føler mig som et dårlig menneske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Min kærestes mor har købt en masse tøj til den lille men ærlig talt er det virkelig slet ikke min smag og kan bare slet ikke se mig selv give mit barn det på og føler bare det er så forkert af mig jeg ikke kan li det tøj synes ærlig talt det er grimt.. Og ved jo hun har gjort det i sin bedste mening, ih hvor jeg ikke ved hvad jeg skal gøre :-( kan jo virkelig ikke gøre for det ikke er min smag og ved baby er ligeglad med det,
Suk

Jeg syntes nu ikke at det er spor utaknemmeligt!

Når vi har fået noget, som ikke lige har været i vores smag, har vi sagt tak, men vi har tit foræret det til mødrehjælpen

Tøjet er jo fint, bare ikke lige vores smag.. og som flere skriver, smag er jo personlig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Du må jo sige det til hende ..

Eller evt. ta ud en dag sammen , så kan hun da købe noget til baby , som du kan li .. Så må du jo vise hende det .. 

Kan ikke så godt li at sige det når hun har taget mærkerne af og der bare altid er mange mennesker når jeg får det. Det med at tage ud med hende sker nok ikke hun bor meget langt væk fra os, og vi ser hende kun til fødselsdage.

Anmeld

5. juli 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Jeg syntes nu ikke at det er spor utaknemmeligt!

Når vi har fået noget, som ikke lige har været i vores smag, har vi sagt tak, men vi har tit foræret det til mødrehjælpen

Tøjet er jo fint, bare ikke lige vores smag.. og som flere skriver, smag er jo personlig!

Har ikke engang fortalt min kæreste det, så det er udlukkende egentlig kun mig der nok ikke kan li det men han har ikke rigtig kiggede på det, men ja sælger det nok eller giver det væk. Da det ikke er min smag, og kommer aldrig til at give ham det på

Anmeld

5. juli 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Kan ikke så godt li at sige det når hun har taget mærkerne af og der bare altid er mange mennesker når jeg får det. Det med at tage ud med hende sker nok ikke hun bor meget langt væk fra os, og vi ser hende kun til fødselsdage.

Nå .. Ja så er der jo ik så meget at gøre .

Så må du jo fortsat gemme det i skabet , eller gi det væk til familier med få midler

Anmeld

5. juli 2013

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Nå .. Ja så er der jo ik så meget at gøre .

Så må du jo fortsat gemme det i skabet , eller gi det væk til familier med få midler

Ja ender det nok også med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.