Folks forskelligheder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2009

Heidi B

Uha ved slet ikke hvor jeg skal begynde...
Tror jeg starter med mælken.

Den skal helst være nyåbnet, og den sidste sjat skal ikke blandes med nyt. (som Mikkelmusen skrev)

Hader halv gammelt brød.

Hvis vi en sjælden gang er på mcd(ærligt kommer der ikke tit, for Mikkel har glutenallergi og kan næsten intet tåle derfra), og vi skal have pommes, siger manden han ikke skal have noget. Godt jeg bestiller så en mellem, og fandme om han så ikke vil have alligevel.... det bliver så ikke mine,  men de kolde rester fra drengene. Han synes jeg er mærkelig.

Når manden spiser vingummi smasker han simpelthen så højt...., det er meget underligt. Alt andet slik kan han godt spise normalt.

Min veninden siger "præcis" HELE tiden.

Når der skal skæres peberfrugter skal det hvide i midten skæret helt væk.

Jeg skal have børstet tænder på drengene og givet dem nattøj på før jeg kan slappe af....Og de skal også helst i seng før jeg sætter mig med benene oppe...

Tilgengæld er der mange der synes min mand og jeg er mærkelige. Når vi er ude, deler vi tit sodavand, eller glas.

Folk i køen der står på tæt på mig. Og især her om sommeren hvor de fleste ikke dufter af roser.

Hader at være inviteret til fødseldag, og tingene så ikke er klar. (oplever vi tit hos en af svogrene)

Irritende at blive inviteret for sent til noget så vi ikke kan nå at søge fri. (vi har begge skiftehold, og det ved alle, men nogen er bare længere tid om at inviterer end andre. )

Hader at der er nogen der læser mine ugeblade før mig.

Hader at min svigerfar synes at børn skal ses men ikke høres, og han skal se alle nyhedsudsendelser, hvor han forventer ungerne er stille.

Tror ikke lige jeg kan komme på flere lige nu....

Heidi med Jeppe og Mikkel 300806

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2009

Mikkelmusen

Heidi Bakke skriver:

Folk i køen der står på tæt på mig. Og især her om sommeren hvor de fleste ikke dufter af roser.

Det kan jeg bare heller ikke tage... Men det er sgu uanset sæson. Hvorfor skal folk stå helt oppe i nakken af en imens man betaler?? Altså de skal jo nok komme til, når jeg er færdig, det hjælper sgu ikke at stå helt oppe i fjæset på mig!!

Anmeld

8. juli 2009

JustAnotherName

TbCp skriver:

At dele popkorn/slik med folk der skovler det ind. Så føler jeg at jeg selv er nødt til at skovle også for at nå at få noget og så sidder man der allesammen med munden fuldstændig proppet med slik og en håndfuld i hver hånd.

Haha, jeg kan lige se det for mig !!!
Manden og jeg køber som regel HVER VORES POSE. Både fordi vi oftest vil have noget forskelligt, men ellers ville jeg heller aldrig nå at stikke hånden i andet end et par gange, før han ville have tømt det hele  ....hehe.

Når man mand mener at der godt lige kan være lidt mere i skraldespanden og balancerer en tom mælkekarton på toppen istedet for at gå ud med posen.

Ååååhh ja, dén kender jeg også ALT for godt herhjemme ....der kan aaaltid liiige være lidt mere. Men når skaldeposen buger ud over sine breder og køkkenlågen ikke længere kan lukkes i, så er det dælanedme sín kunst, at få posen af og få den lukket ...eller bare at få den båret ud til skraldespanden, uden at tabe en masse skrald. SUK altså - så tøm den dog noget før, mand !!!

Anmeld

8. juli 2009

Ayasmor

shb skriver:

jeg ka ikk ha når man fylder vasken med vand og så vasker op i det og skyller sæbe i det.. det kan jo umuligt blive ordenligt rent og med sæbe rester overalt..
Her vaskes der op med en svamp og med masser ad sæbe og så skylles af... ergo vandet løber hele tiden...

sådan vasker jeg også op. Bryder mig ikke om tanken om at jeg vasker den næste tallerken op ved at smøre bakterierne fra den første på.

Anmeld

8. juli 2009

louisepigen23

Jeg er ikke fanatisk med oprydning som sådan men kan slet ikke have når min kæreste har brugt et eller andet og så bare går fra det uden at sætte det på plads. selvom han går lige forbi det sted hvor det skal være

Anmeld

8. juli 2009

Guldet

Jeg hader når jeg skal ringe til folk, manden plejer gerne at kalde mig menneskesky...

