skal jeg være bekymret for min datter? hurtig hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

ja har da heldigvis os bilen de fleste dage men i dag tog kæresten bilen på job i stedet For hans scooter pga sne vejret. men vi kan ikke rigtig undvære hans penge er kun selv på kh så han skal helst ikke have for mange syge dage da vi ikke har råd til hvis han blev fyret. og samtidig med jeg har en depression og angst for andre mennesker gør det ikke nemmere :-)

Åhh, nej så kan det være svært at ringe til fremmede !
Men må da sige, hvis hun skulle have været på skadestuen, og hvis han var blevet fyret af den grund, så ville det da ha' været en lorte chef!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

H+S Skjolgborg.

MariaE skriver:

Tag imod et godt råd her
Næste gang dit Barn spiser ting eller kommer noget i sin krop der IKKE skal være de,små ring til lægevagten eller egen læge med det samme.Brug ikke tiden på at spørge tilfreds herinde,for ER det giftigt kan du ende med et meget sygt barn eller værre.....
Som mor skal du simpelthen reagere hurtigere desværre.
Fint du i det her tilfælde endte med at ringe, men det skal være det første du gør næste gang.
Grunden til at folk tror du er ligeglad er netop dine undskyldninger for ikke atringe,ikke at tage til lægen.
Ingen penge...dur ikke, ens børns sikkerhed kommer bare ALTID i første række, så må man banke på naboens dør og sige det er et nødstilfælde om nødvendigt.

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

Olivia's Moar skriver:

Åhh, nej så kan det være svært at ringe til fremmede !
Men må da sige, hvis hun skulle have været på skadestuen, og hvis han var blevet fyret af den grund, så ville det da ha' været en lorte chef!

ja og pt er ingen af os i fag forening men det har vi snakket om at gøre selvom det koster ca 900 kr til hver men det er klart det værd hvis han blev fyret pp det grund lag så kunne de gå ind og hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.