StineW79 skriver:
Alberte er jo starte i dp for en mdr siden, og hun er rigtig glad for at være der, og vi er idet store hele også rigtig glad og tilfreds med dp moren!!!
Men der har bare været et par små ting, som simpelhen irriterer mig, og i dag, syntes jeg det var en træls oplevelse at aflever.
Jeg har jo lige fået nyt arbejde, hvor jeg har fridage midt i ugen osv, så nogle dage ka hun holde fri eller som i dag, møde sener. Jeg aflevere hende 10.40, da jeg ska til møde kl 11. Vi kommer ind af døren og siger goddag, dp mor svare så tilbage " ja det er da en god dag, men hold op alberte kommer sent i dag" jeg svare ja det er fordi vi bare rigtig har hygget sammen med thea og alberte havde brug for en lille lur, så den fik hun mens jeg gik i bad.
Dp mor svare " ppppuuufff en lur?? En anden gang ville hun i hvert fald gerne ha en SMS om, om hun endten holdte fri eller kom sener, for det her var altså lige sent nok!! "
Jeg svare tilbage, at jamen altså med mindre hun fik at vide at alberte holder fri, så må hun forvente at hun kommer.
De dage, hvor de ska på ture osv, kommer hun altid i god tid! Jeg har fra starten af sagt, at hun nogle dage vil holde fri eller møde sener, og det er det samme som vi aftalte da hun startede i dp.
Jeg syntes dp i det mindste ku ha sagt noget i retning af. Ej hvor hyggeligt med morgen/ hygge formiddag. Også på en pæn måde sagt, at en anden gang, ku vi jo lige sende en sms eller noget, hvis klokken blev lidt sen. Syntes det er ok, at sende en sms, men gider bare ik mødes af en sur mine!! Vh stine
Vi havde en klar aftale med vores dagplejemor at Elias senest kom kl. 9 - for det var omtrent det tidspunkt hvor de gik en tur eller lavede besøgsaftaler i byen eller gik ud i haven - og fandt det meget fair, da hun skal have mulighed for at planlægge dagen. Også selvom de bare skulle ud i egen have - men det gav også mulighed for at være spontan når hun kunne forvente at børnene var der senest 9
Så forstår godt hendes vrissen. Syntes også det er sent ikke at få besked at hun kommer der. Så send en SMS en anden gang i god tid så hun har noget at kalkulerer med