Folks forskelligheder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2009

Lusi

linda2009 skriver:

Jo, maden er inficeret, for mug består jo af små tråde, og de går meget længere ned i maden end man kan se, så selvom man skærer det grønne af, vil maden stadig være dårlig.

Ja mente jeg nok..
Kunne iøvrigt heller aldrig selv finde på at gøre det..
Det er da for ulækkert..men hver sin smag

Tror der er rigtig mange ældre mennesker der gør det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2009

malou

SussieOx skriver:

haha, det samme her, min kæreste står og kigger på mig som om jeg er komplet idiot når jeg siger den er sur! hehe

Vidste I at  for hver time en liter mælk står på f.eks bordet til aftens maden.... så tager man en dag fra i udløbsdatoen. Så tøser.. I har så ret... mælk skal helst drikkes/bruges i vores hus HELST samme dag den er købt. Der er jeg ekstremt sart.

Det samme gælder karklude og viskestykker... og vores sengetøj... ihvertfald bliver det skiftet 2 gange om ugen... hmmm... jeg elsker bare at ligge mig ned i rent sengetøj. Dog trykker jeg midt på tandpastaen... glemmer ofte at lukke klædeskabet... Dennis ryster opgivende på hovedet af mig ... haha. Så tit får han en sms " Skat undskyld der roder lidt derhjemme, var lidt preset i tid imorges! Men så sørger jeg jo så for at huset spiler til UG om aftenen.

knus malou

Anmeld

7. juli 2009

sabi1979

Jeg sad oppe ved lægehuset en dag, og der sad en mand og bed negle og spyttede det ud på gulvet ved siden af sig selv, og sådan sad han et kvarters tid, føj føj føj
Eller når jeg har handlet  og skal til at betale, og vedkommen der står foran eller bag ved mig stinker langt væk af sved, det kan godt nok få brækfornemmelsen frem i mig

Anmeld

7. juli 2009

petersmor

Noget af det jeg hader aller aller mest er desværre noget ved mig selv
Det er når jeg siger noget til mand eller børn og med det samme kan høre min egen mor Det er sgu ikke sjov

Knus Hanne

Anmeld

7. juli 2009

linemus

Åh, hvor er det klamt med det mug. Jeg kan simpelthen heller ikke have tanken om, at mad skulle være for gammelt. Så hellere smide det ud en dag før. Har engang spist hamburgerryg, der var for gammelt, og havde vild kvalme (jeg kaster ikke så let op) og rysteture. Puha, det vil jeg aldrig mere. Har du ikke sagt til dem, at de kan blive syge af det, Trine? Tænk, hvis Stella lige får sådan en lækker leverpostejmad 

Jeg har den ondeste historie fra i søndags, hvor hele familien var her til fødselsdag. Jeg fandt først ud af det bagefter, men så fik svigermor også lige at vide, at det skulle hun aldrig gøre igen. Hun ville tøre en havestol af, og hentede en kardeklud i bryggerset. I tørretumbleren, tænkte jeg selvfølgelig først. Nej, hun tog en brugt i bunken! Det er bare klamt. Hun aner jo ikke, hvad den er blevet brugt til!?! Tis måske??!! Eller den var fyldt med bakterier, for det var altså en kæmpe tøjbunke, så den var ikke "ny".

Ja, jeg har også en aversion mod kardeklude. Bruger let 10 stk. om dagen. Min mor tørte altid spækbrætter og pander af med kardekluden, da jeg boede hjemme 

En sjov tråd, men jeg får det altså også lidt dårligt...

Anmeld

7. juli 2009

Rasmine

Jeg synes det er vildt irriterende når folk feks. spiser en is (eller andet), og de ikke kan mærke om der sidder noget på overlæben, eller i mundvigen.

Anmeld

7. juli 2009

JustAnotherName

Hahaha, synes det er et vildt skægt indlæg det her.
Og jeg kan kun give dig ret i det du skriver ...selv det med de gule vingummier

Jeg har en onkel som er noget så forhippet, når vi er samlet i familien. Han er simpelthen som et lille barn, og nærmest KASTER sig over maden, så snart det kommer på bordet. Jeg kan simpelthen blive så irriteret af at se på det.
Det nærmest sitrer i ham for at komme til at få noget (også i rette mængder) og manden er altså 60 år gammel !! 

Min lille datter (21 mdr) har en slem tendens til at have næsen fuld af snot og bussemænd for tiden, når vi tager hende op om morgenen. Det kan sidde helt ude på kinden, mellem næsen og munden eller være trukket op mod øjet også - bwadr! Men min stakkels pige kan jo selvfølgelig ikke selv gøre for det.
Forleden ville jeg lægge pudebetrækket på hendes hovedpude igen. Det hiver hun stort set altid af. Men da jeg så kiggede nærmere, så var det bare helt gnattet til med snot og bussemænd ....PUUUUH!!!! 

Jeg må indrømme min egen lidt platte tendens til at hoppe over den øverste skive i f.eks. en rugbrøds-pakke. Jeg vil hellere have skiven der ligger 1 eller 2 længere nede .... i en eller anden tåbelig ide om om, at den sikkert er mere frisk i det 

Og i en pakke leverpostej vil jeg helst have det som er inde i midten, og undgå det yderste ved kanterne + det brune bagte lag der er ovenpå 

Anmeld

7. juli 2009

Pige2009

Noget af det jeg hader aller aller mest er desværre noget ved mig selv
Det er når jeg siger noget til mand eller børn og med det samme kan høre min egen mor Det er sgu ikke sjov

Knus Hanne

Uha, den med ens mor, kan jeg kun alt for godt tilslutte mig Egentlig lidt sjovt, for jeg har forsvoret aldrig at blive som hende, MEN hun har jo ret i så mange ting, den gamle

Knus Linda 26+3, som ligner sin mor på flere punkter end hun vil være ved!

Anmeld

7. juli 2009

petersmor

Det er forresten en ting mere jeg hader......Lyden når andre spiser chips, gulerødder ol....... Synes ski det lyder som en ko der spiser roer

Knus Hanne (som elsker chips og gulerødder)

Anmeld

7. juli 2009

Rose

Znuzke skriver:

I mine yngre dage var jeg desværre storforbruger af københavnske busser og er der noget som kan få mig til at få brækfornemmelser, så er det når der sidder (eller står) en lige bagved én som ikke lige gider pudse næse, men som bare snøfter snot op Føj for den da nogle lyde der kan komme ud af det - puh ha - får helt gåsehud bare jeg tænker på det!

Og så har mine svigerforældre også nogle lidt andre holdninger mht. mad osv. end jeg. De laver fx. gerne frikadellefars tidligt om formiddagen - og så venter den da bare på køkkenbordet ind til de skal steges.

Og så var der også lige dengang da svigerfar havde været på loppemarked - fundet en gammel køkkenkniv - kom hjem - tørrede den af i karkluden og lagde den ned i skuffen............... De boede hos os på det tidspunkt, så det var altså min køkkenskuffe den røg ned i....
Og da opdagede jeg jo så i øvrigt også at de primært brugte karkluden til at tørre af med - viskestykker er da også bare totalt overvurderede....

Ha ha.... elsker den med karkluden. Det samme med min svigermor. Hun kunne også sagtens ordne hele køkkenet med en karklud... UARK!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.