skal jeg være bekymret for min datter? hurtig hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2013

jydeinden

altså hvis mit barn havde sprøjtet noget giftigt ind i munden på sig selv (som det jo er) så havde jeg spurgt om råd et eller andet sted og så havde jeg handlet efter det råd jeg fik. at være passiv og regne med at det bare går væk af sig selv, er ikke en løsning jeg ville benytte mig af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

og så skal jeg forklare lægen hvad ser står på fransk og serbisk eller? skriver en besked til min kæreste for må låne en bil et sted fra og få pasning til den store.

Så vil de nok have hende OG deo'en ind til et tjek for at være sikker på at hun ikke har ''taget skade''

Anmeld

13. marts 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

og så skal jeg forklare lægen hvad ser står på fransk og serbisk eller? skriver en besked til min kæreste for må låne en bil et sted fra og få pasning til den store.

Ja... det bliver du jo nødt til for at de kan vurdere.. og kan du ikke udtale det, så kan de jo bede dig komme ind med emballagen så de kan se hvad hun har indtaget..

Anmeld

13. marts 2013

2721

Jeg tror ikke at giftlinjen vil bede dig tage på skadestuen, da de som skrevet anbefaler man drikker mælk.
Jeg er enig i at jeg også ville have ringet der til og forhørt mig.
Det Ian du jo sådan set stadig gøre, men pt ser jeg ingen grund til at du kimer din kæreste ned og vækker din datter.

Knus

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

Olivia's Moar skriver:

Undskyld mig, hvad er det for en indstilling - det er da fælles ansvar, at barnet ikke får fat i noget hun ikke må ?!

Så ring dog til giftlinien, det skader ikke .. Som en anden havde sat ind - mælk (og mælk er ikk i nærheden det samme som saft, kan dog ikk forklare/huske hvorfor, men ved der er noget der) - du vil sikkert få at vide hvad du skal holde øje med, og hvis sådan og sådan sker, skal du komme med det samme ..

fælles jo det burde man mene. har fået fat i min kæreste han vil ringe til lægen som må komme ud til os han vil ikke komme hjem med bilen for det har han ikke tid til siger han

Anmeld

13. marts 2013

H+S Skjolgborg.

Hun skal bare drikke et glas mælk.

Min den lille på 3 år gjorede det for et års tid siden og lægenvagten sagde mælk.

Mvh

Henriette

Anmeld

13. marts 2013

lycly

Altså du spørger ligeud: bør jeg være bekymret? Og folk svarer mere eller mindre JA, ring til læge/giftlinje og hør om du behøver være yderligere bekymret. Men du har nærmest allerede besluttet dig for ikke at være bekymret?

Du skriver flere gange at din kæreste skal ringe til lægen. Din kæreste er på arbejde, du er hjemme, hvorfor skal HAN ringe til lægen?? Han har jo heller ikke den pågældende deo i nærheden, det har du. Det giver da ingen mening at han skal ringe.

Det kan godt være du synes det virker voldsomt at ringe til giftlinjen, men når det gælder ens børn kan man da aldrig være for forsigtigt?!

Anmeld

13. marts 2013

Swerg

Det må da være en joke det her !!!

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

har snakket med lægen og han siger det ikke er farligt et hår han aldrig hørt om i hvert fald skulle bare give hende lidt mælk og det har jeg gjort så skulle ikke være nervøs.

Anmeld

13. marts 2013

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

nej får så skal de penge sættes ind på kontoen inden 24 timer. har os en datter mere og når jeg ingen penge har kan jeg ikke tage til lægen. kan prøve at få en læge vagt ud det gør de jo hvis man ikke har mulighed forsfor selv at komme på sygehuset

Den med penge er igen undskyld har man fået børn har man også penge til af tag forbi lægevagten har selv 4 børn og på kh og ved pengen er små men jeg er så smart da jeg ikke har kørekort og en mand der arbejde en del af jeg har lave falck det er 900 kr om året og man kan komme ud og hjem til lægen,skadestuen og lægevagten det er alt mine børns liv det handler om.

Google evt deo også gå på google oversæt teksten.

Gjorede jeg + ringe så også til lægevagten og fik af vide han skule bare drikke mælk men nogle kan det går mere galt med mælk men sjælden ved deo mere syr sprit og alt i alt de grønneflasker.

Snak med lægen nemmer vi andre kan skrive nok så meget til dig men så må du høre hvad han/hun siger måske din datter bare har sprøjte en gang også spytte osv i det smagt af ad.

Men snytes du skal få en snak med en læge ind os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.