Folks forskelligheder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2009

Harfeletten

Jeg kan ikke fordrage :

Når folk sætter tænderne om gaflen, når de spiser, så det giver sådan en pivelyd, når de hiver gaflen ud af munden igen.

Når VOKSNE mennesker afbryder når jeg snakker.

Når man står og forklare/fortæller noget, og folk er så ligeglade at det er total synligt - SÅ SIG DET DA!

Når piger på 13-14 år, til hverdag klæder sig som en 18-19 årige der er på vej i byen.

Når folk retter på Emil.

Når folk IKKE rejser sig op, eller flytter deres tasker, for gamle mennesker og gangbesværede!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2009

TbCp

Er lige kommet i tanke om en sær ting jeg har.

Hvis jeg skifter LIva når hun har lavet stort og jeg har tyggegummi i munden, så spytter jeg tyggegummiet ud med det samme bagefter.
Kan slet ikke have det i munden mere, er sikker på der er alle mulige bæ-bacciller i det haha hvor kan man være åndsvag

Anmeld

10. juli 2009

Rose

Havde lige gæster i går og så var der en ting der med al sin tydelighed lige sprang mig i øjnene og absolut måtte med på denne tråd. 

Hvorfor er det at alle gæster og jeg mener virkelig ALLE, syntes at det er fint og helt i orden at trampe ind på ens parketgulve og gulvtæpper med sko på? Vi har brugt en del tid på at fortælle Selma at man ikke løber ind med sko på, og så kommer alverdens gæster som altså så syntes det er ok. Den er lidt svær at forklare "Lille skat, de voksne må godt, men du må ikke" 
Jeg ved godt at man måske ikke ser så hip ud i strømper, men altså.... vi er jo for dælen da bare venner og vi behøver ikke være så formelle overfor hinanden. Nu og da siger vi det så også til gæsterne, men til min store irritation er det altså som om det bare er noget der generelt er normalt... altså at fise rundt med sko på inde i alle folks huse. Jeg kunne da ikke drømme at gå ind med sko på nogen steder. Bare irriterende at skulle sige det til mine gæster.... Skulle lige ha' det ud af systemet

Anmeld

10. juli 2009

Mikkelmusen

Rose skriver:

Havde lige gæster i går og så var der en ting der med al sin tydelighed lige sprang mig i øjnene og absolut måtte med på denne tråd. 

Hvorfor er det at alle gæster og jeg mener virkelig ALLE, syntes at det er fint og helt i orden at trampe ind på ens parketgulve og gulvtæpper med sko på? Vi har brugt en del tid på at fortælle Selma at man ikke løber ind med sko på, og så kommer alverdens gæster som altså så syntes det er ok. Den er lidt svær at forklare "Lille skat, de voksne må godt, men du må ikke" 
Jeg ved godt at man måske ikke ser så hip ud i strømper, men altså.... vi er jo for dælen da bare venner og vi behøver ikke være så formelle overfor hinanden. Nu og da siger vi det så også til gæsterne, men til min store irritation er det altså som om det bare er noget der generelt er normalt... altså at fise rundt med sko på inde i alle folks huse. Jeg kunne da ikke drømme at gå ind med sko på nogen steder. Bare irriterende at skulle sige det til mine gæster.... Skulle lige ha' det ud af systemet

Når vi kommer ud hos nye venner osv, spørger vi altid om vi skal tage skoene af. Ellers er det da bare en selvfølge at skoene ryger af de fleste steder... Der er jo ingen mennesker der gider støvsuge et helt hus hver dag fordi folk er forfængelige og ikke vil vise sokkerne. Come on, det er sgu ikke tøjet de skal have af.

Jeg ville nok sige det til mine gæster næste gang hvis jeg var dig. For det er da irriterende.

