Folks forskelligheder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2009

Mor.sander

karina1980 skriver:

kan heller ikke med dem som ikke har opdaget at de rent faktisk er en str L, men kun går i str S og dermed har enten et kæmpe bildæk hængende under ud af blusen eller ud over buksekanten,

selvom man er stor kan man godt klæ sig pænt

SÅ ENIG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2009

Tynen

Lykke86 skriver:

Ville altså også ønske jeg var blind nogle gange, når folk kommer gående i byen med bh og en lille nederdel eller andet på..

Så engang nede på køge st. en dame i 60´erne der steg ud af en bus, iført bh og et par meget små shorts

Ved godt det lyder så latterligt, for havde det været på stranden, var det jo legalt nok..
Men kan bare ik have, når folk render rundt i det, midt i byen..

Iøvrigt det som flere af jer siger med det mug, er jeres svigerforældre så aldrig blevet syge af det? For resten af maden er da også forpestet, har jeg da altid fået afvide..

Det er sjovt at du skriver det, for jeg har selv undret mig over at de aldrig er syge.
Jeg har nemlig også hørt (Eller også er det indbildning) at resten af maden er inficeret

Måske bunder det bare i at jeg er fuldstændig latterligt bange for at blive syg med madforgiftning.
Jeg HADER at kaste op - Sådan seriøst!
Jeg tør simpelthen ikke tage chancen med at spise muggen mad.

Læste om en i Se&Hør (Okay, jeg ved det allerede der er langt ude     ) at en mand var blevet lam i armen efter at han havde spist muggent toastbrød.
Bakterierne var åbenbart gået i nervebanerne eller noget.

Gad vide om man skal være hærdet for at kunne tåle mug?

Anmeld

7. juli 2009

Henriette72

Tynen skriver:

LOOOOOOL!!!!
Det gør jeg også!!

Men det er sjovt nok kun mig der kan smage at den er gammel og åben

Ha ha sådan har min mand det med rugbrød. Hvis der er taget af en pakke og vi køber en ny, spiser han kun af den nye men ved ikk at jeg smøre madpaakker af det "gamle"

Anmeld

7. juli 2009

Henriette72

Mor.sander skriver:

SÅ ENIG

Så sådan en i går og det vendte sig i mig. Mistede helt appetiten

Anmeld

7. juli 2009

Lusi

Tynen skriver:

Det er sjovt at du skriver det, for jeg har selv undret mig over at de aldrig er syge.
Jeg har nemlig også hørt (Eller også er det indbildning) at resten af maden er inficeret

Måske bunder det bare i at jeg er fuldstændig latterligt bange for at blive syg med madforgiftning.
Jeg HADER at kaste op - Sådan seriøst!
Jeg tør simpelthen ikke tage chancen med at spise muggen mad.

Læste om en i Se&Hør (Okay, jeg ved det allerede der er langt ude     ) at en mand var blevet lam i armen efter at han havde spist muggent toastbrød.
Bakterierne var åbenbart gået i nervebanerne eller noget.

Gad vide om man skal være hærdet for at kunne tåle mug?

Jeg hader virkelig også at kaste op.. Ved ik noget værre..

Når jeg var syg da jeg boede hjemme, sagde min mor altid "slap af så er det ik så slemt"
Øøøh nå er det ik!
Og desuden KAN jeg slet ik slappe af når jeg kaster op..

Men det du skriver med ham manden der blev lam, det kan vel godt ske.. Det er jo bakterier..

Anmeld

7. juli 2009

SanneL

Tynen skriver:

Nu tror I nok at dette er endnu en tråd om stemningen herinde, men nej... Jeg må desværre skuffe jer
Inspireret af en tråd på en anden side vælger jeg nu at poste et emne som jeg synes var ret sjovt.

Hvad kan andre folk gøre som I slet ikke kan have med at gøre?

Min svigermor skærer f.x. bare udenom muggen i en leverpostej hvis dette skulle fremkomme.
De går meget op i at udnytte ting til fulde, så intet går til spilde.
Jeg synes simpelthen det er SÅ klamt og har ikke turdet indtage mad derude uden at tjekke datoer siden jeg opdagede fremgangsmåden.
Jeg er selv fuldstændig fanatisk med udløbsdatoer (Med undtagelse af slik, chokolade og chips, underligt nok   )
De bruger gerne aftensmaden over flere/mange dage, hvor i mod jeg max vil bruge den samme mad i 2 dage.

Karklude har jeg også lidt med.
Min kæreste kan sagtens bruge den samme karklud igen og igen, hvorimod jeg smider den til vask med det samme den har været brugt.
Kan ikke have tanken om at den måske ikke er skyllet ordentlig af og han så karter bakterier rundt i hele hytten

Min mor spytvasker gerne i vildskab i mangel af vådservietter hvis Stella er med ude og handle - Argh! Det går lige i centralnervesystemet og hun får nu aldrig barnet med uden en pakke vådservietter i lommen

Nej, jeg er ikke perfekt - Jeg sorterer fx. vingummierne i farver før jeg spiser dem og så udrydder jeg alle de dårlige først (I ved, de gule) hvilket min kæreste ikke kan holde ud at vente på.

