Folks forskelligheder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2009

Rose

petersmor skriver:

Noget af det jeg hader aller aller mest er desværre noget ved mig selv
Det er når jeg siger noget til mand eller børn og med det samme kan høre min egen mor Det er sgu ikke sjov

Knus Hanne

Åhhh ja, det er en klassiker. Specielt fordi jeg ikke syntes min mor altid lige får sagt de smarteste ting, og så står jeg lige pludselig selv der og bl.a. bl.a.... Nøjjjj hvor jeg også bare kan krølle tæer af mig selv!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2009

stumpen-89

Åh hvor jeg kender det der med svigerfamilien, der bare bruger karkluden til ALT, selv gulvet kan lige få en tur med den. Bvadr.
Jeg har lige været i tyrkiet med min svigerfamilie og kæreste, vi skulle have noget kød om aften, hvor min svigerfar havde taget kød op om morgen, det var ikke lukket sammen, så det lå bare på bordet, så min svigerinde og jeg tog det og smed det ud.

Anmeld

7. juli 2009

Rose

Når folk sidder og piller tæer.... uhhh, kan bare slet ikke klare det!
Og folk der lugter af sved  
Og dem der ikke vasker hænder efter et toiletbesøg!

Har selv en masse dårlige vaner, - er ikke så hip på udløbsdatoen, men går mere efter lugten og farven. (- er gl. købmandsdatter som åd alt det der blev for gammelt i butikken!!!!) Vil dog ikke spise noget med mug på, der går grænsen!

Kan bare ikke spise kartofler som ikke har en lille brændt skorpe, min mand bliver så irriteret når jeg begynder at sortere i kartoflerne i fad. Og det samme med kogte ærter, kan bare ikke fordrage dem, så er de i en ret, begynder jeg at pille dem fra!!!! 

Skifter også viskestykker, karklude, sengetøj og håndklæder næsten dagligt! Hader tanken om bakterierne der lurer.

Anmeld

7. juli 2009

Plysbjørnen

En af de ting jeg ikke kan klare er når mænd/damer hiver bukser så langt op i skridtet at man kan se at klokkeværket eller dåsen lige er blevet delt engang på midten...

Eller når folk mener at de på trods af at de er en str. 44, sagtens kan kravle i en trøje eller buks i str. 38.. Går helst gerne selv i tøj der er for stort eller lige tilpas i str...

Det ud over kan jeg ikke klare når et parfymeri passere en på gaden, og nej det er ikke når jeg går forbi et parfymeri, men når der går en dame forbi en der stinker flere kilometer væk af parfyme...

Jeg hader når jeg skal ringe til folk, manden plejer gerne at kalde mig menneskesky...

Anmeld

7. juli 2009

Mary

Jeg HADER når folk (gerne min egen mand  ) tygger sin mad hurtigt(specielt når det er chips, gulerødder og andet knasende),  eller tager alt for store mundfulde og vælger at skylle det ned med mælk før det knap er blevet tygget færdig, og så kommer der sådan en synkelyd som han er ved at sluge en hel ko! Jeg skal altså altid tage en dyyyyb indåndning........ ellers siger jeg noget grimt  Og så bare smaskelyde - hader hader hader det!

Anmeld

7. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg æææææælsger den slags!!! 

Jeg har tidligere lavet en tråd om det, så vidt jeg husker... Jeg kalder dem 'Hverdags OCD'er'

De der OCD'ere som ikke begrænser en i ens sociale omgang med andre og derfor ikke er sygeligt eller invaliderende, men for mit eget vedkommende måske i virkeligheden er en tilgift Og noget som folk sætter pris på hehe...

Men I LUVE it. Jeg respektere også fuldt ud, hvis du fx ønsker at spise med en 4-tandet gaffel i stedet for en 3-tandet, hvis du kom på besøg hos mig osv... - Jeg selv HADER at spise med en 3-tandet!!! ARGH!!!...

Hehe...

Så alt respekt for hverdags OCD'en Luve it!!

Anmeld

7. juli 2009

sarahb

jeg ka ikk ha når man fylder vasken med vand og så vasker op i det og skyller sæbe i det.. det kan jo umuligt blive ordenligt rent og med sæbe rester overalt..
Her vaskes der op med en svamp og med masser ad sæbe og så skylles af... ergo vandet løber hele tiden...

Anmeld

7. juli 2009

Ni-ko-li-ne

shb skriver:

jeg ka ikk ha når man fylder vasken med vand og så vasker op i det og skyller sæbe i det.. det kan jo umuligt blive ordenligt rent og med sæbe rester overalt..
Her vaskes der op med en svamp og med masser ad sæbe og så skylles af... ergo vandet løber hele tiden...

ha ha sh... giver dig ret... her vasker vi op i opvaskemaskinen... og hvis det foregår i hånden bliver alt skyllet til den helt store guldmedalje...

eftersom jeg er uddannet laborant så tænker jeg nok lidt for meget over bakterievækst.... og er enormt påpasselig med vores fødevarer.... både når de opbevares og tilberedes...

og så er jeg dårlig til hvis folk ikke vasker deres hænder ordentligt når de har været på wc... (ja nu tænker i sikkert på hvordan jeg ved det)... men jeg mener på restauranter og offentlige toiletter... føj...

Anmeld

7. juli 2009

oo

shb skriver:

sådan er det også her! det kan også ses på vandregningen  og man får jo nok ikke sit billede i den store grønne miljøbog, men sådan er det!

og forresten...jeg er en af dem der ikke bruger bh når vi bare tuller rundt herhjemme og altså heller ikke i butikkerne. jeg har desuden handlet ind i nattøj de sidste 14 dage fordi jeg har ferie og går rundt i bar røv herhjemme og så bare tar nattøjet på hvis vi skal ned i netto jæs, det lyder mega sløset, men jeg gider virkelig ikke bruge al den tid på at gøre mig fin for at hente en liter mælk. min farmor og farfar kunne ikke komme ned og handle eller bare til bageren uden de havde været i bad og taget pænt tøj på og farmor havde haft papylotterne i. sådan er det skismer ikke med mig og Søren, søndagsmennesker to the bone!!

Anmeld

7. juli 2009

Tynen

Mary skriver:

Jeg HADER når folk (gerne min egen mand  ) tygger sin mad hurtigt(specielt når det er chips, gulerødder og andet knasende),  eller tager alt for store mundfulde og vælger at skylle det ned med mælk før det knap er blevet tygget færdig, og så kommer der sådan en synkelyd som han er ved at sluge en hel ko! Jeg skal altså altid tage en dyyyyb indåndning........ ellers siger jeg noget grimt  Og så bare smaskelyde - hader hader hader det!

Årh, du vil HADE at spise med mig

Jeg har sådan en rigtig fæl og egoistisk side
Hvis der står en skål med chips eller slik og vi er flere om buddet kører jeg bare ind - Også gerne uden at tygge af munden før den næste håndfuld er på vej op...
Der går bare totalt overlevelsesinstinkt i mig og skal bare have min del af kagen - Og gerne mere til.
Skyller gerne lige ned med noget drikkelse hvis jeg har fået taget munden for fuld, men ikke har i sinde at standse min indtagen endnu.
Jeg skal da ikke udelukke at det larmer lidt hvis det er de der Snackchips der står for skud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.