Folks forskelligheder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2009

louisepigen23

hader når manden falder i søvn før mig og jeg ikke kan falde i søvn ikke fordi han snorker men fordi han ånder på sådan en mærkelig måde som ikke lige passer ind i rytmen i mit hoved

og når folk bider af sodavandsis.... brrrr... det er lige til at få kuldegys af

og jeg hader bare at nogen folk ikke respekterer at man har en grænse for hvor langt hen i ansigtet de skal stå for at vi kan snakke sammen... der er nogle der går så langt ind i ansigtet af en så man bliver nødt til at træde et skridt tilbage....

og så er det når man sidder i toget og der sidder en ved siden af en og sover med åben mund og personen bare stinker af fisk, løg eller andet ildelugtende ud af munden... så kan det godt blive en meget lang tur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2009

Louise mortil4

Lykke86 skriver:

Ville altså også ønske jeg var blind nogle gange, når folk kommer gående i byen med bh og en lille nederdel eller andet på..

Så engang nede på køge st. en dame i 60´erne der steg ud af en bus, iført bh og et par meget små shorts

Ved godt det lyder så latterligt, for havde det været på stranden, var det jo legalt nok..
Men kan bare ik have, når folk render rundt i det, midt i byen..

Iøvrigt det som flere af jer siger med det mug, er jeres svigerforældre så aldrig blevet syge af det? For resten af maden er da også forpestet, har jeg da altid fået afvide..

den kan jeg godt stikke, jeg var oppe og handle en dag, da jeg skal ha en vogn inden jeg går ind i butikken kommer der en ældre kvinde på ca 60 år gående iført meget høje stiletter, en kjole der er meget nedringet og en slis der går ca helt op til trusserne. Om halsen havde hun et  lille tørklæde og en meget opdullet frisure, hun mindede mig mest af lat om hende susanne fra olsenbanden da de var i paris. Hun gik på en måde som ville hun sige se på mig jeg ser brand godt ud.Godt jeg ikke havde manden med, han ville ha ligget flad af grin og chok, det gør man bare ikke. Sys slet ikke det passer sig, heller ikke til folk der har kroppen til det, det er virkelig grimt.

Anmeld

9. juli 2009

Lusi

mortil4 skriver:

den kan jeg godt stikke, jeg var oppe og handle en dag, da jeg skal ha en vogn inden jeg går ind i butikken kommer der en ældre kvinde på ca 60 år gående iført meget høje stiletter, en kjole der er meget nedringet og en slis der går ca helt op til trusserne. Om halsen havde hun et  lille tørklæde og en meget opdullet frisure, hun mindede mig mest af lat om hende susanne fra olsenbanden da de var i paris. Hun gik på en måde som ville hun sige se på mig jeg ser brand godt ud.Godt jeg ikke havde manden med, han ville ha ligget flad af grin og chok, det gør man bare ikke. Sys slet ikke det passer sig, heller ikke til folk der har kroppen til det, det er virkelig grimt.

Oh my god....

Anmeld

9. juli 2009

Guldet

-Når folk ikke låser døren ind til solariumet, og man vader lige ind, og der står der så en fyr total nøgen.. hmm pinligt for ham, men jeg synes det var endnu mere pinligt,. ! Men har efterhånden prøvet det nogle gange.. og jeg skynder mig altid og forlade stedet.. og ingen sol til mig

- Eller når der kommer en gammel mand på 70- 80 år alderen ud fra det solarium jeg venter på.. kan ikke lade være med at tænke på at han har lagt og stegt derinde.. hihi.. ej det er vist bare mig der er sart.. de er jo også velkomne til at tage sol

Anmeld

9. juli 2009

Kaufie

Hader folk, der står lige uden for døren når toget stopper - uden at tænke på, at der sikkert skal nogen ud af den dør før de selv kan komme ind - og at de da så ikke flytter sig når de kan se en på vej ned af trapperne.....

Eller folk, der ikke fjerner deres tasker fra sædet ved siden af dem når det vælter ind med folk, der leder efter en ledig siddeplads. Endnu værre er der også nogen, der har fødderne smækket op på sædet overfor, så man har valget mellem at spørge om de vil være venlige at flytte tasken - eller sidde ved siden af et par fødder.....

Mette - pendler på godt og ondt

Anmeld

9. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Kaufie skriver:

Hader folk, der står lige uden for døren når toget stopper - uden at tænke på, at der sikkert skal nogen ud af den dør før de selv kan komme ind - og at de da så ikke flytter sig når de kan se en på vej ned af trapperne.....

Eller folk, der ikke fjerner deres tasker fra sædet ved siden af dem når det vælter ind med folk, der leder efter en ledig siddeplads. Endnu værre er der også nogen, der har fødderne smækket op på sædet overfor, så man har valget mellem at spørge om de vil være venlige at flytte tasken - eller sidde ved siden af et par fødder.....

Undskyld Mette...

Anmeld

9. juli 2009

Guldet

Hov glemte noget jeg HADER meget.. når folk ringer med hemmelig nr.. hader når der står tilbageholdt .. arh og hvergang jeg tager den, så er det altid nogle sælger, der vil snakke og snakke.. så er holdt op med at tage min telefon når jeg kan se der står tilbageholdt!

Anmeld

9. juli 2009

Kaufie

Rosa skriver:

Undskyld Mette...

Hehe - tvivler på vi kører på samme strækning.....

Danskere er bare et underligt folkefærd når det kommer til offentlig transport...

Anmeld

9. juli 2009

finkedinke

Kaufie skriver:

Her er jeg også med. Især fordi jeg som regel er afsted med en barnevogn og en eller to børn ved siden af. Det er når jeg kommer med min egen almindelige barnevogn og egne børn.
Som dagplejer kommer jeg med en KÆMPE tvillinge vogn og så kan folk som regel godt huske at flytte sig, måske fordi de er bange for deres egne tæer hihi

I samme kategori er elevatorer, hvorfor skal folk stå helt oppe foran døren så de er nødt til at flytte sig for at man kan komme ud. Og her undrer det mig at også barnevognsforældre gør det, de burde da vide bedre...

Anmeld

9. juli 2009

xx

Jeg HADER:

-Mænd der bruger halsterklæde (faktisk bruger jeg udtrykket "en rigtig halsterklædefyr" når jeg skal beskrive et rigtig fjols  ) 

-Mænd der går med sådan nogle pæne læder sko, men hvor resten af tøjet bare skriger "købt i Bilka"

-Folk der er for "dovne" til at tage RULLETRAPPEN, men da lige skal mase sig med i elevatoren så folk med cykler, barnevogne osv skal vente dobbelt så lang tid

-Folk der drikker på sådan en helt vildt grådig måde så det de drikker nærmest skvulper ud over det hele

-Store kvinder der går i AAAALT for småt tøj

-Nørder der ikke selv har opdaget at de er det

-Mænd i stramme bukser eller som har sådan noget klamt nik (&jay) slikhår

-Mennesker der hører "Nik&Jay" mens de sidder meget alvorligt og føler sig dybe når de hører "En dag tilbage" 

Puha jeg har så mange at jeg slet ikke kan få skrevet dem alle sammen ned.....hihi...
Hmm.....mon jeg er en fordomsfuld person    HAHA...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.