Har I erfaret noget ude i samfundet der virkelig skulle forbydes?

Ha ha, sidder lige halvkvalt af grin, for dit indlæg kunne være skrevet af mig selv!

Jeg må dog også give nogle af jer andre ret: Hvor er det bare klamt når folk som er forkølede ikke gider pudse næse, og i stedet bruger næstens indhold som frokost (I ved, snøfter op, og så synker totalt højlydt!)
Kan for øvrigt heller ikke klare de gode gamle lommetørklæder, og låner af samme grund ALDRIG jakker af min mor, for der er der altid "søde" gaver i lommerne!)

Anmeld

7. juli 2009

Munder

Nej, jeg er ikke perfekt - Jeg sorterer fx. vingummierne i farver før jeg spiser dem og så udrydder jeg alle de dårlige først (I ved, de gule) hvilket min kæreste ikke kan holde ud at vente på.

Ajjj Tynen, så skal vi da dele vingummi, for jeg kan bedst lide de gule

Anmeld

7. juli 2009

Mette+Mathias

Tynen skriver:

Nu tror I nok at dette er endnu en tråd om stemningen herinde, men nej... Jeg må desværre skuffe jer
Inspireret af en tråd på en anden side vælger jeg nu at poste et emne som jeg synes var ret sjovt.

Hvad kan andre folk gøre som I slet ikke kan have med at gøre?

Min svigermor skærer f.x. bare udenom muggen i en leverpostej hvis dette skulle fremkomme.
De går meget op i at udnytte ting til fulde, så intet går til spilde.
Jeg synes simpelthen det er SÅ klamt og har ikke turdet indtage mad derude uden at tjekke datoer siden jeg opdagede fremgangsmåden.
Jeg er selv fuldstændig fanatisk med udløbsdatoer (Med undtagelse af slik, chokolade og chips, underligt nok   )
De bruger gerne aftensmaden over flere/mange dage, hvor i mod jeg max vil bruge den samme mad i 2 dage.

Karklude har jeg også lidt med.
Min kæreste kan sagtens bruge den samme karklud igen og igen, hvorimod jeg smider den til vask med det samme den har været brugt.
Kan ikke have tanken om at den måske ikke er skyllet ordentlig af og han så karter bakterier rundt i hele hytten

Min mor spytvasker gerne i vildskab i mangel af vådservietter hvis Stella er med ude og handle - Argh! Det går lige i centralnervesystemet og hun får nu aldrig barnet med uden en pakke vådservietter i lommen

Har I erfaret noget ude i samfundet der virkelig skulle forbydes?

Hihi...jeg kan heller ikke lide de gule vingummier, men jeg gemmer dem til sidst, for hvis nu jeg ikke kan spise dem allesammen, så slipper jeg for de gule - eller jeg kan være heldig at en andent tager dem

Anmeld

7. juli 2009

finkedinke

Jeg syntes generelt det er mindre kønt med kvinder uden bh under en top uanset om de har store hænge bryster eller små.

Hvis der er noget jeg ikke kan have, så er det mænd med bare maver der går rundt i butikker! Vi bor nær et sommerhusområde og der sker jævnligt at mænd render i brugsen i bare maver og meget korte bukser. Eller kvinder i noget der ligner bikini! Det hører ikke til i en butik/på gaden uanset hvor varmt det er eller hvoir godt man ser ud.

Noget min egen kære mand gør der kan få mig helt op under loftet er at han glemmer at lægge bestikket fra sig når vi spiser og han lige skal fortælle noget. Så sidder han og gestikulerer med en gaffel i hånden og jeg sidder og tænker på alt den mad der kan flyve rundt i rummet.

Berith

Anmeld

7. juli 2009

Pige2009

Lykke86 skriver:

Ville altså også ønske jeg var blind nogle gange, når folk kommer gående i byen med bh og en lille nederdel eller andet på..

Så engang nede på køge st. en dame i 60´erne der steg ud af en bus, iført bh og et par meget små shorts

Ved godt det lyder så latterligt, for havde det været på stranden, var det jo legalt nok..
Men kan bare ik have, når folk render rundt i det, midt i byen..

Iøvrigt det som flere af jer siger med det mug, er jeres svigerforældre så aldrig blevet syge af det? For resten af maden er da også forpestet, har jeg da altid fået afvide..

Jo, maden er inficeret, for mug består jo af små tråde, og de går meget længere ned i maden end man kan se, så selvom man skærer det grønne af, vil maden stadig være dårlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.