Folks forskelligheder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.437 visninger
78 svar
0 synes godt om
7. juli 2009

Tynen

Nu tror I nok at dette er endnu en tråd om stemningen herinde, men nej... Jeg må desværre skuffe jer
Inspireret af en tråd på en anden side vælger jeg nu at poste et emne som jeg synes var ret sjovt.

Hvad kan andre folk gøre som I slet ikke kan have med at gøre?

Min svigermor skærer f.x. bare udenom muggen i en leverpostej hvis dette skulle fremkomme.
De går meget op i at udnytte ting til fulde, så intet går til spilde.
Jeg synes simpelthen det er SÅ klamt og har ikke turdet indtage mad derude uden at tjekke datoer siden jeg opdagede fremgangsmåden.
Jeg er selv fuldstændig fanatisk med udløbsdatoer (Med undtagelse af slik, chokolade og chips, underligt nok   )
De bruger gerne aftensmaden over flere/mange dage, hvor i mod jeg max vil bruge den samme mad i 2 dage.

Karklude har jeg også lidt med.
Min kæreste kan sagtens bruge den samme karklud igen og igen, hvorimod jeg smider den til vask med det samme den har været brugt.
Kan ikke have tanken om at den måske ikke er skyllet ordentlig af og han så karter bakterier rundt i hele hytten

Min mor spytvasker gerne i vildskab i mangel af vådservietter hvis Stella er med ude og handle - Argh! Det går lige i centralnervesystemet og hun får nu aldrig barnet med uden en pakke vådservietter i lommen

Nej, jeg er ikke perfekt - Jeg sorterer fx. vingummierne i farver før jeg spiser dem og så udrydder jeg alle de dårlige først (I ved, de gule) hvilket min kæreste ikke kan holde ud at vente på.

Har I erfaret noget ude i samfundet der virkelig skulle forbydes?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2009

Pige2009

Jeg kunne bare ikke være mere enig i dine betragtninger. Min tidligere svigerfamilie skar altid bare muggen af osten, hvilket fik det til at vendes i mig. Puha og bvadr. 

Anmeld

7. juli 2009

Mikkelmusen

Jeps... Jeg kan slet ikke have de der kvinder der, uden at tænke på andre mennesker, går i byen og handler i tank-top UDEN BH vel og mærke, og har samtidig så lange bryster at de næsten stikker ud i bunden at toppen.

Måske er jeg sart men det er bare så ulækkert at se på... Og det er i øvrigt lige sæson for det nu

Bare vent, der kommer flere ting senere på dagen, når jeg har tænkt lidt over det.

Anmeld

7. juli 2009

Ox.

Tynen skriver:

Nu tror I nok at dette er endnu en tråd om stemningen herinde, men nej... Jeg må desværre skuffe jer
Inspireret af en tråd på en anden side vælger jeg nu at poste et emne som jeg synes var ret sjovt.

Hvad kan andre folk gøre som I slet ikke kan have med at gøre?

Min svigermor skærer f.x. bare udenom muggen i en leverpostej hvis dette skulle fremkomme.
De går meget op i at udnytte ting til fulde, så intet går til spilde.
Jeg synes simpelthen det er SÅ klamt og har ikke turdet indtage mad derude uden at tjekke datoer siden jeg opdagede fremgangsmåden.
Jeg er selv fuldstændig fanatisk med udløbsdatoer (Med undtagelse af slik, chokolade og chips, underligt nok   )
De bruger gerne aftensmaden over flere/mange dage, hvor i mod jeg max vil bruge den samme mad i 2 dage.

Karklude har jeg også lidt med.
Min kæreste kan sagtens bruge den samme karklud igen og igen, hvorimod jeg smider den til vask med det samme den har været brugt.
Kan ikke have tanken om at den måske ikke er skyllet ordentlig af og han så karter bakterier rundt i hele hytten

Min mor spytvasker gerne i vildskab i mangel af vådservietter hvis Stella er med ude og handle - Argh! Det går lige i centralnervesystemet og hun får nu aldrig barnet med uden en pakke vådservietter i lommen

Nej, jeg er ikke perfekt - Jeg sorterer fx. vingummierne i farver før jeg spiser dem og så udrydder jeg alle de dårlige først (I ved, de gule) hvilket min kæreste ikke kan holde ud at vente på.

