Er dette "vold"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Pak jeres tasker og flyt

Ja men jeg jeg ssynes det bør være ham der flytter. Børnene fortjener heller ikke at skulle væk fra deres vante ting. Jeg er så ked af det. Men slutter bare her for føler egentlig bare jeg bliver stemplet som dårlig mor fordi jeg ikke har taget en taxa væk i aften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

Monski

Anonym skriver:

Min kæreste er far til vores børn. Han har temprament. Der er sket nogle ting gennem årene. For nogle måneder siden smed min kæreste et glas vand i hoved på vores søn med fuld overlæg. Han sad pjask våd i sengen. Det var fordi han ville have vand og da han fik det ville han ikke have det alligevel. Han skreg og så smed min kæreste vand i hovedet på ham. Idag da vores dreng skulle have tøj af var han sur og ville ingenting. Han ville beholde sin yndlings t-shirt på men skulle have den af og have creme på og nattøj. Min kæreste stod for det i aften. Fordi vores dreng ikke ville have t-shirt af endte det med at min kæreste rev t-shirten i stykker og jeg går ind i værelset fordi jeg høre min dreng græde og sige at far ødelagde min trøje. Og da jeg kom ind smed min kæreste trøjen i hovedet på mig. Min dreng var ulykkelig og jeg måtte holde ham tæt ind til mig. Han  blev ved at sige at far havde ødelagt hans trøje. Jeg er så vred. Min kæreste sagde ikke engang undskyld. Jeg er flov for burde have smuttet for længst. Men mit spørgsmål er nu

ER dette vold?

Hvis det ikke er vold så er det i hvert fald psykisk terror og det er ligeså slemt

I får lige er KÆMPE

Anmeld

25. marts 2013

Francisca

Anonym skriver:

Ja men det er bare vand men har jo tænkt over det nu og det gør man ikke mod sit barn. Jeg ville ikke kunne finde på sådan noget selvom jeg er presset. Er bare så ked af det men ved ikke hvordan jeg kommer videre. Føler ikke engang at min kæreste angre. Han siger bare sket er sket og jeg blev sur. Og så er det hele "normalt igen" Jeg ønsker ikke at nogle skal røre mine børn men er bare bange. Når vi diskutere og jeg siger jeg kan klare børnene selv så siger han bare at jeg ikke får begge børn og at jeg vil ikke miste  mine børn.

Bare vand!!!? 

så fordi din mand ikke lige kan styre sit temperament så skal din søn have kastet vand i hovedet? Han sidder helt forsvarsløs i sin seng! 

Og at du så tænker "det bare vand" amen jeg helt paf! 

Du burde ikke engang bruge tid på at skrive dette indlæg men pakke en taske og komme væk. 

børn skal ikke udsættes for psykisk vold!

Anmeld

25. marts 2013

Maja88

Anonym skriver:

Ja men jeg jeg ssynes det bør være ham der flytter. Børnene fortjener heller ikke at skulle væk fra deres vante ting. Jeg er så ked af det. Men slutter bare her for føler egentlig bare jeg bliver stemplet som dårlig mor fordi jeg ikke har taget en taxa væk i aften.

Nej de gør ej.. men måske i skal væk først før han fatter hintet

Anmeld

25. marts 2013

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

Du har vel skrevet hvad der er sket, og ja så kan jeg da godt forstå at du ikke kan skrive det på en ordentlig måde, for der er ingen -

"ja, det er bare vand" den hænger godt nok fast!!! 

Phu!

Med det mente jeg jo at at min kæreste i futration smed vand i hoved på vores dreng. Det var jo ikke ment som jeg skrev og det kan I jo ikke vide. Undskyld. Men man bliver nemt misforstået og stemplet.

Anmeld

25. marts 2013

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Du havde vist regnet med at folk ville skrive at neeeej det er da ikke så slemt osv. Men det er jo så langt ude og helt ufatteligt at du stadig er sammen med ham! Jeg er helt i chok. Du forsvarer ham endda

Nej jeg gør ikke.

Anmeld

25. marts 2013

nielsen80

Anonym skriver:

Nej det gør jeg  ikke men jo det gør jeg jo ved ikke at handle. Men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre

Hvis du ikke lige har et netværk eller andet til at hjælpe, kan du tage fat i en familierådgiver tilknyttet din kommune. Din kæreste får ikke dine børn, det skal du ikke være urolig for.....og en rådgiver vil højst sandsynligt kunne hjælpe med det praktiske.

Det vigtigste er du handler nu, måske din kæreste vil indse at hans måde at reagere på er forkert på et tidspunkt, og når han gør, er der hjælp for ham at hente også....men indtil da, bør du beskytte dit barn.

Anmeld

25. marts 2013

Hvem?

Anonym skriver:

Med det mente jeg jo at at min kæreste i futration smed vand i hoved på vores dreng. Det var jo ikke ment som jeg skrev og det kan I jo ikke vide. Undskyld. Men man bliver nemt misforstået og stemplet.

Jamen, han har vel smidt vand i hovedet på jeres dreng?!

Ja, undskyld mig - men det er sgu ikke iorden!!

Om det er ham eller jer der flytter - det er da lige meget, det er da et spørgsmål om at gøre det bedste for sine børn!

Anmeld

25. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg oprettede ikke dette for at få medlidenhed bliver klappet på skulder eller noget. Jeg gjorde det i forsøg på at få afklaring og måske noget hjælp. Jeg stopper her.

Anmeld

25. marts 2013

Laulund87

Anonym skriver:

Nej jeg gør ikke.

Øhh nå Men jeg synes ikke du er meget bedre end ham når du ikke tager ansvar og sørger for at dine børn er i sikkerhed. De fortjener ikke at blive flyttet fra vante omgivelser, men de fortjener åbenbart psykisk vold?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.