Min kærestes mor har købt en masse tøj til den lille men ærlig talt er det virkelig slet ikke min smag og kan bare slet ikke se mig selv give mit barn det på og føler bare det er så forkert af mig jeg ikke kan li det tøj synes ærlig talt det er grimt.. Og ved jo hun har gjort det i sin bedste mening, ih hvor jeg ikke ved hvad jeg skal gøre :-( kan jo virkelig ikke gøre for det ikke er min smag og ved baby er ligeglad med det,
Suk
Jeg tror de fleste modtager tøj som de måske ikke selv ville købe, men kan du ikke bare mixe det med noget af det andet du selv har købt. Eller eks. give hende det på når du ved i får besøg af svigermor?
Vi har fået en del tøj - flere sække og vil da godt indrømme at over halvdelen af tøjet ville jeg aldrig nogensinde selv købe til Alberte, men så får hun et par fede jeans på og en trøje ( som jeg ikke er så pjattet med) på i dagpleje. Som min dp mor siger " det er jo lige meget om tøjet er pænt hernede, det skal være sådan at de kan møve rundt og svine sig til".
Jeg har også brugt en del af tøjet som "tulle-tøj", nattøj eller bare til når vi er hjemme og i haven.
Som en sidste mulighed kunne du jo også bare lægge kortene på bordet overfor svigermor og sige at du elsker mærker som Aya Naya, Småfolk eller hvad du nu er til, så har svigermor en idé om det. Hun har jo ikke en chance for at købe noget du kan lide, hvis hun ikke aner hvad din smag er.
/Fenja 
Anmeld