DAs mor skriver:
Men hun siger jo også at det "bare var vand"! ?! Sådan en handling skal overhovedet ikke forsvares! Hvad bliver det næste...?
OG hun fortæller også at hun har svært ved at forklare sig ordentligt på skrift.
Samtidig er der op til flere kloge piger her inde, som rigtig flot forklare handlingsmønsteret for hvordan man langsomt kan vende sig til noget der ER forkert, og have svært ved selv at se alvoren i det.
Jeg kan simpelthen ikke begribe hvordan i er flere som kan finde det i jer selv at sidde her og skælde ud på en fremmed pige som tydeligvis tigger om hjælp, og tigger om at i hjælper hende med at se det som hendes hjerte fortæller hende når hendes hjerne er i tvivl.
Jeg begriber ikke, at man kan have så lidt indsigt i hvordan en anden familie lever.
At de af jer som har gjort det her i denne tråd, føler jer SÅ berettiget til bare at smide en masse lort i hovedet på ens om tydeligvis allerede føler hn sidder ilort til halsen.
Er det konstruktivt? Hvis mans kal fjerne en mødding, er det så skide klogt at blive ved at fylde på den?
. Jeg forstår det ikke. OG jeg håber djævlemig at TS har formået at tage alle de gode indlæg til sig, og springe over alle de tarvelige, til trods for at når man lever som hun åbenbart gør, så har man en tendens til at tro på alt det onde folk siger, og så bliver man endnu mere sikker på hvor dårligt et menneske man selv er, og SÅ magter man i hvert fald ikke at gøre noget ved det virkelige problem.
Anmeld