føler mig som et dårlig menneske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2013

Anonym trådstarter

MosterA skriver:

Hvis hun er lige glad med hvad du syntes, så syntes jeg ikke du skal have dårlig samvitighed over at du ikke kan lide det. Som andre har skrevet, giv det vidre til nogle andre. 

Sådan som du beskriver det, så virker det mere som om det er vigtigt for hende bare at købe noget. Hvis jeg køber en gave til en, så gør jeg alt hvad jeg kan for at det er noget som modtageren vil kunne lide for jeg vil jo gerne glæde modtageren. 

Tror også det bare er for at købe, men hun glæder sig jo også til sit første barnebarn kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Ej øv. Det er da også barnligt. Kan du ikke sige at der er stor forskel i str. alt efter mærkerne og du synes det er ærgerligt at noget måske ikke vil blive brugt, derfor kan du godt tænke ig byttemærker på fremover. Også hvis andre havde købt det samme 

Hun har faktisk mest købt det i str 4 til 6 måneder, men hun tænker sikkert vi bare skal bruge det hun har købt hun er egentlig lidt barnlig og ikke kun med det,,

Anmeld

4. juli 2013

Muffinmus

Jeg har brugt enkelte dele jeg ikke var vild med når vi sås, og ellers sagt at det bar han/hun sørme vokset ud af...desværre

Anmeld

4. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hun har faktisk mest købt det i str 4 til 6 måneder, men hun tænker sikkert vi bare skal bruge det hun har købt hun er egentlig lidt barnlig og ikke kun med det,,

Øv kan kæresten så ikke sige det? 

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Jeg har brugt enkelte dele jeg ikke var vild med når vi sås, og ellers sagt at det bar han/hun sørme vokset ud af...desværre

Hun har købt rigtig meget, der er så heldigvis lidt jeg kan li som han kan få på når hun er her. Eller vi er hos hende.

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

Øv kan kæresten så ikke sige det? 

Han ved ikke jeg føler sådan er der faktisk ingen der ved og han har faktisk ikke kiggede på tøjet siger ham ikke så meget, men han har sagt at han synes både hende og hans søster er for barnlige. Og jeg fik først indtrykket af det af hans mor her ikke for så længe siden.

Anmeld

4. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Han ved ikke jeg føler sådan er der faktisk ingen der ved og han har faktisk ikke kiggede på tøjet siger ham ikke så meget, men han har sagt at han synes både hende og hans søster er for barnlige. Og jeg fik først indtrykket af det af hans mor her ikke for så længe siden.

Så må du fortælle ham det. Er det ikke det man har kærester til 

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

Så må du fortælle ham det. Er det ikke det man har kærester til 

Jo men han gider nok ikke sige noget. Han gider ikke tage nogen diskutioner,

Anmeld

4. juli 2013

Tranebaer

Jeg ville ikke sige noget til hende! Men lægge det bagerst i skabet, tage det frem og putte ungen i det når hun kommer på besøg, og så sælge det igen når han/hun er vokset ud af det.

Så er den ged barberet.

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

Tranebaer skriver:

Jeg ville ikke sige noget til hende! Men lægge det bagerst i skabet, tage det frem og putte ungen i det når hun kommer på besøg, og så sælge det igen når han/hun er vokset ud af det.

Så er den ged barberet.

Tror også det bliver sådan at det jeg bryder mig om får han på når hun skal se ham, men ellers bare nok sælge resten, også købe noget tøj jeg selv kan li,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.