mariamiss6 skriver:
Hvis det røde ikker er at dømme mig så ved jeg snart ikke hvad er? (Bare fordi du sagde tidligere at jeg dømte dig, her har du ligefrem sat ord på, og det er da om noget nedladende, hvilket du beskylte mig for at være?)
Vi er da helt enige i hun skal gå fra ham, eller omgående skaffe hjælp, og bestemt trække en grænse nu og her. (hvilket det ser ud til hun har taget fat på i dag)
Men at have lidt menneskelig indsigt og vide lidt om menneskers reaktionsmønstre og hvorfor de forekommer kan jeg ikke se er en dårlig ting?
Jeg siger dte igen, jeg skrev "I" som i flertal, ikke "DU" som idig, og kun dig.
Det indlæg at dit jeg citerede, der borede du, ligesom ca. 10 eller flere andre, i 3 ord ud af hele hendes tekst, og endda de ord som netop viser det jeg mener de søde kloge piger har nævnt tidligere. So jo, der mente jeg OGSÅ dig, sammen med de andre som var tarvelige på den ene eller den anden måde.
Uanset hvad eller hvor lidt eller meget, så synes jeg ikke du var så empatisk som jeg synes det så ud til at TS havde brug for.
Og og og, nu gider jeg ikke dissekere mine beskeder yderligere.
Jeg håber det hele ender godt for TS.
Det er simpelthen op til dig at afgøre hvor empatisk andre skal svare i alle sammenhænge?!?
Og uanset hvor mange gange du skriver noget andet så er jeg per definition en del af "I" når du citerer mig