Hahaha, synes det er et vildt skægt indlæg det her.
Og jeg kan kun give dig ret i det du skriver ...selv det med de gule vingummier

Jeg har en onkel som er noget så forhippet, når vi er samlet i familien. Han er simpelthen som et lille barn, og nærmest KASTER sig over maden, så snart det kommer på bordet. Jeg kan simpelthen blive så irriteret af at se på det.
Det nærmest sitrer i ham for at komme til at få noget (også i rette mængder) og manden er altså 60 år gammel !!

Min lille datter (21 mdr) har en slem tendens til at have næsen fuld af snot og bussemænd for tiden, når vi tager hende op om morgenen. Det kan sidde helt ude på kinden, mellem næsen og munden eller være trukket op mod øjet også - bwadr! Men min stakkels pige kan jo selvfølgelig ikke selv gøre for det.
Forleden ville jeg lægge pudebetrækket på hendes hovedpude igen. Det hiver hun stort set altid af. Men da jeg så kiggede nærmere, så var det bare helt gnattet til med snot og bussemænd ....PUUUUH!!!!

Jeg må indrømme min egen lidt platte tendens til at hoppe over den øverste skive i f.eks. en rugbrøds-pakke. Jeg vil hellere have skiven der ligger 1 eller 2 længere nede .... i en eller anden tåbelig ide om om, at den sikkert er mere frisk i det

Og i en pakke leverpostej vil jeg helst have det som er inde i midten, og undgå det yderste ved kanterne + det brune bagte lag der er ovenpå
Anmeld