barber sig i svømmehal.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2013

tweety2060

Altså jeg ville ikke selv barbere mig i en svømmehal, men .... hm ja tænker lidt at det er samme princip som camping toilet/badeværelse, der sker jo også lidt af hver.....
men mener så til gengæld at hun "skal holde fingrene for sig selv"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2013

gonefishing

Muhmi skriver:

Sorry, men jeg kan ikke se problemet?

Hvad er det der gør det ulækkert?

Ja, det er da en mere privat ting at gøre, men at det ligefrem er klamt og ulækkert?

Kunne ikke selv finde på det, men ville bestemt heller ikke syntes det var direkte klamt at der stod en kvinde ved siden af mig og barberede ben... Bare kald mig usippet hvad det angår... Men jeg er jo så også én af dem der kunne finde på at pisse i bruseren hvis jeg stod der alene.....

Hahaha lige mine ord. Men hvis jeg ser dig i svømmehallen tør jeg nu godt pisse i badet

Anmeld

16. juli 2013

Mum33

Mom skriver:

Men der er jo ret stor forskel på hvornår et barn kan klare sig selv i omklædningen.... Nogle kan som 6 årige, nogle før og andre senere... Men skal andre piger i kvindernes omklædningsrum belemres med en knægt på 8-9 år, fordi mor mener at han endnu ikke kan klare det selv, eller reelt ikke kan klare det selv ( og jo der findes børn i den alder som ikke kan klare en omklædnings situation selv, af den ene eller den anden grund)...

Så hvor går grænsen?

7 år ville jeg sætte som grænsen 

Anmeld

16. juli 2013

Mum33

lucas<3 skriver:

hej (:

jeg har længe gåte og tænkt på min oplevelse hvis man kan kalde det det..

jeg var i svømmehal i sidste uge med min søn og da vi skulle til og vaske os stod der en over for os og barberede sine ben, tænkte at det var da mærkeligt og gøre det sådan et sted.  ville mene at man gør det hjemme??

min syn var nys og gik over til hende og spurgte hun lavede og hun grinte lidt og tog noget a sin barberskum på maven a ham..

hva synes i, er det bare mig der synes det er underlig ting og gøre i en svømmehal..?

forstår ikke helt hvorfor det er klamt? - synes da i øvrigt det var meget sødt at lave lidt fis med din søn, og smøre lidt skum på hans mave. Det kunne jeg også have fundet på 

Anmeld

16. juli 2013

Faith

Muhmi skriver:

Hvorfor er det klamt? Hvad er det der gør det klamt?

Tror bare jeg har et problem med at stå og soppe i andre folks kropsbehåring

Anmeld

16. juli 2013

gonefishing

Faith skriver:

De har vel en rist til hår og tis

Anmeld

16. juli 2013

Faith

Flodkilling skriver:

De har vel en rist til hår og tis

Det er nok også mest fordi jeg simpelthen bare ikke forstår behovet for at barbere sig og tisse i badet et offentligt sted.

Men jeg er nok også lidt af en sippe

Anmeld

16. juli 2013

Muhmi

Hahaha lige mine ord. Men hvis jeg ser dig i svømmehallen tør jeg nu godt pisse i badet

Haha.. Jamen lad os lave en klub, eller noget  

Jeg ved ikke hvorfor det ikke går mig på, men det er jo naturligt at når der kommer varmt vand på én, så kommer trængen til at tisse, medmindre man lige har tisset af inden...  Så selvom man ikke følte trængen før man gik i bad kan den jo lige pludselig komme og så synes jeg fa'mer det er ufedt at sidde og skøjte rundt inde på et vådt toiletsæde, hvis alternativet er at jeg bare lige tisser under bruseren og skyller væk med sæbe bagefter... What's the big deal? 

Anmeld

16. juli 2013

Muhmi

Faith skriver:

Fair nok... Men er det fordi det er på benene eller er det hår generalt? Fordi jeg fælder en del (fra hovedet ) Ville det også være et problem?

Anmeld

17. juli 2013

gonefishing

Muhmi skriver:

Haha.. Jamen lad os lave en klub, eller noget  

Jeg ved ikke hvorfor det ikke går mig på, men det er jo naturligt at når der kommer varmt vand på én, så kommer trængen til at tisse, medmindre man lige har tisset af inden...  Så selvom man ikke følte trængen før man gik i bad kan den jo lige pludselig komme og så synes jeg fa'mer det er ufedt at sidde og skøjte rundt inde på et vådt toiletsæde, hvis alternativet er at jeg bare lige tisser under bruseren og skyller væk med sæbe bagefter... What's the big deal? 

nemlig! tror jeg heller ikke de andre gider, de tør bare ikke indrømme det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.