Ej hvor sjovt,..

Jeg har det på samme måde.. Jeg går gerne væk, når jeg skal ringe ..

Anmeld

8. juli 2009

Lærke90

Hold op jeg deler mange af de frustrationer i har, både med madvarerne, karklude osv.
Lidt flere ting jeg ikke tror er nævnt:

jeg hader når nogen hoster og ikke kan få hostet færdigt. Det er mega irriterende at nogen skal rømme sig hele tiden

Hader generelt små lyde , fx. naboens bas, som kan høres gennem væggen. BLiver sindsyg

Hader at ringe til nogle offentlige steder, eller spørge viceværten om hjælp - synes det er pinligt , Men når jeg først snakker med dem er der ingen problemer

Anmeld

8. juli 2009

Mikkelmusen

Lærke90 skriver:

Hold op jeg deler mange af de frustrationer i har, både med madvarerne, karklude osv.
Lidt flere ting jeg ikke tror er nævnt:

jeg hader når nogen hoster og ikke kan få hostet færdigt. Det er mega irriterende at nogen skal rømme sig hele tiden

Hader generelt små lyde , fx. naboens bas, som kan høres gennem væggen. BLiver sindsyg

Hader at ringe til nogle offentlige steder, eller spørge viceværten om hjælp - synes det er pinligt , Men når jeg først snakker med dem er der ingen problemer

Det der med små lyde kender jeg alt for godt. Hvis kæresten bider negle (hvilket i sig selv er en ting jeg bare ikke ka udstå), eller lyden af at han piller i sine tæer eller kradser sig, det kan jeg bare slet ikke ha...!

Anmeld

8. juli 2009

Sujan

TbCp skriver:

Nej hvor får jeg grinet over den tråd her

Jeg hader når folk kommer for sent. Har jeg inviteret til middag kl. 18... så er det kl. 18 og jeg står klar med maden!!! Så er der altid lige dem der der kommer 10-15 min for sent, og det er altid børnene der får skylden

Så kan jeg blive så drønirriteret på folk der ikke kan slappe af. Min mor f.eks. kan ikke bare komme herud og drikke en kop kaffe, nej nej så skal hun altid lige finde et eller andet at lave imens. SÆT DIG DOG NED OG LAD MIN HJEM VÆRE I FRED!

Tilgengæld kan jeg også blive edderspændt over folk der ikke kan komme lidt i omdrejninger. Min mand f.eks. hvis vi skal noget en dag. 5 min. inden vi skal ud af døren skal han lige tjekke mail, tisse, drikke en kop kaffe, tjekke olie på bilen osv. osv. HALLOOOOO du har ligesom vidst den sidste uge at vi skulle afsted kl. 15.30 idag.

At dele popkorn/slik med folk der skovler det ind. Så føler jeg at jeg selv er nødt til at skovle også for at nå at få noget og så sidder man der allesammen med munden fuldstændig proppet med slik og en håndfuld i hver hånd.

Når man mand mener at der godt lige kan være lidt mere i skraldespanden og balancerer en tom mælkekarton på toppen istedet for at gå ud med posen.

Nogle af mine egne dårlige vaner er f.eks. at jeg ikke kan slappe af efter aftensmaden inden alt er ryddet af bordet og sat væk. Kan ikke bare blive siddene og slappe af. Kan slet ikke koncentrere mig om en samtale hvis der står mad og tallerkner på bordet.
En anden ting er at jeg simpelthen ikke kan nøjes med et stykke tyggegummi. Jeg skal have minimum 2 stk. i munden på en gang, gerne en hel pakke hvis det er muligt

Hi hi

Jeg har det på samme måde med skralde spanden og med efter aftensmaden. Min kæreste er ligeglad. Han går tit rundt og laver alt muligt efter maden og så står tallekner o.s.v bare der. Jeg kan først slappe af når det er ryddet af og ordnet.

Har det på samme måde med Mælk og karklude som de fleste andre.
Jeg har dog endnu en fobi. det er for bananer. Jeg hader bananer. Kan ikke klare lugten. Puha bliver rigtig dårlig. Ved ikke hvor det kommer fra, har engang stilt mig op i et prop fyldt tog hvor jeg var heldig at have en side plads fordi personen ved siden af mig spiste banan.

Anmeld

8. juli 2009

louisepigen23

Julie R skriver:

Ej hvor sjovt,..

Jeg har det på samme måde.. Jeg går gerne væk, når jeg skal ringe ..

samme her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.