Anmeld

10. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Kom lige i tanke om en:

Jeg kan simpelthen få kryb over halvvoksne og voksne mennesker som render rundt i rollespilstøj til hverdag!!!
Der render 2 fyre rundt oppe på uni og den ene bærer en lang sort Harry Potter agtig kappe ned til anklerne og langt hår ned til midt på ryggen. Den anden er klædt i fine bukser og silke-agtig vest samt skjorte med kalvekrøs, høj sort hat og bærer en lille stok med sølvknop. Samtidig ser de ofte så usunde ud, blege og dårlig hud, og mine fordomme er skruet helt op på 11 - jeg tænker virkelig "du bor i dine forældres kælder og spiller WOW og drikker cola hele dagen..."

En anden fyr ser jeg af og til i byen som bærer en mørkebrun vikingeagtig kappe og et "sværd" i et bælte - arrhmen regner han med at møde orker på vejen til 7-11??!! 

Anmeld

10. juli 2009

HelleBelle

Vildt hvor meget der er vi hver især bliver irriteret over
Jeg kan nikke genkendende til en del af det i skriver og har også lidt mere br />
Gamle mennesker med en snotdråbe på næsen de enten ikke ved de har eller bare ignorerer, og som derfor bliver hængende FØJ.

Forældre der ikke tager deres babyer op når de græder

Folk der tager deres strikhandsker af med tænderne fy føj for den lede
Folk der snakker med munden fuld af tandpasta og tandbørste adr.

Folk der ikke vasker hænder tit, feks før de laver mad eller tømmer opvasker

Når rent tøj bliver lagt i den vasketøjskurv det beskidte lå i osv osv.
Noget af det sker på min arbejdsplads, og kan være lidt svært at gøre noget ved, netop fordi det er forskellige ting vi hver især synes er klamt/vigtigt at ændre.
Lige en mere:
Folk der råbende fortæller deres børn at de ikke må råbe, eller : jeg vil fandme ikke høre det sprog, nu må du sgu snart lære at tale ordentligt

Anmeld

10. juli 2009

FrkC

Hihi.. God tråd

Jeg kan ik klare mælk der har stået i køleskabet mere end to dage!! JEG VIL IK HA DET!!!

Rugbrød: der tager jeg aldrig det øverste stykke, men det neden under..

Jeg kan ik tåle når min kæreste piller i sine tånegle, det er den mest frygtelige lyd!!
!
Hader ældre/gamle mennesker og deres lommetørklæder := Min far gør det selv, oss den der med lige at holde for det ene næsebor og så puste ud!!! AAAAAD!!!!

Spiser altid det gode slik først.

Hader lyden af en gaffel der bliver skrabet hen af tallerkenen!!!

Hader folk der står for tæt på mig ved kassen når jeg handler eller hæver penge  

Gamle folk der råber op om hvor dårligt unge er opdraget og så selv maser frem i køen!

Der var lige lidt fra min side.. Hehe..

Anmeld

10. juli 2009

TbCp

Rosa skriver:

Kom lige i tanke om en:

Jeg kan simpelthen få kryb over halvvoksne og voksne mennesker som render rundt i rollespilstøj til hverdag!!!
Der render 2 fyre rundt oppe på uni og den ene bærer en lang sort Harry Potter agtig kappe ned til anklerne og langt hår ned til midt på ryggen. Den anden er klædt i fine bukser og silke-agtig vest samt skjorte med kalvekrøs, høj sort hat og bærer en lille stok med sølvknop. Samtidig ser de ofte så usunde ud, blege og dårlig hud, og mine fordomme er skruet helt op på 11 - jeg tænker virkelig "du bor i dine forældres kælder og spiller WOW og drikker cola hele dagen..."

En anden fyr ser jeg af og til i byen som bærer en mørkebrun vikingeagtig kappe og et "sværd" i et bælte - arrhmen regner han med at møde orker på vejen til 7-11??!! 

Hahahahahaha
Sikke et syn

Hilsen Tina (som spiller wow og drikker cola, men bor i eget hus og går ikke rundt i kappe )

Anmeld

10. juli 2009

TbCp

Når folk (min kørelære m.fl) siger "så skal du lige bakke tilbage"

Nååå jeg troede jeg skulle bakke frem!!!

Jamen kan de da ikke selv høre det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.