Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Faith skriver: Ja det gør de sommetider..... Alt med måde
Ja det gør de sommetider..... Alt med måde
Den lille på 10 måneder gør selvfølgelig ikke.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lunae skriver: Jeg kom til at tænke på - får jeres børn mellem 1-3 år sodavand?Begrund gerne!
Jeg kom til at tænke på - får jeres børn mellem 1-3 år sodavand?Begrund gerne!
Nej, det gør hun ikke som sådan. Fx ville jeg aldrig give hende cola hvor der jo bla er koffein i. Men det kan ske en sjælden gang til festlige lejligheder at hun må få et lille kvart glas med hindbærbrus i hvis det vel og mærke ikke er light for jeg vil ikke have at hun får kunstige sødestoffer. Somme tider smager hun et par tåre af min danskvand også.
Ja selvfølgelig har han fået sodavand! Punktum. Han er 3 år.
Lukas får også lov til at få lidt sodavand en sjællent gang imellem blandet op med vand.
Jeg er ikke så fanatisk. Selvf. skal det ikke være en hverdagsting, eller hver gang vi er til noget. Men han får det altså nogle gange.
Han er 20mdr, og smagte det første gang da han var 18mdr vil jeg tro.
Nej - han får dog lidt øko æblejuice blandet med danskvand ind imellem, når hans far drikker det.
MorDk skriver: Vores søn er 2,6 år og har aldrig smagt sodavand. Ser ikke nogen grund til at proppe sodavand i knægten endnu. Hvis det skal være rigtig festligt så får han danskvand. Det kan han godt lide. Han drikker primært vand og mælk og så kan han engang imellem få kakao, saft og juice.
Vores søn er 2,6 år og har aldrig smagt sodavand. Ser ikke nogen grund til at proppe sodavand i knægten endnu. Hvis det skal være rigtig festligt så får han danskvand. Det kan han godt lide.
Han drikker primært vand og mælk og så kan han engang imellem få kakao, saft og juice.
Der er ligeså meget sukker i saft som i sodavand.
Prinsesse2ben skriver: Jeg forstår ikke helt at man vil lade sit barn drikke juice men ikke sodavand. Jeg tænker på den syre man udsætter tænderne for, men det er nok bare mig
Jeg forstår ikke helt at man vil lade sit barn drikke juice men ikke sodavand. Jeg tænker på den syre man udsætter tænderne for, men det er nok bare mig
For mig handler det ikke om den syre tænderne udsættes for (min dreng får så lidt juice at det ikke skader på det punkt) men om at der i sodavand er tilsat sukker (og rigtig meget af det) og det er der ikke i juice. Det er en ret markant forskel efter min mening.
Min søn har smagt sodavand. og han eeeelsker det. Men han synes dansk vand er lige så godt, tror bare at det er det at det kommer fra en dåse, han synes er sjovt jeg synes det er rigtig fint der kontrolleres på indtaget af sodavand hos små børn, børn i det hele taget. det er jeg selv stor fortaler for. Men jeg mener så længe man har et fornuftigt forhold til det, så er det OK DDR smager liter en gang imellem så længe ens børn får varieret kost og hovedindtaget af væske kommer fra vand, så kan det ikke gå helt galt
sodavand ved vi trods alt der er masser af sukker i. Jeg blev sgu skræmt her den anden dag, dag jeg var til tandlægen med min søn. Er I klar over hvor meget sukker der er i yoghurt??? Vildt meget. BÅDE den "lette" og den fede yoghurt. der blev jeg sgu overrasket. Har altid givet min søn yoghurt, hvis han ikke lige gider spise eller som mellemmåltid, også fordi jeg har tænkt at mælkesyrebakterierne er gode for hans mave.... But still??? Damn!....
Præcis det samme herhjemme
Anton får også lov at smage alt for på den måde afmystificeres det - og så er det pludselig ikke så spændende mere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128