Får enlige for mange penge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2013

optimistmor

Anonym skriver:

Min veninde fra mg får - det er børnepenge fra kommunden pga far er udkendt. Har selv set udbetalingen på skrift.

hvor meget ved du om faren er ukendt? for man kan godt få pengene gennem kommunen og de så trækker pengene fra faren, det er der mange der gør for ikke at risikere at faren ikke betaler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

Anonym

optimistmor skriver:

hvor meget ved du om faren er ukendt? for man kan godt få pengene gennem kommunen og de så trækker pengene fra faren, det er der mange der gør for ikke at risikere at faren ikke betaler.

Hun har hans navn, men numret hun havde til ham eksistere ikke mere, hans firma (som han ejéde da de datede, eksistere heller ikke mere og har aldrig gjort det, der han boede da de var "kærester", der bor han ikke længere, og dem der or er nu, nægter alt kendskab til ham, og at han har boet der sammen med dem, og ja - selv hans forældre, har hun ikke kunne kontakte.. Så ukendt, det er han

Anmeld

20. april 2013

LilleChelle

optimistmor skriver:

luksusting på kontanthjælp? du må ikke eje noget der har en værdi på mere end 10.000kr! det underskriver man i en kontrakt når man vil modtage kh, så i mine øjne ska du længere ud på landet med lige den ene. hvor mange med alt det andet du nævner ved jeg så intet om. men jeg er overbevist om at dem du ved har råd til alle disse luksustingdu remser op, de står i gæld til halsen eller mere. men meget surt for dem.

Hold op en nedladende tone at skrive bi  

Og jo, der findes ganske mange biler til en værdi på det under 10.000 kr. 

Anmeld

21. april 2013

optimistmor

Anonym skriver:

Hun har hans navn, men numret hun havde til ham eksistere ikke mere, hans firma (som han ejéde da de datede, eksistere heller ikke mere og har aldrig gjort det, der han boede da de var "kærester", der bor han ikke længere, og dem der or er nu, nægter alt kendskab til ham, og at han har boet der sammen med dem, og ja - selv hans forældre, har hun ikke kunne kontakte.. Så ukendt, det er han

når hunn har kendskab til forældrene kan man nemt opsøge ham. den slags sørger sfv for så helt ukendt er han så åbenbart ikke alligevel. men det kan jo være hun tilbageholder  oplysninger for ikke at blive stemplet for, hvem hun har været sammen med? 

Anmeld

21. april 2013

optimistmor

LilleChelle skriver:

Hold op en nedladende tone at skrive bi  

Og jo, der findes ganske mange biler til en værdi på det under 10.000 kr. 

nedladende? jeg konstaterer realiteten. og hvis en bil er stemplet til en værdi på under 10.000 så er jeg helt sikker på den enten er meget dyr i vedligeholdelse eller ikke er ret meget værd at køre i. men luksus får man nu ikke på kontanthjælp, med mine øjne set.

Anmeld

21. april 2013

Anonym

optimistmor skriver:

når hunn har kendskab til forældrene kan man nemt opsøge ham. den slags sørger sfv for så helt ukendt er han så åbenbart ikke alligevel. men det kan jo være hun tilbageholder  oplysninger for ikke at blive stemplet for, hvem hun har været sammen med? 

Hun kan ikke kontakte hans forældre, da hun ikke kender dem. Nu tror jeg ikke at hun tilbageholder oplysningerne

Anmeld

21. april 2013

optimistmor

Anonym skriver:

Hun kan ikke kontakte hans forældre, da hun ikke kender dem. Nu tror jeg ikke at hun tilbageholder oplysningerne

ok. forstod på dit svar at de evt ikke ville tage tlf osv. men alligevel, ved en tidl. adresse kan sfv selv indhente oplysninger om ham 

Anmeld

21. april 2013

Anonym

optimistmor skriver:

ok. forstod på dit svar at de evt ikke ville tage tlf osv. men alligevel, ved en tidl. adresse kan sfv selv indhente oplysninger om ham 

Hun har jo fortalt dem hvem han er - men nogle vil bare ikke samarbejde

Anmeld

24. april 2013

Pige2009

LouiseVous skriver:

Er jeg også, men det er desværre det eneste jeg oplever ..

Hvilket jo ikke betyder, at det er sådan tingene er

Anmeld

24. april 2013

Pige2009

pcoramt skriver:

Jeg har svaret ja.. Synes godt der kunne strammes op på det punkt.. Pengene skulle så til forbedringer af skoler, daginstitutioner og til almindelige udeboende srende..

Hvordan strammes op? Det eneste man får ekstra som eneforsørger er et tillæg til BFY på 2500 kr. hvert kvartal. Resten er indkomstreguleret...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.