Får dit barn sodavand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2013

MorDk

Zette skriver:

Ja det har mit barn :-) og hallelujah for en dårlig mor jeg er! Hun bliver iøvrigt 3 om en måned. 

Hvem siger du er en dårlig mor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

smokin

MorDk skriver:

Hvem siger du er en dårlig mor?

Bare rolig - det ved jeg at jeg ikke er der skulle tilskrives en god portion ironi. 

Anmeld

1. april 2013

Koen.

Zette skriver:

Bare rolig - det ved jeg at jeg ikke er der skulle tilskrives en god portion ironi. 

Du er da en dårlig mor zette!! Du har ikke lært Malou og kunne lide choko pops come ón det er en ommer

(Og til andre zette ved jeg tager pis på hende så rolig)

Ts: ja min datter får sodavand, hun bliver 3 om 10 dage.

Lillebror på 10 mdr får ikke.

Anmeld

1. april 2013

Sitrani

Lunae skriver:

Jeg kom til at tænke på - får jeres børn mellem 1-3 år sodavand?

Begrund gerne!

min datter er 1½ mdr. og hun har smagt sodavand nogle gange, men får det aldrig... jeg mener, det er hvis vi har haft et glas sodavand, så har hun fået lov at smage - for ellers er det ikke fair at vi drikker det -  så normalt venter vi med sådan nogle ting til efter hun er lagt i seng... hun har endnu ikke fået sit eget glas sodavand, men drikker istedet vand og mælk, og en sjælden gang imellem juice....

Anmeld

1. april 2013

KarinOM

Tjaa, hun har vist smagt det et par gange. Kan godt være det bare er mig der har dårlig hukommelse...men jeg kan altså ikke huske nøjagtigt hvad hun har smagt og ikke smagt i hendes 17 mdr lange liv ;-)

Til gengæld ved jeg, at hun kun har drukket mere end en smagsprøve én gang. Hun var omkring 13 mdr. Vi havde et bæger med cola på sofabordet (tømmermands-mad til kæresten der lå på sofaen). Datteren fik fat i det, og vi syntes det så noget så sjovt ud, at hun gik rundt med det kæmpe bæger og sugerøret i munden....lige til det gik op for os at hun rent faktisk kunne suge indholdet op . Mor her fik meget ondt i "mor-samvittigheden"...og datteren har kunne drikke (vand og mælk) med sugerør lige siden  

Anmeld

1. april 2013

smokin

Tanja. skriver:

Du er da en dårlig mor zette!! Du har ikke lært Malou og kunne lide choko pops come ón det er en ommer

(Og til andre zette ved jeg tager pis på hende så rolig)

Ts: ja min datter får sodavand, hun bliver 3 om 10 dage.

Lillebror på 10 mdr får ikke.

Malou kan ikke lide chokopops det har jeg jo fortalt dig

Anmeld

2. april 2013

JustMe

Maja84 skriver:

Det prøvede vi også, men selv når vi var der lyttede de ikke, og gør os altså ikke til dårligere forældre, så længe indtaget bliver begrænset, total forbud kan også give problemer senere

Jeg har intet sagt om dårlige forældre eller totalt forbud

Jeg bed bare mærke i, hvor forskelligt man som individ reagerer på en given situation, for både min mand og jeg havde fået et føl på tværs, hvis vores barn blev givet eks. slik, på trods af, at vi havde sagt nej

Anmeld

2. april 2013

Kløver

JustMe skriver:

Jeg har intet sagt om dårlige forældre eller totalt forbud

Jeg bed bare mærke i, hvor forskelligt man som individ reagerer på en given situation, for både min mand og jeg havde fået et føl på tværs, hvis vores barn blev givet eks. slik, på trods af, at vi havde sagt nej

Gjorde vi også men det blev langt fra accepteret, så ja, vi måtte opgive til sidst

Anmeld

2. april 2013

Rødhætte

Ja mit barn er 2 år og smager af og til sodavand! Vildt som alle skal fremhæve at deres børn ihvertfald IKKE må få det 

Kan ikke lade være med at trække på smilebåndet

Anmeld

3. april 2013

serinasmor

Her får hun sodavand engang imellem... Det er ikke noget der sker hverken hver eller hver anden uge ... Hun får sodavand på besøg hos sin farmor ... Farmors hus farmors regler (indenfor rimelighedens grænser)-vi satte foden ned da det en enkelt gang var det første hun fik tilbudt nærmest inden vi kom ind ad døren ... Det virkede og nu får hun først tilbudt til maden ... Det sker at hun hellere vil have vand eller mælk ... Farmor får lov at føle hun forkæler lidt og tøsen får sund mad og vand og mælk altid derhjemme
Hun får hos bedste ( her har hun fætter og kusine der er tæt på i alder - dog ældre ... Når de får gør hun også) her får hun ikke hvis hun bliver passet alene...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.