Uha ved slet ikke hvor jeg skal begynde...
Tror jeg starter med mælken.
Den skal helst være nyåbnet, og den sidste sjat skal ikke blandes med nyt. (som Mikkelmusen skrev)
Hader halv gammelt brød.
Hvis vi en sjælden gang er på mcd(ærligt kommer der ikke tit, for Mikkel har glutenallergi og kan næsten intet tåle derfra), og vi skal have pommes, siger manden han ikke skal have noget. Godt jeg bestiller så en mellem, og fandme om han så ikke vil have alligevel.... det bliver så ikke mine,

men de kolde rester fra drengene. Han synes jeg er mærkelig.

Når manden spiser vingummi smasker han simpelthen så højt....

, det er meget underligt. Alt andet slik kan han godt spise normalt.
Min veninden siger "præcis" HELE tiden.

Når der skal skæres peberfrugter skal det hvide i midten skæret helt væk.

Jeg skal have børstet tænder på drengene og givet dem nattøj på før jeg kan slappe af....Og de skal også helst i seng før jeg sætter mig med benene oppe...
Tilgengæld er der mange der synes min mand og jeg er mærkelige. Når vi er ude, deler vi tit sodavand, eller glas.

Folk i køen der står på tæt på mig. Og især her om sommeren hvor de fleste ikke dufter af roser.

Hader at være inviteret til fødseldag, og tingene så ikke er klar. (oplever vi tit hos en af svogrene)
Irritende at blive inviteret for sent til noget så vi ikke kan nå at søge fri. (vi har begge skiftehold, og det ved alle, men nogen er bare længere tid om at inviterer end andre. )
Hader at der er nogen der læser mine ugeblade før mig.

Hader at min svigerfar synes at børn skal ses men ikke høres, og han skal se alle nyhedsudsendelser, hvor han forventer ungerne er stille.

Tror ikke lige jeg kan komme på flere lige nu....
Heidi med Jeppe og Mikkel 300806