skal jeg være bekymret for min datter? hurtig hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2013

Maja88

Det kan jo være de siger du har gjort det helt rigtige og bare skal tage det roligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

Sara.

Rolig piger

Trådstarter har vel vurderet datterens tilstand, og valgt at handle derefter.

Ku forestille mig at man ku blive grebet lidt af panik til at starte med, men hvis alt så virker okay lidt efter så er det vel fair nok hun ikke ringer rundt.

Og når der endda står som der gør på gift linjen og datteren har fået saft, så det jo meget godt.

Anmeld

13. marts 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

puttede hende fordi hun var træt og der står kun den ikke må komme i nærheden af ild der står ikke noget med den er giftig så havde det jo stået på den

Hehe kunne ikke lade være med at grine lidt. Men ikke på den gode måde.. Selvfølgelig er deo da giftigt at inhalere??

''Ved større koncentrationer af snifningsmidlet kan hjertet svigte eller vejrtrækningen ophøre.''

http://www.sundhedsguiden.dk/da/temaer/alle-temaer /misbrug/snifning/

Anmeld

13. marts 2013

isabellasmor

prøv nu lige at slap af kan jo ikke nå at svare alle når jeg bliver overfaldet hele tiden med indlæg. skriver en besked til min kæreste så må han komme hjem og tage hende til lægen det var jo hans deo der lå og flød så må han vide hvad der er i den for jeg ved det ikke.

WHAT?????? Mener du det seriøst?? Det er hans deo, så han må løse det? Eller ? Du kan sq da læse bag på den, og hvis du ikke forstår hvad der står, så skal du sq da netop ringe og få svar på om det er giftigt !!!!!

Anmeld

13. marts 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

prøv nu lige at slap af kan jo ikke nå at svare alle når jeg bliver overfaldet hele tiden med indlæg. skriver en besked til min kæreste så må han komme hjem og tage hende til lægen det var jo hans deo der lå og flød så må han vide hvad der er i den for jeg ved det ikke.

Så fordi det er hans deo så skal han "ordne" det.... Hvis du ringer til giftlinjen kan du fortælle hvad det er for en deo, måske har de internet og kan google den ellers kan du fortælle det der står på den.... Hvad ville du gøre hvis hun havde fået det dårligt? Have skrevet til din kæreste at han selv skulle "ordne" det fordi det var hans deo?....

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Hvad med en sms billet hvis det endelig var ??

nej får så skal de penge sættes ind på kontoen inden 24 timer. har os en datter mere og når jeg ingen penge har kan jeg ikke tage til lægen. kan prøve at få en læge vagt ud det gør de jo hvis man ikke har mulighed forsfor selv at komme på sygehuset

Anmeld

13. marts 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

Undskyld mig, hvad er det for en indstilling - det er da fælles ansvar, at barnet ikke får fat i noget hun ikke må ?!

Så ring dog til giftlinien, det skader ikke .. Som en anden havde sat ind - mælk (og mælk er ikk i nærheden det samme som saft, kan dog ikk forklare/huske hvorfor, men ved der er noget der) - du vil sikkert få at vide hvad du skal holde øje med, og hvis sådan og sådan sker, skal du komme med det samme ..

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

WHAT?????? Mener du det seriøst?? Det er hans deo, så han må løse det? Eller ? Du kan sq da læse bag på den, og hvis du ikke fforstår hvad der står, så skal du sq da netop ringe og få svar på og det er giftigt !!!!!

og så skal jeg forklare lægen hvad ser står på fransk og serbisk eller? skriver en besked til min kæreste for må låne en bil et sted fra og få pasning til den store.

Anmeld

13. marts 2013

LR85

Anonym skriver:

Men hvorfor tager du ikke imod råd? 

Det er nogen søde kvinder der skriver noget for at hjælpe og du skriver bare nej og negative ting. 

Hvor bekymret er du egentlig selv??

Anmeld

13. marts 2013

Maja88

Anonym skriver:

og så skal jeg forklare lægen hvad ser står på fransk og serbisk eller? skriver en besked til min kæreste for må låne en bil et sted fra og få pasning til den store.

Ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.