Er dette "vold"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2013

Faith

Han lyder ærlig talt som et klassisk eksempel på en sociopat. Jeg er selv vokset op med sådan en far og boet på krisecenter sammen med min mor fordi han ydede psykisk terror mod os og var dybt manipulerende og meget charmerende når det tog ham.

Synes du skal få noget hjælp hurtigst muligt for din egen og din søns skyld. Kontakt kommunen og få dem til at hjælpe dig, eller ring til nærmeste krisecenter.

Kender ikke dig og din kæreste, men i mine ører lyder han meget ustabil og som et ubehageligt menneske. Og du lyder bange og manipuleret til at tro at du mister dine børn hvis du går. I know the story!

Håber det allerbedste for dig og din søn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

Eliza

Jeg gir et glas saft og et sted at være for natten, hvis i bor i Nordsjælland 

Anmeld

25. marts 2013

Lotus86

Laulund87 skriver:

" Børnene fortjener heller ikke at skulle væk fra deres vante ting."

Dette skriver du og de må åbenbart fortjene den situation de er i nu, siden du ikke er flyttet??

Ej undskyld, men synes du ikke du skulle stoppe nu?? Synes godt nok du går over stregen. Trådstarter skriver herinde for at få HJÆLP, fordi hun ønsker at ændre på situationen, så nytter det da ikke noget at du bliver ved med at hagle hende ned, det hjælper nok næppe hendes børn

Anmeld

25. marts 2013

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Min kæreste er far til vores børn. Han har temprament. Der er sket nogle ting gennem årene. For nogle måneder siden smed min kæreste et glas vand i hoved på vores søn med fuld overlæg. Han sad pjask våd i sengen. Det var fordi han ville have vand og da han fik det ville han ikke have det alligevel. Han skreg og så smed min kæreste vand i hovedet på ham. Idag da vores dreng skulle have tøj af var han sur og ville ingenting. Han ville beholde sin yndlings t-shirt på men skulle have den af og have creme på og nattøj. Min kæreste stod for det i aften. Fordi vores dreng ikke ville have t-shirt af endte det med at min kæreste rev t-shirten i stykker og jeg går ind i værelset fordi jeg høre min dreng græde og sige at far ødelagde min trøje. Og da jeg kom ind smed min kæreste trøjen i hovedet på mig. Min dreng var ulykkelig og jeg måtte holde ham tæt ind til mig. Han  blev ved at sige at far havde ødelagt hans trøje. Jeg er så vred. Min kæreste sagde ikke engang undskyld. Jeg er flov for burde have smuttet for længst. Men mit spørgsmål er nu

ER dette vold?

Se at komme væk inden han slår dit barn

Anmeld

25. marts 2013

Laulund87

Lotus86 skriver:

Ej undskyld, men synes du ikke du skulle stoppe nu?? Synes godt nok du går over stregen. Trådstarter skriver herinde for at få HJÆLP, fordi hun ønsker at ændre på situationen, så nytter det da ikke noget at du bliver ved med at hagle hende ned, det hjælper nok næppe hendes børn

Nej det synes jeg bestemt ikke, ellers ville jeg nok slet ikke have skrevet. Jeg tænker kun på børnene.. Så du behøver slet ikke skrive sådan, jeg skrev selv at jeg ville stoppe der da det tydeligvis ikke var de svar hun regnede med.

Anmeld

25. marts 2013

Lotus86

Laulund87 skriver:

Nej det synes jeg bestemt ikke, ellers ville jeg nok slet ikke have skrevet. Jeg tænker kun på børnene.. Så du behøver slet ikke skrive sådan, jeg skrev selv at jeg ville stoppe der da det tydeligvis ikke var de svar hun regnede med.

Så forstår jeg ikke hvorfor du ikke forsøgte at hjælpe i stedet for at hagle hende ned???

Og stop da med det der "var tydeligvis ikke de svar hun forventede" det ved du da intet om..!!

Anmeld

25. marts 2013

Laulund87

Lotus86 skriver:

Så forstår jeg ikke hvorfor du ikke forsøgte at hjælpe i stedet for at hagle hende ned???

Og stop da med det der "var tydeligvis ikke de svar hun forventede" det ved du da intet om..!!

Jeg gider ikke bruge energi på at diskutere med dig

Jeg har det fint med de svar jeg gav, færdig slut

Anmeld

25. marts 2013

Lotus86

Laulund87 skriver:

Jeg gider ikke bruge energi på at diskutere med dig

Jeg har det fint med de svar jeg gav, færdig slut

Dejligt for dig

Anmeld

25. marts 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Min kæreste er far til vores børn. Han har temprament. Der er sket nogle ting gennem årene. For nogle måneder siden smed min kæreste et glas vand i hoved på vores søn med fuld overlæg. Han sad pjask våd i sengen. Det var fordi han ville have vand og da han fik det ville han ikke have det alligevel. Han skreg og så smed min kæreste vand i hovedet på ham. Idag da vores dreng skulle have tøj af var han sur og ville ingenting. Han ville beholde sin yndlings t-shirt på men skulle have den af og have creme på og nattøj. Min kæreste stod for det i aften. Fordi vores dreng ikke ville have t-shirt af endte det med at min kæreste rev t-shirten i stykker og jeg går ind i værelset fordi jeg høre min dreng græde og sige at far ødelagde min trøje. Og da jeg kom ind smed min kæreste trøjen i hovedet på mig. Min dreng var ulykkelig og jeg måtte holde ham tæt ind til mig. Han  blev ved at sige at far havde ødelagt hans trøje. Jeg er så vred. Min kæreste sagde ikke engang undskyld. Jeg er flov for burde have smuttet for længst. Men mit spørgsmål er nu

ER dette vold?

Det er i den grad vold, og det skal stoppes NU. Jeg føler virkelig med din børn og dig. Det må være helt forfærdeligt, og jeg kan også forstå hvis du skammer dig over situationen. Nu har jeg ikke læst hele tråden igennem, men jeg kan se at en person har tilbud sin hjælp med overnatning. Jeg håber du tager imod enten det tilbud eller anden hjælp, og at dine drenge kommer væk fra volden. Og ikke mindst at din kæreste får noget professionel hjælp. 

Anmeld

25. marts 2013

Mamalou

Hvem? skriver:

Stop?! Jeg stopper ikke, bare fordi er IKKE er enig med dig i hvordan din kæreste behandler dit barn!

Du har vel skrevet hvad der er sket, og ja så kan jeg da godt forstå at du ikke kan skrive det på en ordentlig måde, for der er ingen -

"ja, det er bare vand" den hænger godt nok fast!!! 

Phu!

Der er mange måder at skrive sin mening på. Jeg opfatter din måde som et angreb, og det er ikke okay. Jeg er enig med dig i, at det er dybt forkert, bare ikke med din måde at formidle det på. Kvinden ønsker hjælp, ikke "smæk".

vh. Louise 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.