre det sådan et sted.  ville mene at man gør det hjemme??

min syn var nys og gik over til hende og spurgte hun lavede og hun grinte lidt og tog noget a sin barberskum på maven a ham..

hva synes i, er det bare mig der synes det er underlig ting og gøre i en svømmehal..?

Synes det er fint at goere, om man goer det i offentligt bad eller hjemme, synes det er det samme  

For mig er det en del af personlig rengoering som at vaske haaret eller vaske sig i skridtet. Husk paa, det er ikke alle mennesker der har adgang til bad derhjemme og de skal jo fjerne haarene et eller andet sted.

(vandskade paa badvaerelse der goer man ikke kan bade midlertidigt, kollege vaerelse uden bad osv)

Anmeld

11. juli 2013

Frk. Himmelblå

lucas<3 skriver:

hej (:

jeg har længe gåte og tænkt på min oplevelse hvis man kan kalde det det..

jeg var i svømmehal i sidste uge med min søn og da vi skulle til og vaske os stod der en over for os og barberede sine ben, tænkte at det var da mærkeligt og gøre det sådan et sted.  ville mene at man gør det hjemme??

min syn var nys og gik over til hende og spurgte hun lavede og hun grinte lidt og tog noget a sin barberskum på maven a ham..

hva synes i, er det bare mig der synes det er underlig ting og gøre i en svømmehal..?

Jeg tænker pyt. Så længe der er tale om små bitte hår på benene, kan jeg ikke se, at det skulle være klamt?

Jeg kunne være mere bekymret for, om folk kunne finde på at lade skrabere ligge fremme/glemme at smide dem forsvarligt væk efterfølgende.

Men helt ærligt: Snavsede nøgne kroppe afvaskes under svømmehallens  brusere, - et par hårstrå fra eller til...

Anmeld

11. juli 2013

Maja88

Jeg ville nok synes at var det i skridtet var det lige offensivt nok men benene.. ja

Anmeld

11. juli 2013

C-Dog

Kunne jeg sagtens finde på hvis jeg ikke havde mulighed for at gøre det hjemme. Vil heller forarge et par mødre end have hår på benene ;-)

Anmeld

11. juli 2013

Faith

Det er direkte klamt!

I den svømmehal hvor jeg kommer, hænger der skilte med "Barbering forbudt". Det burde skisme ikke være nødvendigt. Man barberer sig dælme da ikke i en offentlig svømmehal!

Anmeld

11. juli 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Jeg kan slet ikke se problemet, hun gjorde noget som mange af os forhåbenligt finder ganske naturligt, altså I tror vel ikke at hårene forsvinder af sig selv? Der kommer hår i afløbet fra al det hår der bliver vasket i svømmehallens omklædningsrum hver dag, så det kan næppe være afløbet i tænker på, det må så være noget andet?

At det at barbere sig er en så privat ting at selv ikke andre kvinder må se det?

Jeg kan faktisk selv blive mere foraget over at I tager jeres jeres drengebørn med i kvindernes omklædningsrum, der har de da intet at lave sammen med min datter....(ovenstående er en kende sarkastisk), men hvorfor er det okay at tage drenge med ind i pigernes omklædningsrum og risikere at gøre det til en ubehagelig oplevelse for de små piger som MÅ være derinde, når det IKKEer okay for en kvinde at barbere sin ben, noget som stort set alle kvinder gør hverdag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.