Nu tror I nok at dette er endnu en tråd om stemningen herinde, men nej... Jeg må desværre skuffe jer

Inspireret af en tråd på en anden side vælger jeg nu at poste et emne som jeg synes var ret sjovt.
Hvad kan andre folk gøre som I slet ikke kan have med at gøre?
Min svigermor skærer f.x. bare udenom muggen i en leverpostej hvis dette skulle fremkomme.
De går meget op i at udnytte ting til fulde, så intet går til spilde.
Jeg synes simpelthen det er SÅ klamt og har ikke turdet indtage mad derude uden at tjekke datoer siden jeg opdagede fremgangsmåden.
Jeg er selv fuldstændig fanatisk med udløbsdatoer (Med undtagelse af slik, chokolade og chips, underligt nok

)
De bruger gerne aftensmaden over flere/mange dage, hvor i mod jeg max vil bruge den samme mad i 2 dage.
Karklude har jeg også lidt med.
Min kæreste kan sagtens bruge den samme karklud igen og igen, hvorimod jeg smider den til vask med det samme den har været brugt.
Kan ikke have tanken om at den måske ikke er skyllet ordentlig af og han så karter bakterier rundt i hele hytten

Min mor spytvasker gerne i vildskab i mangel af vådservietter hvis Stella er med ude og handle - Argh! Det går lige i centralnervesystemet og hun får nu aldrig barnet med uden en pakke vådservietter i lommen

Nej, jeg er ikke perfekt - Jeg sorterer fx. vingummierne i farver før jeg spiser dem og så udrydder jeg alle de dårlige først (I ved, de gule) hvilket min kæreste ikke kan holde ud at vente på.
Har I erfaret noget ude i samfundet der virkelig skulle forbydes?