Er dette "vold"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2013

gædde/gitte

.... behøver farmand at blive stemplet som socipat, psykisk syg og farlig voldlig?!?!

ja han har gjort nogen utilgivelige ting, som i den grad kan ødelægge sådan en lille dreng... MEN er det systematisk??
Det kan jo godt nå at blive rettet op på, så familien ikke behøver at splittes.

Jeg tænker mere, at hvis farmand ellers er en sød og normal far/mand... så er han måske gået hen og er blevet total udbrændt? Føler at uanset hvad han gør for sit barn så er der scener -og ikke ser at han faktisk gør det hele meget værre....han behøver måske gode råd til håndtering af sin magteløshed/vredesudbrud....

Det er ikke sikkert at TS har kunne se han angrede... MEN derfor kan han jo god ha været ved at dø inden i af sorg, og dermed virke endnu mere sur og voldsom.

til TS ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

.... behøver farmand at blive stemplet som socipat, psykisk syg og farlig voldlig?!?!

ja han har gjort nogen utilgivelige ting, som i den grad kan ødelægge sådan en lille dreng... MEN er det systematisk??
Det kan jo godt nå at blive rettet op på, så familien ikke behøver at splittes.

Jeg tænker mere, at hvis farmand ellers er en sød og normal far/mand... så er han måske gået hen og er blevet total udbrændt? Føler at uanset hvad han gør for sit barn så er der scener -og ikke ser at han faktisk gør det hele meget værre....han behøver måske gode råd til håndtering af sin magteløshed/vredesudbrud....

Det er ikke sikkert at TS har kunne se han angrede... MEN derfor kan han jo god ha været ved at dø inden i af sorg, og dermed virke endnu mere sur og voldsom.

til TS ...

Min kæreste er nemlig en rigtig dejlig varm og god far. Jeg elsker ham og hans børn elsker ham. Men det er forkert det han har gjort. Og det ved han. Nu har vi kontakt med hans læge og så må vi tage den derfra. Tak.

Anmeld

27. marts 2013

helle85

Anonym skriver:

Jeg vil endnu engang sige tak til jer som støttede mig. Jeg sov ikke hele natten. Har bare været så ked af det. Den snak jeg havde med min kæreste idag var jeg rigtig glad for. Planen er ikke at jeg forlader ham. Jeg ønsker vi finder ud af det. Jeg ønsker at vores børn skal være samme med deres far. Men ikke for en hver pris. Derfor har jeg sat en grænse nu og jeg har bedt ham søge hjælp. Og hvis han overskrider denne grænse så skal han pakke sine ting og flytte. Og det ved han også godt. Det er så hårdt. Men jeg må pakke mine følelser væk og tænke på mine børn.

jeg syntes at det er rigtig godt at du fik snakket med ham ville han så søge hjælp??

Anmeld

27. marts 2013

Anonym trådstarter

helle85 skriver:

jeg syntes at det er rigtig godt at du fik snakket med ham ville han så søge hjælp??

Ja han siger han vil kæmpe for det hele. Han elsker os og vil ikke miste os. Han ønsker ikke at det er noget der skal ske igen.

Anmeld

27. marts 2013

helle85

Anonym skriver:

Ja han siger han vil kæmpe for det hele. Han elsker os og vil ikke miste os. Han ønsker ikke at det er noget der skal ske igen.

okay det er godt så er han nok klar over at det ikke er den rigtig måde at gører det på

Anmeld

27. marts 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Jeg syntes det er sejt du har taget "tyren ved hornene" og han nu har fået at vide, det er ikke acceptabelt og du skal søge hjælp. Netop som en skriver, så har han nok gjort det i frustration. Ligesom nogen kan stå og råbe og skrige af børnene i frustration. Og frustrationer er iorden, bare de ikke tager over som de lige er kommet til ved far i jeres tilfælde. Det han skal lære hedder tålmodighed, og at tælle til 10. Har Selv en herhjemme som ikke har tålmodighed, og så går jeg ind og tager over, for det er ikke fair for far eller barn. 

Men første skridt tog du, det næste tog han hen mod dig og børnene, og jeg håber og er sikker på i nok skal komme ud af det på den rigtige side

Anmeld

27. marts 2013

LinLin

mariamiss6 skriver:

Hvis det røde ikker er at dømme mig så ved jeg snart ikke hvad er? (Bare fordi du sagde tidligere at jeg dømte dig, her har du ligefrem sat ord på, og det er da om noget nedladende, hvilket du beskylte mig for at være?)

Vi er da helt enige i hun skal gå fra ham, eller omgående skaffe hjælp, og bestemt trække en grænse nu og her. (hvilket det ser ud til hun har taget fat på i dag) 

Men at have lidt menneskelig indsigt og vide lidt om menneskers reaktionsmønstre og hvorfor de forekommer kan jeg ikke se er en dårlig ting? 

Jeg siger dte igen, jeg skrev "I" som i flertal, ikke "DU" som idig, og kun dig.

Det indlæg at dit jeg citerede, der borede du, ligesom ca. 10 eller flere andre, i 3 ord ud af hele hendes tekst, og endda de ord som netop viser det jeg mener de søde kloge piger har nævnt tidligere. So jo, der mente jeg OGSÅ dig, sammen med de andre som var tarvelige på den ene eller den anden måde. 

Uanset hvad eller hvor lidt eller meget, så synes jeg ikke du var så empatisk som jeg synes det så ud til at TS havde brug for. 

Og og og, nu gider jeg ikke dissekere mine beskeder yderligere.

Jeg håber det hele ender godt for TS.

Det er simpelthen op til dig at afgøre hvor empatisk andre skal svare i alle sammenhænge?!? Det tror jeg nok lige selv jeg vil afgøre!

Og uanset hvor mange gange du skriver noget andet så er jeg per definition en del af "I" når du citerer mig

Og SÅ er jeg også færdig med at svare dig

Anmeld

27. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er rigtig glad for at læse din update, og at i har fået en god og ordenlig snak.

Jeg håber at i får ro på fremover! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.