Har I erfaret noget ude i samfundet der virkelig skulle forbydes?

Jeg har sådan en rigtig dum en  ..

Hvis vi køber en ny mælk herhjemme, og vi så åbner den, drikker jeg den ikke når den har været åben i over 2 dage, har en eller anden idé om at så er den allerede ved at blive sur og for gammel, selvom min kæreste sagtens kan stå og bældre den i sig på sidste udløbsdato ...

Anmeld

7. juli 2009

Tynen

Mikkelmusen skriver:

Jeps... Jeg kan slet ikke have de der kvinder der, uden at tænke på andre mennesker, går i byen og handler i tank-top UDEN BH vel og mærke, og har samtidig så lange bryster at de næsten stikker ud i bunden at toppen.

Måske er jeg sart men det er bare så ulækkert at se på... Og det er i øvrigt lige sæson for det nu

Bare vent, der kommer flere ting senere på dagen, når jeg har tænkt lidt over det.

Jeg har mange på lager, men ville lige starte lidt stille ud.. Måske der kommer en ordentlig ladning i aften

I kan lige få en med før jeg begiver mig ud og tømmer opvasker..

Folk der sluprer når de spiser suppe, morgenmad med mælk eller drikker højlydt..
Det er ligefør jeg begynder at græde ved lyden

Anmeld

7. juli 2009

Tynen

SussieOx skriver:

Jeg har sådan en rigtig dum en  ..

Hvis vi køber en ny mælk herhjemme, og vi så åbner den, drikker jeg den ikke når den har været åben i over 2 dage, har en eller anden idé om at så er den allerede ved at blive sur og for gammel, selvom min kæreste sagtens kan stå og bældre den i sig på sidste udløbsdato ...

LOOOOOOL!!!!
Det gør jeg også!!

Men det er sjovt nok kun mig der kan smage at den er gammel og åben

Anmeld

7. juli 2009

Ox.

Tynen skriver:

LOOOOOOL!!!!
Det gør jeg også!!

Men det er sjovt nok kun mig der kan smage at den er gammel og åben

haha, det samme her, min kæreste står og kigger på mig som om jeg er komplet idiot når jeg siger den er sur! hehe

Anmeld

7. juli 2009

ekzunz

I mine yngre dage var jeg desværre storforbruger af københavnske busser og er der noget som kan få mig til at få brækfornemmelser, så er det når der sidder (eller står) en lige bagved én som ikke lige gider pudse næse, men som bare snøfter snot op Føj for den da nogle lyde der kan komme ud af det - puh ha - får helt gåsehud bare jeg tænker på det!

Og så har mine svigerforældre også nogle lidt andre holdninger mht. mad osv. end jeg. De laver fx. gerne frikadellefars tidligt om formiddagen - og så venter den da bare på køkkenbordet ind til de skal steges.

Og så var der også lige dengang da svigerfar havde været på loppemarked - fundet en gammel køkkenkniv - kom hjem - tørrede den af i karkluden og lagde den ned i skuffen............... De boede hos os på det tidspunkt, så det var altså min køkkenskuffe den røg ned i....
Og da opdagede jeg jo så i øvrigt også at de primært brugte karkluden til at tørre af med - viskestykker er da også bare totalt overvurderede....

Anmeld

7. juli 2009

karina1980

Mikkelmusen skriver:

det kan jeg bare heller ikke med, det muligt at de en gang i forrige århundre brændte deres bh´er, men for fanden hvor er det grimt,

kan heller ikke med dem som ikke har opdaget at de rent faktisk er en str L, men kun går i str S og dermed har enten et kæmpe bildæk hængende under ud af blusen eller ud over buksekanten,

selvom man er stor kan man godt klæ sig pænt

Anmeld

7. juli 2009

Lusi

Ville altså også ønske jeg var blind nogle gange, når folk kommer gående i byen med bh og en lille nederdel eller andet på..

Så engang nede på køge st. en dame i 60´erne der steg ud af en bus, iført bh og et par meget små shorts

Ved godt det lyder så latterligt, for havde det været på stranden, var det jo legalt nok..
Men kan bare ik have, når folk render rundt i det, midt i byen..

Iøvrigt det som flere af jer siger med det mug, er jeres svigerforældre så aldrig blevet syge af det? For resten af maden er da også forpestet, har jeg da altid fået afvide..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.