føler mig som et dårlig menneske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Min kærestes mor har købt en masse tøj til den lille men ærlig talt er det virkelig slet ikke min smag og kan bare slet ikke se mig selv give mit barn det på og føler bare det er så forkert af mig jeg ikke kan li det tøj synes ærlig talt det er grimt.. Og ved jo hun har gjort det i sin bedste mening, ih hvor jeg ikke ved hvad jeg skal gøre :-( kan jo virkelig ikke gøre for det ikke er min smag og ved baby er ligeglad med det,
Suk

Min svigermor købte meget hello kitty til min store pige, og sagde også bare at jeg ikke gad hello shitty og blå blå blå, og så stemte hun i med mig, og så købte hun noget andet derfra.

Nu er min datter snart 3 og har opdaget den lille kat, så nu kommer jeg ikke udenom det mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Jeg bruger de gaver jeg modtager. Uanset - for det er tanken bag jeg værdsætter. Man kan jo uden problemer blande det med det tøj man har i forvejen og så skabe sin egen stil ud af det. Bytter aldrig gaver. Så tak med et smil. Giv det væk evt. til andre der IKKE er så heldige og berigede med gaver, dem findes der mange af her i DK. 

Siger også pæn tak og smiler, og synes da det er rigtig sødt af hende hun køber til den lille, men desværre er det bare ikke min smag,

Anmeld

4. juli 2013

Laulund87

Anonym skriver:

Også derfor jeg er anonym, men jeg føler jo også jeg er skide utaknemlig, men kan jo bare heller ikke gøre for jeg ikke synesdet er pænt og ved hun har gjort det fordi hun jo kan li det,, men det er jo bare forskelligt med smag, ogjeg bryder mig ikke om det,,,

Tja, men man gider jo heller ikke give sit barn noget på man synes er grimt Nu hvor Maria er 3,5 år slapper jeg lidt mere af omkring det og især fordi hun har sin egen mening, men da hun var baby nød jeg bare at jeg bestemte hvad der var flot og hvad der ikke var

Anmeld

4. juli 2013

nielsen80

Anonym skriver:

Her er det ikke bare et par sæt men virkeligmeget tøj hun har købt derfor den dårlige samvittighed

kan godt forstå det ikke er så fedt. Kan du ikke sortere lidt, bruge det mest neutrale sammen med din smag - også ellers give det til mødrehjælpen, når dit barn er vokset lidt......

Anmeld

4. juli 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Siger også pæn tak og smiler, og synes da det er rigtig sødt af hende hun køber til den lille, men desværre er det bare ikke min smag,

Så giv det væk, så det bliver modtaget med taknemmeligheD og et oprigtigt smil. Ikke alle er lige så heldige som du. 

Anmeld

4. juli 2013

modesty

Anonym skriver:

Min kærestes mor har købt en masse tøj til den lille men ærlig talt er det virkelig slet ikke min smag og kan bare slet ikke se mig selv give mit barn det på og føler bare det er så forkert af mig jeg ikke kan li det tøj synes ærlig talt det er grimt.. Og ved jo hun har gjort det i sin bedste mening, ih hvor jeg ikke ved hvad jeg skal gøre :-( kan jo virkelig ikke gøre for det ikke er min smag og ved baby er ligeglad med det,
Suk

Jeg synes det er helt fair at du ikke har lyst til at bruge det.

Nu bliver jeg måske stenet, men jeg har det sådan her: Det kan godt være at baby er ligeglad med hvilket tøj h*n har på, men det er dig der er babys mor og skal se på baby rigtig mange timer i døgnet. Jeg vil da heller ikke have en plakat hængende på min væg eller en stol stående i min stue som jeg synes er gyselig.

Sig pænt tak, gem lidt af det og giv baby det på når svigermor er på besøg. Og giv resten væk eller sælg det på trendsales eller loppemarked.

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Min svigermor købte meget hello kitty til min store pige, og sagde også bare at jeg ikke gad hello shitty og blå blå blå, og så stemte hun i med mig, og så købte hun noget andet derfra.

Nu er min datter snart 3 og har opdaget den lille kat, så nu kommer jeg ikke udenom det mere.

Min svigermor køber meget blandet, noget synes jeg er utrolig sødt og kan rigtig godt li andre ting erbare noget jeg på ingen måder kan li

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Tja, men man gider jo heller ikke give sit barn noget på man synes er grimt Nu hvor Maria er 3,5 år slapper jeg lidt mere af omkring det og især fordi hun har sin egen mening, men da hun var baby nød jeg bare at jeg bestemte hvad der var flot og hvad der ikke var

Det gider man nemlig ikke, ognu har jeg endelig chancen for det før han selv får sin mening,,

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

kan godt forstå det ikke er så fedt. Kan du ikke sortere lidt, bruge det mest neutrale sammen med din smag - også ellers give det til mødrehjælpen, når dit barn er vokset lidt......

Der er selvfølgelig noget jeg synes er meget sødt, men jo overvejede jegogså og gøre

Anmeld

4. juli 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Min svigermor køber meget blandet, noget synes jeg er utrolig sødt og kan rigtig godt li andre ting erbare noget jeg på ingen måder kan li

Sig det til hende... Jeg shopper tit Med svigermor og siger aj det er grimt eller det er sødt for at vise min smag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.