skal jeg være bekymret for min datter? hurtig hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2013

Anonym trådstarter

Sabsy skriver:

Så hun er på 20min gået fra at være sprøjtet i munden med deodorant til at være sur og træt - så nu har du puttet hende?

Ehmm.. Hvorfor er det lige at du i dette tilfælde ikke lige giver dig to min og ringer til dem??..

har lige kigget på den og der står intet på dansk så kan heller ikke oplyse en læge hvad der er i. men tror nu ikke der er noget for hun løb rundt og legede efter følgende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

Maja88

Men nu er det jo ikke normalt at indtage deo...

Den er måske ikke giftig uden på huden men kan måske være det indeni

Anmeld

13. marts 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Jeg tænker, hvorfor al den panik - når man alligevel ikke vil have hjælp ?

Det skader jo ikke at ringe til giftlinien, jeg havde uden tvivl brugt to minutter af mit liv, hvis såfremt det kunne skade min datter .. Måske er rådet bare, at give hende en masse vand, for at fortynde 'væsken' - måske siger de 'på skadestuen med hende' - om ikk andet, er der grænser for, hvad man gør for sine børn ? Om det føles langt ude eller ej, gør man det så ikke bare ?

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Men nu er det jo ikke normalt at indtage deo...

Den er måske ikke giftig uden på huden men kan måske være det indeni

det er den nok ikke så havde hun ikke rendt rundt og lege på den måde. ellers ringer jeg til min læge i morgen og hører ad hvis hun ændrer adfærd

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

Olivia's Moar skriver:

Jeg tænker, hvorfor al den panik - når man alligevel ikke vil have hjælp ?

Det skader jo ikke at ringe til giftlinien, jeg havde uden tvivl brugt to minutter af mit liv, hvis såfremt det kunne skade min datter .. Måske er rådet bare, at give hende en masse vand, for at fortynde 'væsken' - måske siger de 'på skadestuen med hende' - om ikk andet, er der grænser for, hvad man gør for sine børn ? Om det føles langt ude eller ej, gør man det så ikke bare ?

jo men hvordan skulle jeg lige få hende på skadestuen? min kæreste har bilen og kan ikke få fat på ham lige nu. men holder bare lige øje med hende

Anmeld

13. marts 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

jo men hvordan skulle jeg lige få hende på skadestuen? min kæreste har bilen og kan ikke få fat på ham lige nu. men holder bare lige øje med hende

Tage en taxa ? En bus ? Ringe til venner eller familie ?
Ring til giftlinien først og fremmest, der er jo ingen der siger du skal på skadestuen, men hvis giftlinien råder dig til det, så tror jeg da nok du skal finde ud af, at komme derhen ..

Anmeld

13. marts 2013

Maja88

Anonym skriver:

Jeg har taget en taxa på skadestuen med min datter...

Jeg har snakket med giflinjen engang da min datter fik fat i en selvopløselig vasketabs.. hun var da glad og ikke påvirket... meeeen stadigvæk.. så kan de fortælle hva man skal holde øje med og kan gøre

Anmeld

13. marts 2013

mizzophie

Profilbillede for mizzophie
Sakset fra Giftlinjen:

Deodoranter

Risiko: Deodoranter er midler, som forhindrer uønsket lugt. De indeholder etanol, evt. parfume og et lavt indhold af bakteriedræbende stoffer. Forekommer almindeligvis som spray eller roll-on produkter og de er ufarlige.

Forholdsregler: Ved indtagelse: Giv et glas væske, gerne mælk til fortynding. Ved tvivl om forgiftningsrisiko kontakt Giftlinjen (Telefon 82 12 12 12) for yderligere oplysninger om evt. risiko og behandling.

mvh. Gitte

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

Olivia's Moar skriver:

Tage en taxa ? En bus ? Ringe til venner eller familie ?
Ring til giftlinien først og fremmest, der er jo ingen der siger du skal på skadestuen, men hvis giftlinien råder dig til det, så tror jeg da nok du skal finde ud af, at komme derhen ..

det kan jeg ikke det har jeg ikke penge til

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

mizzophie skriver:

Sakset fra Giftlinjen:

Deodoranter

Risiko: Deodoranter er midler, som forhindrer uønsket lugt. De indeholder etanol, evt. parfume og et lavt indhold af bakteriedræbende stoffer. Forekommer almindeligvis som spray eller roll-on produkter og de er ufarlige.

Forholdsregler: Ved indtagelse: Giv et glas væske, gerne mælk til fortynding. Ved tvivl om forgiftningsrisiko kontakt Giftlinjen (Telefon 82 12 12 12) for yderligere oplysninger om evt. risiko og behandling.

mvh. Gitte

hun har fået noget saft at drikke inden senge tid så det er godt nok :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.