føler mig som et dårlig menneske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2013

camilla10

Anonym skriver:

Du har helt ret, synes dog bare man nok virker utaknemlig, men det med røg osv det får jeg sagt fra overfor. For de skal heller ikke ryge i nærheden af mig da jeg har astma,

Hvis man påskønner tanken, synes jeg nu ikke, man er utaknemmelig. Hvis man ser det fra den anden side, kan det jo være, hun synes det er rart med en klar udmeldning, så I får det, I virkelig bliver glade for. Jeg synes i hvert fald ikke, du skal være så hård ved dig selv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Haha, jeg kender følelsen! har ikke fået bunker af tøj, men hvad vi har fået af olden og mine forældre er godt nok gyseligt! 

Da vi var på sygehuset fik vi bla et rigtig 70'er sæt af mine forældre, i babylyseblå fløjl, jakke og bukser. Iiiiiv!! De havde købt det på deres ferie i Tyrkiet og min mor syntes selv det var det lækreste i verden. Haha. Nå, men det var så str 74, så jeg håbede jo inderligt at hun ville nå at glemme alt om det sæt inden vi nåede til den str. Meeeeen, så kom foråret og den lille kom op i 74, og sørme om min mor så ikke nævner at det da er det perfekte tidspunkt for den LÆKRE jakke at komme i brug! Jeg siger så bare "Gud ja, den må jeg da lige finde frem når vi kommer hjem". Næste gang vi sås, sagde jeg bare at han var for tyk om maven til at den kunne lukkes, og så var det ude sf verden.  

måske du kan bruge vokseværk som undskyldning også? "Hold da op, h*n vokser så stærkt at vi slet ikk når at bruge alt tøjet" 

Er da lykkelig for jeg ikke er ene om det med det og ikke bliver hakket ned som jeg var bange for. Men ja tror jeg også jeg gøre,
Min mor kender heldigvis min smag og tager nok mig med ud hvis det endelig var, men min mor kender mig jo også

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

camilla10 skriver:

Hvis man påskønner tanken, synes jeg nu ikke, man er utaknemmelig. Hvis man ser det fra den anden side, kan det jo være, hun synes det er rart med en klar udmeldning, så I får det, I virkelig bliver glade for. Jeg synes i hvert fald ikke, du skal være så hård ved dig selv 

Nu lød det på hende hun ikke ville købe mere tøj for hun har købt meget,, men ja må nok lærer og sige min mening om det, men min kærestes familie er lidt mærkelig og meget nærtagende,

Anmeld

4. juli 2013

klmf

Giv det til Mødrehjælpen, så kan de tjene en skilling:-)  Måske du kunne finte en måde at få sagt til svigermutter på, at du ville blive evigt taknemelig for et byttemærke på en anden gang?:-) 

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Giv det til Mødrehjælpen, så kan de tjene en skilling:-)  Måske du kunne finte en måde at få sagt til svigermutter på, at du ville blive evigt taknemelig for et byttemærke på en anden gang?:-) 

Ja synes også det er mærkeligt, hun har taget mærkerne af,

Anmeld

4. juli 2013

Fenja09

Min kærestes mor har købt en masse tøj til den lille men ærlig talt er det virkelig slet ikke min smag og kan bare slet ikke se mig selv give mit barn det på og føler bare det er så forkert af mig jeg ikke kan li det tøj synes ærlig talt det er grimt.. Og ved jo hun har gjort det i sin bedste mening, ih hvor jeg ikke ved hvad jeg skal gøre :-( kan jo virkelig ikke gøre for det ikke er min smag og ved baby er ligeglad med det,
Suk

Jeg tror de fleste modtager tøj som de måske ikke selv ville købe, men kan du ikke bare mixe det med noget af det andet du selv har købt. Eller eks. give hende det på når du ved i får besøg af svigermor?

Vi har fået en del tøj - flere sække og vil da godt indrømme at over halvdelen af tøjet ville jeg aldrig nogensinde selv købe til Alberte, men så får hun et par fede jeans på og en trøje ( som jeg ikke er så pjattet med) på i dagpleje. Som min dp mor siger " det er jo lige meget om tøjet er pænt hernede, det skal være sådan at de kan møve rundt og svine sig til".

Jeg har også brugt en del af tøjet som "tulle-tøj", nattøj eller bare til når vi er hjemme og i haven.

Som en sidste mulighed kunne du jo også bare lægge kortene på bordet overfor svigermor og sige at du elsker mærker som Aya Naya, Småfolk eller hvad du nu er til, så har svigermor en idé om det. Hun har jo ikke en chance for at købe noget du kan lide, hvis hun ikke aner hvad din smag er.

/Fenja

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jeg tror de fleste modtager tøj som de måske ikke selv ville købe, men kan du ikke bare mixe det med noget af det andet du selv har købt. Eller eks. give hende det på når du ved i får besøg af svigermor?

Vi har fået en del tøj - flere sække og vil da godt indrømme at over halvdelen af tøjet ville jeg aldrig nogensinde selv købe til Alberte, men så får hun et par fede jeans på og en trøje ( som jeg ikke er så pjattet med) på i dagpleje. Som min dp mor siger " det er jo lige meget om tøjet er pænt hernede, det skal være sådan at de kan møve rundt og svine sig til".

Jeg har også brugt en del af tøjet som "tulle-tøj", nattøj eller bare til når vi er hjemme og i haven.

Som en sidste mulighed kunne du jo også bare lægge kortene på bordet overfor svigermor og sige at du elsker mærker som Aya Naya, Småfolk eller hvad du nu er til, så har svigermor en idé om det. Hun har jo ikke en chance for at købe noget du kan lide, hvis hun ikke aner hvad din smag er.

/Fenja

Rigtig for hun ved slet ikke hvad smag jeg har,, men kan da li lidt af det tøj hun har købt,,

Anmeld

4. juli 2013

ano14316

Anonym skriver:

Min kærestes mor har købt en masse tøj til den lille men ærlig talt er det virkelig slet ikke min smag og kan bare slet ikke se mig selv give mit barn det på og føler bare det er så forkert af mig jeg ikke kan li det tøj synes ærlig talt det er grimt.. Og ved jo hun har gjort det i sin bedste mening, ih hvor jeg ikke ved hvad jeg skal gøre :-( kan jo virkelig ikke gøre for det ikke er min smag og ved baby er ligeglad med det,
Suk

hihi... Jeg er altså nysgerrig... har du et billed?

Jeg købte f.eks. noget vildt lækkert tøj fra en fra min mdr. gr som hun havde fået af sin mor (tror jeg) fordi hendes søn altså ikke kunne have grøn på, det var vidst wheat og hummel og sådan.. SUPER for mig.. hehe..

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

hihi... Jeg er altså nysgerrig... har du et billed?

Jeg købte f.eks. noget vildt lækkert tøj fra en fra min mdr. gr som hun havde fået af sin mor (tror jeg) fordi hendes søn altså ikke kunne have grøn på, det var vidst wheat og hummel og sådan.. SUPER for mig.. hehe..

Neej har desværre ikke nogen billeder af det,kan tage imorgen hvis jeg husker det :-)

Anmeld

4. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville prøve at mixe det med noget af det tøj jeg har købt. 

Min svigermor afeverer også altid (pånær jul og fødselsdag) gaver til ham uden mærke. Det er så fordi hun vasker tøjet inden vi får det 

Nu kommer det her til at lyde lidt for meget, men i bund og grund er jeg ligeglad med om jeg kan lide tøjet. synes min dreng ser dejlig sød ud i alt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.