føler mig som et dårlig menneske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.159 visninger
74 svar
25 synes godt om
4. juli 2013

Anonym trådstarter

Min kærestes mor har købt en masse tøj til den lille men ærlig talt er det virkelig slet ikke min smag og kan bare slet ikke se mig selv give mit barn det på og føler bare det er så forkert af mig jeg ikke kan li det tøj synes ærlig talt det er grimt.. Og ved jo hun har gjort det i sin bedste mening, ih hvor jeg ikke ved hvad jeg skal gøre :-( kan jo virkelig ikke gøre for det ikke er min smag og ved baby er ligeglad med det,
Suk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

ano14316

Anonym skriver:

Min kærestes mor har købt en masse tøj til den lille men ærlig talt er det virkelig slet ikke min smag og kan bare slet ikke se mig selv give mit barn det på og føler bare det er så forkert af mig jeg ikke kan li det tøj synes ærlig talt det er grimt.. Og ved jo hun har gjort det i sin bedste mening, ih hvor jeg ikke ved hvad jeg skal gøre :-( kan jo virkelig ikke gøre for det ikke er min smag og ved baby er ligeglad med det,
Suk

Så synes jeg at du skal bytte det, der er da ingen grund til at have en masse nyt tøj liggende som du ikke bruger..

Smag er personlig, sådan er det bare..

Anmeld

4. juli 2013

Sahara82

Anonym skriver:

Suk

Haha hvog sjovt, for min svigermor gør præcis det samme. Siger bare mange tak og lægger det i skabet. Regner med at sælge det engang, for der er stadig prismærker på. Har det dog ikke dårligt over at han ikke får det på. Vi har bare forskellig smag og sådan er det. Og hun ved self ikke at han ikke bruger det. 

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Så synes jeg at du skal bytte det, der er da ingen grund til at have en masse nyt tøj liggende som du ikke bruger..

Smag er personlig, sådan er det bare..

Kan desværre ikke bytte det :-( der er ingen mærker på mærkeligt nok

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

smsh skriver:

Haha hvog sjovt, for min svigermor gør præcis det samme. Siger bare mange tak og lægger det i skabet. Regner med at sælge det engang, for der er stadig prismærker på. Har det dog ikke dårligt over at han ikke får det på. Vi har bare forskellig smag og sådan er det. Og hun ved self ikke at han ikke bruger det. 

Siger også mange tak og ligger det pænt sammen,, men sjovt nok har hun taget mærkerne af så jeg slet ikke har muligheden for at byt det :-(

Anmeld

4. juli 2013

nielsen80

Suk

Hihi jeg har også fået et par sæt af svigermor, som bare ikke var mig. Jeg har dog stadig brugt det, givet min pige det på, når svigermor er på besøg, også ellers som skiftetøj i pusletasken m.m.

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Hihi jeg har også fået et par sæt af svigermor, som bare ikke var mig. Jeg har dog stadig brugt det, givet min pige det på, når svigermor er på besøg, også ellers som skiftetøj i pusletasken m.m.

Her er det ikke bare et par sæt men virkeligmeget tøj hun har købt derfor den dårlige samvittighed

Anmeld

4. juli 2013

Laulund87

Uha farlig tråd. Jeg oprettede engang en lignende og folk gik helt amok med at jeg var utaknemlig osv. Hvis Maria får noget tøj, sko osv jeg ikke bryder mig om siger jeg tak og gemmer det væk

Anmeld

4. juli 2013

MortilElias2010

Jeg bruger de gaver jeg modtager. Uanset - for det er tanken bag jeg værdsætter. Man kan jo uden problemer blande det med det tøj man har i forvejen og så skabe sin egen stil ud af det. Bytter aldrig gaver. Så tak med et smil. Giv det væk evt. til andre der IKKE er så heldige og berigede med gaver, dem findes der mange af her i DK. 

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Uha farlig tråd. Jeg oprettede engang en lignende og folk gik helt amok med at jeg var utaknemlig osv. Hvis Maria får noget tøj, sko osv jeg ikke bryder mig om siger jeg tak og gemmer det væk

Også derfor jeg er anonym, men jeg føler jo også jeg er skide utaknemlig, men kan jo bare heller ikke gøre for jeg ikke synesdet er pænt og ved hun har gjort det fordi hun jo kan li det,, men det er jo bare forskelligt med smag, ogjeg bryder mig ikke om det,,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.