skal jeg være bekymret for min datter? hurtig hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.960 visninger
72 svar
150 synes godt om
13. marts 2013

Anonym trådstarter

ja min datter på 18 måneder. Stod lige i køkkenet i 2 min så gik jeg ind i stuen og så havde hun fundet hendes fars deodorant skyndte mg at tage hende op og hun duftede ud af munden. Skal jeg være bekymret? hun går bare rundt og leger og er i godt humør..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

Anonym trådstarter

13. marts 2013

Anonym trådstarter

op op op op op op!!!

Anmeld

13. marts 2013

LR85

Ring til giftlinjen og spørG. 

Google: giftlinjen. 

Og hav deodoranten ved hånden, så du kan give de fornødne oplysninger

Anmeld

13. marts 2013

Nettemor

Jeg ved ikke noget om det. Men jeg ville da klart ringe til lægen hvis du er nervøs.

Anmeld

13. marts 2013

LR85

Og dernæst, tag det med ro. 

Jeg tror absolut ikke der er farligt, blot usundt. 

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Ring til giftlinjen og spørG. 

Google: giftlinjen. 

Og hav deodoranten ved hånden, så du kan give de fornødne oplysninger

der er nok lige voldsomt nok det gør jeg ikke :-) har os puttet hende nu hun var rimelig sur så hun var træt

Anmeld

13. marts 2013

Sabsy

Anonym skriver:

der er nok lige voldsomt nok det gør jeg ikke :-) har os puttet hende nu hun var rimelig sur så hun var træt

Så hun er på 20min gået fra at være sprøjtet i munden med deodorant til at være sur og træt - så nu har du puttet hende?

Ehmm.. Hvorfor er det lige at du i dette tilfælde ikke lige giver dig to min og ringer til dem??..

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

Sabsy skriver:

Så hun er på 20min gået fra at være sprøjtet i munden med deodorant til at være sur og træt - så nu har du puttet hende?

Ehmm.. Hvorfor er det lige at du i dette tilfælde ikke lige giver dig to min og ringer til dem??..

puttede hende fordi hun var træt og der står kun den ikke må komme i nærheden af ild der står ikke noget med den er giftig så havde det jo stået på den

Anmeld

13. marts 2013

Sabsy

Anonym skriver:

puttede hende fordi hun var træt og der står kun den ikke må komme i nærheden af ild der står ikke noget med den er giftig så havde det jo stået på den

Men det er jo ikke USA.. Tror ikke de skriver på: Må ikke komme i munden da det er giftigt.. Der er da 100% noget i det IKKE er sundt og slet ikke for små børn..
Men det er jo dit valg, jeg havde nok bare gjort anderledes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.