Bør en dreng eje en dukkevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bør en dreng på 2 år eje en dukkevogn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

10.348 visninger
123 svar
325 synes godt om
10. juni 2013

Janni.

Vi snakkede lige om det herhjemme og kan ikke helt blive enige.  Vi taler om nedestående dukkevogn, evt male den. 

Har din dreng en dukkevogn?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

2babygirls

Janni. skriver:

Vi snakkede lige om det herhjemme og kan ikke helt blive enige.  Vi taler om nedestående dukkevogn, evt male den. 

Ja da...

har kun piger, men den store har da biler hun må lege med det hun synes er sjovt.

Anmeld

10. juni 2013

De3Guldklumper

Janni. skriver:

Selvfølgelig

Nogen forældre er meget forskrækket over dukker osv til deres drenge men det er en naturlig del af udviklingen at de også går gennem mor, far og børn fasen.

Her har sønnike ikke sin egen Dukkevogm da storesøster har 2 men han har sine egne dukker som han pusler og plejer

Anmeld

10. juni 2013

Hvem?

Janni. skriver:

Kan ikke se problemet, nu har vi ikke en da vi kun har drenge, men havde vi nu f.eks. en pige i flokken, ville en dukkevogn jo nok automatisk komme inden døre også ville drengene da også kunne se fornøjelserne i at drøne rundt med den  -  så en i f.eks. blå ville da ikke gøre noget

Anmeld

10. juni 2013

Kløver

Ved ikke om de direkte bør, men her har vi fået en til lillesøster i 1 års gave, og der var min søn 26 mdr og han har brugt den flittigt, og været glad for den

Anmeld

10. juni 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Min dreng har en brio dukkevogn, og den er rød :-) det er hans søsters  fra hun var lille. Hvis jeg skulle købe den til ham fra ny havde jeg nok været så fordomsfuld så den var blevet sort i stedet for rød. Han legede mest med den de første uger efter vi tog den frem, nu er den ikke så spændende mere.

i vuggeren er han også særdeles glad for dukkehjørnet 

Og vil da lige tilføje at hvis i skal anskaffe "baby" også er Rubens barn/baby et super valg. Vi har Jonathan.

Anmeld

10. juni 2013

jydeinden

altså den dukkevogn du viser der kan jeg bestemt ikke se hvorfor begge hold ike skulle kunne bruge jeg har sågar set en dreng drøne rundt med en af de mini udgaver af en barnevogn og jeg syntes kun det var sødt og sjovt

Anmeld

10. juni 2013

Fenja09

Jeg ved ikke om de BØR eje en dukkevogn, men hvis drengen ønsker sig en dukkevogn så ville jeg da give ham den. Ligeså vel som jeg ville forære min datter en traktor eller lastbil hvis det fangede hende. Det er synd hvis man sætter børnene i bås pga. deres køn. Børn er børn og hvis jeres dreng synes det er sjovt at lege med dukkevogn, hvad er så til hindre for det?

Min datter har for resten en dukkevogn ret lig den på billedet og den er et hit herhjemme!  Og hvis i synes den er for "pige" så kan det jo males. Købe den brugt til 100 kr og mal den sort med lyn på, hvis det falder i bedre jord hos forældrene/ eller den ene af jer.

/Fenja

Anmeld

10. juni 2013

esioul

Janni. skriver:

Jeg ville ikke købe en bevidst til en dreng. Men havde han en søster der havde en og ville bruge den er det jo sådan det er

Anmeld

10. juni 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Janni. skriver:

Min søn har både en dukkevogn og en dukke., som han elsker at lege med.

Min datter på den anden side har aldrig leget med dukker men elsker at lege med togbane og biler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.