Aaaarrgg dp. Er jeg helt urimelig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
bøllen skriver:

Kan godt forstå du syntes det er trælst. Men når det er sagt forstår jeg altså godt dagplejemor. Selv om hun er forberedt på sene afleveringer syntes jeg faktisk det er på sin plads med en opringning eller sms.

Kunne ikke selv finde på at komme så sent uden at give besked. Det meste af deres formiddag er jo gået. Og hun har ikke kunne gøre noget ( tur eller andet ) for hun viste jo ikke hvornår I kom.

De sku ik noget i dag, men var de taget på tur, havde jeg bare taget alberte med hjem igen, eller afleveret hende der hvor de var. 

De dage de har planer, er alberte der altid i god tid!! 

Og det er jo ik at hun ønsker at få en SMS, der er problemet, men måden hun får ting sagt på. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

Kløver

Selvfølgelig er det ikke heldigt, men forstår godt dagplejen og selvom det er dejligt du kan aflevere senere synes jeg du er forkert på den. Der er jo en årsag til de skal afleveres inden det bliver for sent, feks hvis de vil vil id at gå tur eller lave nogle aktiviteter, dagplejen kan jo ikke sidde og vente hele dagen på om du kommer her har vi et senest tidspunkt, med mindre andet er aftalt

Anmeld

28. juni 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Selvfølgelig skal dp have afvide, hvis hun bliver afleveret kl. 10.40. Jeg kan ikke se det urimelige i, at hun får besked. Hun kunne selvfølgelig have sagt det på en anden måde, men kan også godt forstå, at hun bliver sur over det.

Anmeld

28. juni 2013

StineW79

baby012 skriver:

Kan faktisk godt forstå dp.. 

I min datters vuggestue får man den der tir hver gang, uanset årsag, hvis man aflevere senere end 9 .. Det gør bare deres sædvanlige rutiner mere besværlige.. 

Den vuggestue vi kiggede på, der spurte vi hvordan med møde tider, og der fik vi at vide at det var helt og alene forældrenes beslutning, så der er nok bare stor forskel fra sted til sted! 

Hvis de ska noget i dp, er alberte der altid i god tid. I dag sku de ik noget!! 

Og fremover så sender jeg jo bare en sms til hende, det er ik det der er problemet. Det er måden hun siger ting på, der er træls!! Vh stine

Anmeld

28. juni 2013

Kløver

StineW79 skriver:

De sku ik noget i dag, men var de taget på tur, havde jeg bare taget alberte med hjem igen, eller afleveret hende der hvor de var. 

Og det er jo ik at hun ønsker at få en SMS, der er problemet, men måden hun får ting sagt på. Vh stine

Jeg kan godt forstå det er trels, men i vores dp laver de jo aktiviteter efter vejret og er vejret fint tager de gerne på tur selvom det ikke er planlagt, og kan også godt forstå dp synes det er trels og forstyrrende hvis en forældre kommer dryssende efter kl 10.det kan jo også være det giver uro eller lignende for de andre børn

Anmeld

28. juni 2013

StineW79

Maja84 skriver:

Selvfølgelig er det ikke heldigt, men forstår godt dagplejen og selvom det er dejligt du kan aflevere senere synes jeg du er forkert på den. Der er jo en årsag til de skal afleveres inden det bliver for sent, feks hvis de vil vil id at gå tur eller lave nogle aktiviteter, dagplejen kan jo ikke sidde og vente hele dagen på om du kommer her har vi et senest tidspunkt, med mindre andet er aftalt

De sku ik noget i dag. De dage der er planelagt noget er hun der jo self i god tid!! 

Har fra start af sagt, at der ka være dage hvor hun kommer sent, da det er en mulighed vi har lige nu.

Og self er det ik et problem at hun gerne vil ha en SMS, det får hun jo bare fremover. Det er måden hun får sagt ting på, der er træls. Vh stine

Anmeld

28. juni 2013

StineW79

MoarHvidovre skriver:

Selvfølgelig skal dp have afvide, hvis hun bliver afleveret kl. 10.40. Jeg kan ikke se det urimelige i, at hun får besked. Hun kunne selvfølgelig have sagt det på en anden måde, men kan også godt forstå, at hun bliver sur over det.

Det er ok at hun gerne vil ha en SMS og det får hun bare fremover, det er måden hun siger ting på, derer træls! 

Hun har hele tiden vidst, at der er dage hvor hun ka komme sent, da der en en mulighed vi har lige nu!! Vh stine

Anmeld

28. juni 2013

bøllen

StineW79 skriver:

Nu ved jeg ikke hvilken tone det er sagt i , men syntes nu det er meget fair hun siger det . Nej måske de ikke skulle noget planlagt men i og med hun ikke ved hvornår i kommer kan de jo heller ikke foretage sig noget spontant.

syntes nu det er alm norm og sende en besked hvis det bliver så sent , for deres dag kører jo i faste rammer.

de steder vores er blevet passet inkl børnehaven nu er der aflevering senest kl 9-9.30

Anmeld

28. juni 2013

Valle81

StineW79 skriver:

Ja hvis de ska noget, så kommer alberte også i god tid, men i dag sku de ik noget.  

Og sku det ske at jeg missede at de sku noget, er det heller ik et problem at aflever der hvor de er ( er aldrig sket) 

Det er heller ik et problem, at hun gerne vil ha en SMS, for det får hin jo bare fremover. Det er måden hun siger ting på, der ka ære træls. Vh stine

Selvfølgelig skal hun snakke ordentligt, men hvis det kun er i dette ene tilfælde, at du har oplevet, at hun snerrer lidt, så vil jeg falde op og ned på det:0)

Men du skriver, at hun ved, at der kan være dage, hvor i kommer sent?? Men ved hun hvor sent?? For hvis hun ikke ved det, så ville sent i mine dagpleje ører være omkring kl. 9 og ikke 11:0)

Anmeld

28. juni 2013

StineW79

bøllen skriver:

Nu ved jeg ikke hvilken tone det er sagt i , men syntes nu det er meget fair hun siger det . Nej måske de ikke skulle noget planlagt men i og med hun ikke ved hvornår i kommer kan de jo heller ikke foretage sig noget spontant.

syntes nu det er alm norm og sende en besked hvis det bliver så sent , for deres dag kører jo i faste rammer.

de steder vores er blevet passet inkl børnehaven nu er der aflevering senest kl 9-9.30

Fremover får hun også bare en sms. Hun ved godt hva sent er, og det var ik et problem. Men det er det jo så åbenbart alligevel. Træls. 

Tonen var træls, hvilket jeg ik syntes er ok!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.