Mor og meget mere skriver:
Men - hvis du oprigtigt mener, børn kan blive kønsforvirrede af legetøj, frygter du så ikke i endnu højere grad, at det kan forvirre ham og præge ham "forkert" at opholde sig sammen med en kvinde 24 timer i døgnet? Burde han ikke være omgivet af drenge og mænd det meste af tiden i stedet? Mennesker påvirker jo væsentligt stærkere end genstande.
Legetøj er ikke mennesker.
Ja det er forkert at give sin drenge piget legetøj, lade dem gå i kjole, og opføre sig som små piger.
Men det er ikke forkert at lade dem gå op og ned af sine forældre, da jeg ikke isolere ham. Min mand har sit eget firma, og er derfor hjemme 24/7, så han laver også utrolig mange ting med ham i løbet af en dag. Vi sørger for at aktivere ham blandt andre drenge, og sørger for at han får brændt det krudt af han har brug for.
Jeg er fuldstændig ligeglad hvad andre folk giver deres børn, jeg opdrager min søn i gammeldags tro, og han får lov til at lege med alle de fede ting han har lyst til, men jeg vil ALDRIG nogensinde give ham en lille pink dukkevogn som han kan lege husmor med.
Mine grænser er nok en smule mere voldsomme end andres, men jeg kan love dig for at min søn bliver opdraget til at være en rigtig mand.
End of diskussion.
Anmeld