føler mig som et dårlig menneske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jo men han gider nok ikke sige noget. Han gider ikke tage nogen diskutioner,

Øv. Det er da skide ærgerligt der bliver købt en masse tøj som ikke bliver brugt ....både for dig og for svigermor. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Øv. Det er da skide ærgerligt der bliver købt en masse tøj som ikke bliver brugt ....både for dig og for svigermor. 

Ja tror det ender med jeg sælger det og køber noget jeg kan li.

Anmeld

4. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Ja tror det ender med jeg sælger det og køber noget jeg kan li.

jeg ville beholde lidt hvis jeg var dig...bare til når svigermor er på besøg

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

jeg ville beholde lidt hvis jeg var dig...bare til når svigermor er på besøg

Beholder også det jeg kan li. Så han får det på når det er.

Anmeld

5. juli 2013

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

hihi... Jeg er altså nysgerrig... har du et billed?

Jeg købte f.eks. noget vildt lækkert tøj fra en fra min mdr. gr som hun havde fået af sin mor (tror jeg) fordi hendes søn altså ikke kunne have grøn på, det var vidst wheat og hummel og sådan.. SUPER for mig.. hehe..

Her er bare en af de trøjer hun har købt..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. juli 2013

morethanperfect

Det gør min svigermor også

Jeg har sagt til hende hvad jeg kan li og hvad jeg ikke kan li , men hun blir ved med at købe noget som jeg bestemt ikke kan li ..

Men hun kan godt se på mig når hun har købt noget jeg ikke kan li ..
Heldigvis køber hun aætid tøj i genbruger , netop pga. min kræsenhed

Anmeld

5. juli 2013

AnneMaria

jeg får også altid sådan noget tøj fra min svigermor, sjovt nok ligesom dit, uden byttemærker på... jeg bruger det aldrig undtagen hvis vi skal ud og besøge hende, hvor han får det på, så bliver hun så glad... og så når vi kommer hjem kommer det i skuffen igen

Anmeld

5. juli 2013

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Det gør min svigermor også

Jeg har sagt til hende hvad jeg kan li og hvad jeg ikke kan li , men hun blir ved med at købe noget som jeg bestemt ikke kan li ..

Men hun kan godt se på mig når hun har købt noget jeg ikke kan li ..
Heldigvis køber hun aætid tøj i genbruger , netop pga. min kræsenhed

Min svigermor siger det er fra h&m hun køber det. Har ellers holdt mig væk fra h&m fordi hun sagde hun ville købe tøj der, også ville jeg jo ikke risikere vi fik købt det samme men hun har faktisk ikke købt noget af det tøj jeg selv havde kiggede på og kunne finde på at købe.

Anmeld

5. juli 2013

Anonym trådstarter

AnneMaria skriver:

jeg får også altid sådan noget tøj fra min svigermor, sjovt nok ligesom dit, uden byttemærker på... jeg bruger det aldrig undtagen hvis vi skal ud og besøge hende, hvor han får det på, så bliver hun så glad... og så når vi kommer hjem kommer det i skuffen igen

Synes det er møg irriterende for han vil aldrig nogensinde få det på, kan virkelig ikke få mig selv til at give ham det på.

Anmeld

5. juli 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Min svigermor siger det er fra h&m hun køber det. Har ellers holdt mig væk fra h&m fordi hun sagde hun ville købe tøj der, også ville jeg jo ikke risikere vi fik købt det samme men hun har faktisk ikke købt noget af det tøj jeg selv havde kiggede på og kunne finde på at købe.

Du må jo sige det til hende ..

Eller evt. ta ud en dag sammen , så kan hun da købe noget til baby , som du kan li .. Så må du jo vise hende det .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.