baby012 skriver:
Præcis!! Kom og vær med i min Mødregruppe , der var endelig en som fattede pointen !!
ALLE i min mg har fået KS
føler bare slet ikke jeg har nogen at snakke med om min.. Og føler mig vildt udenfor når de sidder der, "dem der føder vaginalt ved slet ikke hvilken smerte vi går igennem, og det er meget værre end at føde barnet selv"
da vi skulle snakke om fødsler, ville de ikke engang høre min
for det nemlig rigtigt det du siger, MAN KAN IKKE FØDE FORKERT! Bum.. ALLE oplever en fødsel forskelligt, og alle fødsler er forskellige.. Barnet har sku da fødselsdag uanset hvordan det er kommet til verdenen..
Det jo heller ikke et falsk/forkert barn hvis der har været tale om kunstig befrugtning 
Fed Mødregruppe du har fået dig der

Selvfølgelig er det svært at beskrive hvordan det er under et ks, men er det også med normal fødsel. Jeg var igang med ve-drop og hele molevitten i 2 døgn, jeg har et ønske om at føde næste gang, men det vigtigste er da barnet kommer godt til verden. Synes det virker lidt som nogle høns der skal ophøje det at få et ks

synd du ikke fik en god Mødregruppe, tænk at de ikke engang ville høre din fødselsberetning, synes slet ikke man kan sige det er værre at føde ved ks, men det er noget andet, og de burde dælme komme ned af den høje "retfærdighedshest" de rider på

Ha ha helt enig, god pointe, vi har lavet 2 økobørn og er igang med behandling for at få et 3 og det er da ikke forkert, bare fordi metoden er lidt anderledes