skal jeg være bekymret for min datter? hurtig hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2013

H+S Skjolgborg.

LuLy skriver:

Altså du spørger ligeud: bør jeg være bekymret? Og folk svarer mere eller mindre JA, ring til læge/giftlinje og hør om du behøver være yderligere bekymret. Men du har nærmest allerede besluttet dig for ikke at være bekymret?

Du skriver flere gange at din kæreste skal ringe til lægen. Din kæreste er på arbejde, du er hjemme, hvorfor skal HAN ringe til lægen?? Han har jo heller ikke den pågældende deo i nærheden, det har du. Det giver da ingen mening at han skal ringe.

Det kan godt være du synes det virker voldsomt at ringe til giftlinjen, men når det gælder ens børn kan man da aldrig være for forsigtigt?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

merethe

Profilbillede for merethe

hold da op hvor lyder trådstarter som en meget voksen og ansvarlig mor.

ironi kan forekomme 

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

jeg ville nok læse det sidste indlæg jeg skrev fugl billed. har snakket med lægen og han sagde det ikke var farligt og lægen ved jo om nogen noget om det han er jo uddannet

Anmeld

13. marts 2013

gædde/gitte

"Ulven kommer! Ulven kommer "

Anmeld

13. marts 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

har snakket med lægen og han siger det ikke er farligt et hår han aldrig hørt om i hvert fald skulle bare give hende lidt mælk og det har jeg gjort så skulle ikke være nervøs.

Syntes at du sagde at du havde givet hende saft....

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Syntes at du sagde at du havde givet hende saft....

ja det er noget tid siden men hun har lige været vågen og fået to glas halve mælk. altså en halv kop to gange. kan jo ikke gøre mere når lægen siger det er u farligt

Anmeld

13. marts 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

ja det er noget tid siden men hun har lige været vågen og fået to glas halve mælk. altså en halv kop to gange. kan jo ikke gøre mere når lægen siger det er u farligt

Godt, at du ringede til lægen så er der jo ingen ko på isen ..
Det var ikke for at være grov, at jeg skrev som jeg skrev - men for at få dig til at ringe, bare for en sikkerheds skyld - heller én gang for meget eller for lidt jo

Go' aften til jer !

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

Olivia's Moar skriver:

Godt, at du ringede til lægen så er der jo ingen ko på isen ..
Det var ikke for at være grov, at jeg skrev som jeg skrev - men for at få dig til at ringe, bare for en sikkerheds skyld - heller én gang for meget eller for lidt jo

Go' aften til jer !

mange er mine indlæg blev måske os misforstået en del da jeg er virkelig passer til at stave.

Anmeld

13. marts 2013

Laulund87

Ja jeg havde da godt nok handlet anderledes end dig, hvad er den her tråd til for??

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Ja jeg havde da godt nok handlet anderledes end dig, hvad er den her tråd til for??

at ringe til lægen og give hende mælk efter hans anvisning og få at vide det er u farligt ok hvis ikke dette hvad skulle man så have gjort? det kan da ikke gøres anderledes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.